Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mulțumesc pentru sfat. Poate reușesc sa ajung săptămâna asta la service-ul recomandat de 827sam

    Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

    Azi am luat țeapă. Sâmbătă și Duminică închis. ...

    Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
    Last edited by michael007; 7 November 2015, 09:19. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • La Loganul meu de 1,4 cu instalatie Landi Renzo, montata prin februarie anul asta, la o firma specializata, s-a efectuat si un reglaj de culbutori la un service autorizat si dupa doua luni au inceput sa apara problemele cu pornirea. Mici la inceput, in sensul ca la prima pornire electromotorul invartea mai mult, dar pornea totusi la prima cheie. Ulterior s-au accentuat, astfel incat pornea la a doua sau a treia cheie si motorul dadea sa se opreasca, uneori chiar se oprea imediat. La urmatoarele porniri totul era OK, daca aveau loc in aceeasi zi. Si mai aparuse o alta problema, in sensul ca pana la trecerea pe GPL, motorul avea ruperi de ritm, in special la relanti, dand impresia probabil, ca nu lucreaza toate bujiile. Initial am dat vina pe senzorul de turatie si pe motorasul pas cu pas. Dupa curatarea acestora in fata blocului si efectuarea unui nou reglaj de culbutori la alt service autorizat, am crezut ca s-a rezolvat problema, dar n-a fost sa fie. Astfel ca in cadrul unei vizite la firma montatoare a instalatiei GPL si in urma unei diagnoze s-a ajuns la concluzia ca este necesar un nou reglaj al culbutorilor, concomitent cu schimbarea benzinei ramase in rezervor. S-au implinit deja trei saptamani de la efectuarea acestor operatiuni si problemele au disparut complet.
      Deci, o solutie ar fi reglajul culbutorilor ca la carte si neaparat cu motorul rece (ceea ce la mine nu cred ca s-a intamplat la cele doua reglaje anterioare) si schimbarea benzinei din rezervor, daca s-a alimentat cu mai mult timp in urma, caci se pare ca benzina isi pierde proprietatile odata cu trecerea timpului. Benzina din rezervorul meu, cata mai ramasese, isi schimbase pana si culoarea, devenind rosiatica. Cea noua avea o culoare verde fosforescent. De 11 ani alimentez cu benzina numai de la Petrom si numai cu sortiment de 95.
      Last edited by niros; 8 November 2015, 13:06.

      Comment


      • Bună dimineața. După ce am fost hotărât și am fost sâmbătă la service-ul recomandat de 827sam, fiind închis în acea zi, eram hotărât sa merg cu ea Luni. Sâmbătă, după ce am spălat mașina în tunel, dădea sa moara și din mers iar din când în când îmi bătea ceva la motor ca o lingura în ceva metalic (scuza-ti-mi neprofesionalismul în exprimare). Am alimentat cu gaz și benzina 98 și fiind convins ca îmi moare motorul mă îndrept spre service-ul de pe Viilor, sperând sa fie deschis. Numai ca la un km de el motorul si-a revenit. Culmea, Duminică, Luni și Marți dimineață îmi pornește normal. Sa fie liniștea dinaintea sfârșitului? Ce mă sfătuiți. Acum am doar vreun scurt pe undeva, când apăs pe frână mi se aprinde ușor semnalizare faruri ceata pe bord și vrea 3 becuri de la butoanele de deschidere fereastra stânga, dezaburire și închidere centralizata nu se mai aprind. Dacă mă duc cu ea în service și pornește dimineața fără probleme o sa zică ca sunt nebun. Sa o arunc în vreo prăpastie, ceva? :-)

        Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

        Comment


        • Aia cu becurile citeste pe aici ca e problema specifica.
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Mulțumesc

            Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

            Comment


            • Nu va mai chinuiti. Problema se rezolva cu reset ecu Benzina + recalibrare gpl ( in cazul in care instalatia gpl nu are defecte- membrana, senz presiune etc).
              Am rezolvat fiecare caz in acest fel ni nu au fost probleme. Dupa resetare ecu masina isi revine instant Am scris rezolvarea acum cateva luni aici pe froum. Pentru unele service-uri sa stapanesti clip sau ddt sunt rocket science. Ce sa mai vorbim de tuning benzina si blocarea parametrilor autoadaptivi !!!!!!

              Comment


              • Problema este ca am facut si asta, i-am schimbat plamanul si injectoarele de la GPL, am resetat ecu la service-ul din Pantelimon, am recalibrat GPL-ul pe Viilor dar problema a ramas.
                Dar, cum am spus, dupa ce am bagat masina in tunel si a spalat-o si pe dedesubt, a aparut eroare la sonda lamda, imi mergea inecat, periodic se audea o bataie (metalica) la motor, am zis ca i-a venit sfarsitul si am alimentat gaz si benzina si in drum spre Viilor, dupa vreo 8 km de chin, si-a revenit si CULMEA (sa nu o deochi), imi porneste si dimineata.
                Oricum, sunt pe faza cu inca o calibrare/resetare si eventual vreun test pe partea electrica si sonda lamda (care s-o fi dat peste cap ca am mers numai pe GPL, nnu stiam ca mai trebuie sa-i reamintesc sa mai mearga si pe benzina).
                Poate fac un drum pana la Slatina sa ma ajuti cand o ia razna, din nou.

                Comment


                • Originally posted by ovi730 View Post
                  Dupa resetare ecu masina isi revine instant.
                  Depinde ce intelegi tu prin -resetare-,probabil stii ce inseamna setare...! Daca imi amintesc corect,comanda functiei din CLIP,este, -revenirea la parametrii de fabrica-...

                  Comment


                  • Stimati colegi GPL-isti, voi inca mai credeti ca puteti merge cu 0.25ron/km si altii(benzinari) merg cu 0.40 ron/km?(e un calcul aproximativ). Diferenta de bani (sau mai mult) o dati la furnizorii de piese si sevicii(plus stres la greu). Am avut din 2007 Logan 16.16 V si acum am Sandero 0.9 TCE. O data pe an am schimbat uleiul si filtrele si consumabile cand a fost nevoie(placute si discuri frana, bujii, distributie si cam atat) la un rulaj de aprox. 15000 km/an. Masinile au pornit dimineata si vara la +20 C si iarna la -30 C("doar le-am aratat cheia"). Nu am avut "probleme" cu plaman, injectoare gpl, reglaj culbutori etc.
                    Daca nu esti taximetrist, eu cred ca nu merita .

                    Comment


                    • Merita din plin gpl-ul....mai ales acum cand este 5.2 benzina si 2,38 gazul (lukoil cu card)...
                      Toate instalatiile secventiale pornesc pe benzina apoi trec pe gaz...

                      Comment


                      • Reglat culbutori e valabil si pt mersul pe benzina, daca nu ai hidraulici...
                        Vaporizatorul rezista ~100.000km pina la o cheltuiala de ~200RON=revizia.
                        Injectoarele rezista ~60-70.000km pana la o revizie de ~100RON , asta ca varianta entry level...injectoare mai bune duc peste 200.000km...
                        Intradevar, daca faci 3-4-5000km/an clar nu se merita...
                        In rest e cancan si offtopic...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Originally posted by VIORE_L View Post
                          Merita din plin gpl-ul....mai ales acum cand este 5.2 benzina si 2,38 gazul (lukoil cu card)...
                          Toate instalatiile secventiale pornesc pe benzina apoi trec pe gaz...
                          Depinde pe cat faci calculul cu pretul carburantului, o saptamana, o luna, un an sau mai mult. Pt. o luna sigur iesi mai bine, dar pt. un interval mai mare s-ar putea sa iesi in paguba daca intervin si alte costuri(aproape sigur)

                          Comment


                          • Problema e ca unii vorbesc din calcule si altii vorbesc din practica.
                            Tocmai am incheiat 4 ani si 60.000 km pe gaz cu logan 1.6 mpi.
                            N-am schimbat nimic, anual am reglat instalatia, treaba de cateva ore. Cost reparatii instalatie gaz, 0.
                            Ce va urma sa se strice? Nu stiu, dar chiar nu ma intereseaza pentru ca economia a fost asa de mare incat as putea monta o instalatie noua si tot as face profit....
                            Fa tu un calcul pe 60.000 km si 4 sni, care e economia...ca eu am facut la inceput si a dat bine
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Poate esti tu mai norocos decat colegii care au postat in paginile anterioare, si care au semnalat destule probleme. Cand a aparut Logan cu GPL din fabrica garantia era doar doi ani, fata de trei la celelalte modele. Stie Renault ceva si nu ne spune si noua?

                              Comment


                              • Salut, da-mi voie sa te contrazic putin. Garantia de doi ani la masinile echipate cu gpl din fabrica a fost la inceput, ulterior s-a trecut la trei ani. Eu am cumparat masina cu gpl in iunie 2008 si am beneficiat de trei ani garantie, inclusiv la sistemul gpl. Vis- a- vis de pornirile grele la rece, am patit si eu de cateva ori, si facusem reglajul culbutorilor cu doua luni inainte. La mine s-a rezolvat, in sensul ca nu mai alimntez de la Lukoil cu gpl, am mers pe benzina cca 30 km, iar masina si-a revenit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google