-Pornire Grea Logan 1.5 Dci Dacia Logan : Motorizari diesel Pornire Grea Logan 1.5 Dci - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Dacia Logan : Motorizari diesel


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 29th June 2009   #1
soso
Incepator
 
soso's Avatar
 
Data inscrierii: 07-08-2007
Locatie: deva
Motorizare : 1.5dci
Varsta: 47
Posturi: 16
Membru :
[Incepator]
Icon8 Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Sal.Am si eu o intrebare adresata profesionistiilor.De ceva vreme ,mai bine zis cam o saptamana golanul meu porneste extrem de greu (dimineata la a doua cheie),peste zi porneste aproape normal sa zic asa cu toate ca tin cam mult pe automat . pornirea foarte greoaie este urmata de aprinderea becului de temperatura din bord .... Mentionez ca am schimbat toate filtrele inclusiv cel de motorina.motorul este 1.5 dci , oare ce sa fie ( senzor de turatie ceva legat de un senzor de racire ...avand in vedere aprinderea becului din bord de la temperatura ??? ,la injectoare imi este frica sa ma gandesc.....masina a iesit din garantie ).Multumesc anticipat
soso e offline   Reply With Quote
Vechi 29th June 2009   #2
Fane
Organizator de Calarasi
 
Fane's Avatar
 
Data inscrierii: 19-01-2009
Locatie: calarasi
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 2,036
Membru :
[Organizator de Calarasi]
[LoganClub Calarasi]
Implicit

Becul de temperatura se aprinde cand e dezamorsata. Vezi ca e posibil sa traga aer fals pe undeva. Verifica toate mufele de la rezervor pana in pompa de injectie, sigur e vreuna deranjata.
Fane e offline   Reply With Quote
Vechi 29th June 2009   #3
Daniel 67
Loganist de 5 stele
 
Daniel 67's Avatar
 
Data inscrierii: 15-11-2007
Locatie: CALAN
Motorizare : 1,5DCI 65 MAGARI + REZERVE
Varsta: 50
Posturi: 1,763
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

După simptomele pe care le descrii s-ar putea să fie injectoarele. La mine aşa a început calvarul cu injectoarele iar după un timp urmează pornire grea şi la cald în timpul zilei şi chiar oprirea motorului în timpul mersului (asta n-am păţit-o dar am auzit de la alţii că poate avea loc). E recomandat să faci un test la injectoare.
__________________
Sunt TARAN nu...specialist in toate!!!
Daniel 67 e offline   Reply With Quote
Vechi 29th June 2009   #4
boris
Loganist de 5 stele
 
boris's Avatar
 
Data inscrierii: 24-09-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.5dCi(maxim Sasă caii frumosi)
Varsta: 35
Posturi: 3,172
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

dai la pompa de amorsare,si apoi dai cheie vezi cum porneste,mergi cu ea subturat?
__________________
OMU'e inainte de toate!
boris e offline   Reply With Quote
Vechi 29th June 2009   #5
margelatu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Roman
Motorizare : fara
Posturi: 2,232
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

sigur se aprinde ala de la temperatura?nu cumva ti se aprinde martor bujii?merge sacadat dupa ce porneste?scoate fum?posibil injectoarele daca ai simptomele astea.dai un search legat de injectoare si vezi poate gasesti ceva.bfta!sper sa nu fie nimic scump
__________________
Welcome to the Club, We Have Jackets !
margelatu e offline   Reply With Quote
Vechi 29th June 2009   #6
soso
Incepator
 
soso's Avatar
 
Data inscrierii: 07-08-2007
Locatie: deva
Motorizare : 1.5dci
Varsta: 47
Posturi: 16
Membru :
[Incepator]
Implicit

De mers nu merge sacadat ...merge perfect dupa ce porneste (nu scoate fum ..nu se opreste motorul..nimic ciudat) si in legatura cu martorul de la bord este cel de temperatura. maine o sa incerc sa verific conductele de la rezervor la filtru .
soso e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2009   #7
MARIUS692
Junior
 
Data inscrierii: 30-06-2009
Locatie: brasov
Motorizare : renault
Varsta: 42
Posturi: 65
Membru :
[Junior]
Implicit

cand se aprinde becul la apa la turatia de 2500 rotati /min ,ai probleme cu injectoarele.
MARIUS692 e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2009   #8
soso
Incepator
 
soso's Avatar
 
Data inscrierii: 07-08-2007
Locatie: deva
Motorizare : 1.5dci
Varsta: 47
Posturi: 16
Membru :
[Incepator]
Icon9

Deci azi dimineata a pornit in felul urmator : am dat la automat cca 20 secunde si nu a pornit ,am stat 3-4 minute am dat iarasi la automat cca 15 /20 secunde si a pornit martorul luminos de la temperatura a ramas aprins ,am lasat-o sa mearga 1minut am oprit-o am dat iarasi la automat si a pornit in cca 10 secunde fara sa ramana martorul luminos de la temperatura aprins...deci astea sunt simptomele in rest in timpul zilei porneste dar dau la automat cca 5/10 secunde.am verificat furtunele de la rezervor la filtru (nu am depistat sa traga aer fals) ,am apasat para din stg. motorului ptr.amorsare ...( nu este nici o problema acolo se intareste dupa doua trei apasari ),dupa cum am mai spus motorul merge normal nu intrerupe sau sa se opreasca, nu scoate fum deci nici un simptom anormal
soso e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2009   #9
margelatu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Roman
Motorizare : fara
Posturi: 2,232
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cred ca e vreun senzor defect si da erori in ecu.da la o diagnosticare de ce nu meri?
__________________
Welcome to the Club, We Have Jackets !
margelatu e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2009   #10
soso
Incepator
 
soso's Avatar
 
Data inscrierii: 07-08-2007
Locatie: deva
Motorizare : 1.5dci
Varsta: 47
Posturi: 16
Membru :
[Incepator]
Implicit

Ma gandesc sa nu fie un defect la senzorul de turatie ..dar ce legatura are cu indicatorul de temperatura ??? Dupa-masa o sa fac un test cu furtunasele pe retur sa vad cate motorina scoate in decurs de 1 minut ..am inteles de pe forumuri ca un injector blocat sau care nu mai lucreaza in parametrii arunca motorina pe retur...

Am un prieten la Dacia dar momentan este plecat in concediu toata saptamana .

Last edited by soso; 30th June 2009 at 12:46. Motiv: Automerged Doublepost
soso e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd July 2009   #11
Fane
Organizator de Calarasi
 
Fane's Avatar
 
Data inscrierii: 19-01-2009
Locatie: calarasi
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 2,036
Membru :
[Organizator de Calarasi]
[LoganClub Calarasi]
Implicit

Are legatura cu indicatorul de temperatura (vezi manualul de service, acolo zice defect injectie gravitate 2). Eu am avut o mufa de la rezervor deranjata si la fel se aprindea.Incearca inainte de pornire sa dai la para de amorsare si sigur n-o sa se mai aprinda.
Fane e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd July 2009   #12
beso
Loganist de 5 stele
 
beso's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2008
Locatie: Cluj-Napoca
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 36
Posturi: 297
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Cluj]
Implicit

s-ar putea sa fie de la bujii, si vezi ca urmeaza sa te speria bateria. Dar ea n-are nimik.
__________________
Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
beso e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd July 2009   #13
soso
Incepator
 
soso's Avatar
 
Data inscrierii: 07-08-2007
Locatie: deva
Motorizare : 1.5dci
Varsta: 47
Posturi: 16
Membru :
[Incepator]
Implicit

In urma testului cu DDT2 2000 am urmatoarele erori:
-Fuel Pressure Regulator 1 Performance
-Fuel Rail Pressure Sensor Circuit
-Fuel Trim
ce reprezinta aceste coduri ???
soso e offline   Reply With Quote
Vechi 4th July 2009   #14
beso
Loganist de 5 stele
 
beso's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2008
Locatie: Cluj-Napoca
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 36
Posturi: 297
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Cluj]
Implicit

din pacate inseamna injectoarele, din cate imi amintesc c-am citit p-aici.
__________________
Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
beso e offline   Reply With Quote
Vechi 4th July 2009   #15
margelatu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Roman
Motorizare : fara
Posturi: 2,232
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

bujiile de preincalzire is bune?faza cu regulatorul imi spune ca ar fi pompa de injectie.daca aveai injectoare bulite ti se aprindea ledul de la bujii preincalzire.da poate sa fie si vreun senzor care sa dea eroarea asta.verifica fiecare mufa ,releu,cablu si poate e numai din asta.
__________________
Welcome to the Club, We Have Jackets !
margelatu e offline   Reply With Quote
Vechi 4th July 2009   #16
77sky
The Man
 
77sky's Avatar
 
Data inscrierii: 29-02-2008
Locatie: Buzau
Motorizare : 1.5 dCi_70 Asini
Varsta: 42
Posturi: 3,350
Membru :
[The Man]
Implicit

Bujiile incandescente sunt concepute pentru a usura pornirea pe timp de iarna (ridicarea temperaturii in clindru); implicit, vara ar putea sa porneasca fara ele.
Nu au legatura cu speta aceasta, din nefericire.
Eu nu inteleg legatura dintre ledul incandescentelor si injectoare problematice...
__________________
Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
77sky e offline   Reply With Quote
Vechi 4th July 2009   #17
Fane
Organizator de Calarasi
 
Fane's Avatar
 
Data inscrierii: 19-01-2009
Locatie: calarasi
Motorizare : 1.5dci
Posturi: 2,036
Membru :
[Organizator de Calarasi]
[LoganClub Calarasi]
Implicit

Conform manualului de service:
Martor bujii aprins=defect injectie gravitate 1
Martor temperatura lichid racire=defect injectie gravitate 2
Fane e offline   Reply With Quote
Vechi 4th July 2009   #18
margelatu
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 11-08-2008
Locatie: Roman
Motorizare : fara
Posturi: 2,232
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de 77sky Vezi Post
Bujiile incandescente sunt concepute pentru a usura pornirea pe timp de iarna (ridicarea temperaturii in clindru); implicit, vara ar putea sa porneasca fara ele.
Nu au legatura cu speta aceasta, din nefericire.
Eu nu inteleg legatura dintre ledul incandescentelor si injectoare problematice...
da dar dacia sigur nu porneste daca ai 2 bulite.porneste greu.2 uite ce zice si fane-l ca are treaba una cu alta.
__________________
Welcome to the Club, We Have Jackets !
margelatu e offline   Reply With Quote
Vechi 4th July 2009   #19
Daniel 67
Loganist de 5 stele
 
Daniel 67's Avatar
 
Data inscrierii: 15-11-2007
Locatie: CALAN
Motorizare : 1,5DCI 65 MAGARI + REZERVE
Varsta: 50
Posturi: 1,763
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu am avut injectoare terminate dar nu se aprindea la bord nici un led!!!
__________________
Sunt TARAN nu...specialist in toate!!!
Daniel 67 e offline   Reply With Quote
Vechi 9th July 2009   #20
EUGEN2008
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 07-07-2009
Locatie: brasov
Motorizare : 1.4
Posturi: 1,981
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

incearca sa tragi o purjare a filtrului de motorina intr-un pahar transparet dupa ce l-ai agitat bine si apoi cu un magnet puternic, gen magnet de difuzor , verifici plimbandu-l pe fundul exterior paharului , daca exista pilitura metalica acolo si apa si mizerii.....pregateste-te de injectoare ! euro 3 sau 4?
EUGEN2008 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
dci, grea, logan, nu porneste decat cu sprai, pornire

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 17:44.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google