Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Grea Logan 1.5 Dci

    Sal.Am si eu o intrebare adresata profesionistiilor.De ceva vreme ,mai bine zis cam o saptamana golanul meu porneste extrem de greu (dimineata la a doua cheie),peste zi porneste aproape normal sa zic asa cu toate ca tin cam mult pe automat . pornirea foarte greoaie este urmata de aprinderea becului de temperatura din bord .... Mentionez ca am schimbat toate filtrele inclusiv cel de motorina.motorul este 1.5 dci , oare ce sa fie ( senzor de turatie ceva legat de un senzor de racire ...avand in vedere aprinderea becului din bord de la temperatura ??? ,la injectoare imi este frica sa ma gandesc.....masina a iesit din garantie ).Multumesc anticipat

  • #2
    Becul de temperatura se aprinde cand e dezamorsata. Vezi ca e posibil sa traga aer fals pe undeva. Verifica toate mufele de la rezervor pana in pompa de injectie, sigur e vreuna deranjata.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      După simptomele pe care le descrii s-ar putea să fie injectoarele. La mine aşa a început calvarul cu injectoarele iar după un timp urmează pornire grea şi la cald în timpul zilei şi chiar oprirea motorului în timpul mersului (asta n-am păţit-o dar am auzit de la alţii că poate avea loc). E recomandat să faci un test la injectoare.

      Comment


      • #4
        dai la pompa de amorsare,si apoi dai cheie vezi cum porneste,mergi cu ea subturat?
        sigpic

        Comment


        • #5
          sigur se aprinde ala de la temperatura?nu cumva ti se aprinde martor bujii?merge sacadat dupa ce porneste?scoate fum?posibil injectoarele daca ai simptomele astea.dai un search legat de injectoare si vezi poate gasesti ceva.bfta!sper sa nu fie nimic scump
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            De mers nu merge sacadat ...merge perfect dupa ce porneste (nu scoate fum ..nu se opreste motorul..nimic ciudat) si in legatura cu martorul de la bord este cel de temperatura. maine o sa incerc sa verific conductele de la rezervor la filtru .

            Comment


            • #7
              cand se aprinde becul la apa la turatia de 2500 rotati /min ,ai probleme cu injectoarele.

              Comment


              • #8
                Deci azi dimineata a pornit in felul urmator : am dat la automat cca 20 secunde si nu a pornit ,am stat 3-4 minute am dat iarasi la automat cca 15 /20 secunde si a pornit martorul luminos de la temperatura a ramas aprins ,am lasat-o sa mearga 1minut am oprit-o am dat iarasi la automat si a pornit in cca 10 secunde fara sa ramana martorul luminos de la temperatura aprins...deci astea sunt simptomele in rest in timpul zilei porneste dar dau la automat cca 5/10 secunde.am verificat furtunele de la rezervor la filtru (nu am depistat sa traga aer fals) ,am apasat para din stg. motorului ptr.amorsare ...( nu este nici o problema acolo se intareste dupa doua trei apasari ),dupa cum am mai spus motorul merge normal nu intrerupe sau sa se opreasca, nu scoate fum deci nici un simptom anormal

                Comment


                • #9
                  cred ca e vreun senzor defect si da erori in ecu.da la o diagnosticare de ce nu meri?
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandesc sa nu fie un defect la senzorul de turatie ..dar ce legatura are cu indicatorul de temperatura ??? Dupa-masa o sa fac un test cu furtunasele pe retur sa vad cate motorina scoate in decurs de 1 minut ..am inteles de pe forumuri ca un injector blocat sau care nu mai lucreaza in parametrii arunca motorina pe retur...

                    Am un prieten la Dacia dar momentan este plecat in concediu toata saptamana .
                    Last edited by soso; 30 June 2009, 12:46. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Are legatura cu indicatorul de temperatura (vezi manualul de service, acolo zice defect injectie gravitate 2). Eu am avut o mufa de la rezervor deranjata si la fel se aprindea.Incearca inainte de pornire sa dai la para de amorsare si sigur n-o sa se mai aprinda.
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • #12
                        s-ar putea sa fie de la bujii, si vezi ca urmeaza sa te speria bateria. Dar ea n-are nimik.
                        Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                        Comment


                        • #13
                          In urma testului cu DDT2 2000 am urmatoarele erori:
                          -Fuel Pressure Regulator 1 Performance
                          -Fuel Rail Pressure Sensor Circuit
                          -Fuel Trim
                          ce reprezinta aceste coduri ???

                          Comment


                          • #14
                            din pacate inseamna injectoarele, din cate imi amintesc c-am citit p-aici.
                            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                            Comment


                            • #15
                              bujiile de preincalzire is bune?faza cu regulatorul imi spune ca ar fi pompa de injectie.daca aveai injectoare bulite ti se aprindea ledul de la bujii preincalzire.da poate sa fie si vreun senzor care sa dea eroarea asta.verifica fiecare mufa ,releu,cablu si poate e numai din asta.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google