Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    proasta calitate o are firma delphi nici soferi nici motorina ,o spun din propria experienta nu merg nici sub turat cu ele nici motorina de la bidon,cu masina din avatar merg okazional fac cam 1500sau 2000 km /luna cu 1,5 dci injectoarele sunt de cea mai proasta calitate.
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #77
      Originally posted by margelatu View Post
      nu mai dati vina pe soferi.la cate pocnitori de logan dci s-au stricat inseamna ca mai toti soferii sunt prosti .delphi fabrica piese de slaba calitate .asta ca sa nu zicem foarte proasta. marcile pe care au fost puse piese delphi ,cam toate au avut probleme.mai avem si o motorina de 2 lei.la noi pica foarte multe din cauza motorinei.si afara sunt care se duc dracu ,dar nu ca la noi.iar voi astia superspecialistii .....lasati-o mai usor.sau dati sfaturi ce sa faca saracii oameni. nu va mai laudati .foarte multi oameni care au venit la reprezenta cu speranta de a rezolva o problema au plecat cu porblema nerezolvata sau poate mai rau. un om cand e adus la exasperare de o masina de asta incearca sa bage si rahat numai sa mearga.

      Ok e asa cum zici tu. Dar atunci accepta marca Mercedes sa echipeze unele din motoare ale sale cu asemenea sistem de injectie?

      Comment


      • #78
        care sunt cele mai dese marci de injectoare intalnite pe masini?????
        [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

        Comment


        • #79
          maaaa....!!! Bagati ma motorina din pompa autorzata si nu va mai prostiti cu uleiuri adaugate in rezervor si alte balarii de aditivi. Ca nu e un motor de acum 10 ani si sute de mii de km sa-i trebuiasca aditivi si ungeri suplimentare. Alimentati din statii cunoscute nu de la patroni cu benzinarii no name , puneti filtre de origine si la timp si n-o sa apara probleme. Ca dupa ce-i pui o viata motorina din bidon si strici pompa degeaba mai umbli cu bidonelu de aditivi si de ulei de peste mai subtirel nu prea grosut. Sa loveasca sinceritatea in voi cei cu DCI si sa spuneti daca e vreunul dintre cei carora le-au picat sistemele de injectie si sa nu fii alimentat macar o data extra pompa , sau din benzinaria de cartier. Fiti mai responsabili si nu mai blamati in stanga si-n dreapta cand de fapt se stie ca voi sunteti adevaratii vinovati. Sunt intr-adevar si sisteme cazute din defect de fabricatie , cred ca undeva sub 1 la suta din total . Oricum pe topicul asta scriu doar cei cu probleme , sutele de soferi care fac distributie si curierat si au ajuns la sute de mii de km fara probleme nu stau sa posteze aici.
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #80
            Originally posted by EUGEN2008 View Post
            maaaa....!!! Bagati ma motorina din pompa autorzata si nu va mai prostiti cu uleiuri adaugate in rezervor si alte balarii de aditivi. Ca nu e un motor de acum 10 ani si sute de mii de km sa-i trebuiasca aditivi si ungeri suplimentare. Alimentati din statii cunoscute nu de la patroni cu benzinarii no name , puneti filtre de origine si la timp si n-o sa apara probleme. Ca dupa ce-i pui o viata motorina din bidon si strici pompa degeaba mai umbli cu bidonelu de aditivi si de ulei de peste mai subtirel nu prea grosut. Sa loveasca sinceritatea in voi cei cu DCI si sa spuneti daca e vreunul dintre cei carora le-au picat sistemele de injectie si sa nu fii alimentat macar o data extra pompa , sau din benzinaria de cartier. Fiti mai responsabili si nu mai blamati in stanga si-n dreapta cand de fapt se stie ca voi sunteti adevaratii vinovati. Sunt intr-adevar si sisteme cazute din defect de fabricatie , cred ca undeva sub 1 la suta din total . Oricum pe topicul asta scriu doar cei cu probleme , sutele de soferi care fac distributie si curierat si au ajuns la sute de mii de km fara probleme nu stau sa posteze aici.
            Ce vorbesti tu Eugene? cunosc masina Dci de 29mii km la sediul unei firme mari EoN, care a alimentat numai de la petrom si i s-au defectat toate injectoarele.
            Apoi iar seful unei mari institutii, MaI de la mine are dci si la nici 20mii i s a stricat un inj. Si daca la salariul lui de 80mil nu are el bani de motorina din peco....Si ca o chestie ciudata: am mai spus stiu pe cine cu BMW care pune motorina la bidon de ani de zile si nu are masina nimic.
            Asa cum spunea cineva mai sus, cei du Mpi rezumati-va la discutiile dedicate voua.

            Comment


            • #81
              pai BMW sigur nu are injectie delphi si sigur nu are pret intre 6-10.000 euro de nou , cred ca am vazut mai multe injectoare cazute la DCI decat ai ridicat tu capota la masina ta , si nici una dintre masinile inculpate nu avea in rezervor ceva care sa aduca a "motorina" ori era la culoare mirinda , ori inotau jeleuri prin ea , ori bucatele de span metalic de la butoi ruginit , ori tulbure etc. Crede-ma ca solutiile astea cu modificarea calitatii motorinei sunt inutile ba din contra mai mult dauneaza. Si cine a zis ca petrom e cel mai bun sau ca o anumita statie petrom e emblema reprezentativa a brandului respectiv si ca acolo se respecta toate normele de comercializare a produsului. Ajunge sa alimentezi o data prost si efectul se vede rapid . Nu ma lua cu exemple cu zeci de mii ca vin cu exemple de sute de mii km care alimenteaza cu cardul din acelasi loc si n-au avut nici cea mai mica problema.
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #82
                Pai si eu tot asta am vrut sa spun, am ajuns la concluzia ca nu motorina e factorul principal. Eu am vazut ce ai scris tu pe cealalta parte unde spuneai ca:
                Originally posted by EUGEN2008 View Post

                maaaa....!!! Bagati ma motorina din pompa autorzata si nu va mai prostiti cu uleiuri adaugate in rezervor si alte balarii de aditivi. Ca nu e un motor de acum 10 ani si sute de mii de km sa-i trebuiasca aditivi si ungeri suplimentare. Alimentati din statii cunoscute nu de la patroni cu benzinarii no name , puneti filtre de origine si la timp si n-o sa apara probleme
                chestie cu, care nu eram de acord, chiar tu spui ca sistemul Delphi nu e chiar asa stralucit deci cu alte cuvinte in timp chiar o sa apara probleme indiferent de motorina pusa.
                Si mai ziceai ca
                Originally posted by EUGEN2008 View Post
                Sunt intr-adevar si sisteme cazute din defect de fabricatie , cred ca undeva sub 1 la suta din total..... blamati in stanga si-n dreapta cand de fapt se stie ca voi sunteti adevaratii vinovati.
                pai eu atunci revin iar la exemplele date de mine, cu oameni care au bagat din pompa si tot li s-au defectat inj. Da probabil ca noi suntem vinovatii dar pt. ca in loc de benzina am ales diesel.

                Comment


                • #83
                  Aici se discuta despre altceva fata de ce ati scris ... sunteti offtopic !!!
                  http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                  Comment


                  • #84
                    As fii curios daca loganurile vindute afara au aceleasi probleme cu injectoarele (cele diesel )

                    Comment


                    • #85
                      Normal ca au acelasi probleme numai ca ei umbla cu ele nu c noi de aici pana dupa colt .
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #86
                        am si eu o problema am schimbat pastilele la injectoare pt ca pornea foarte greu dimineata si o perioada nu am mai avut probleme(cca 3 sapt)iar acum a inceput sa porneasca greoi. ce mai poate fi? astept pareri ms

                        Comment


                        • #87
                          florinviv:: recomand sa reverifici injectoarele .

                          Comment


                          • #88
                            exact , te-au lasat din nou injectoarele , de bujii nu e cazul ca am vazut si logan cu 4 bujii arse si pornea normal pe caldurile astea.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #89
                              Pe caldurile astea bujiile nici nu functioneaza. Normal ar trebui sa porneasca si cu bujii (vara)
                              I HAVE A !sigpic
                              fara linkuri externe in semnatura

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by florinviv View Post
                                am si eu o problema am schimbat pastilele la injectoare pt ca pornea foarte greu dimineata si o perioada nu am mai avut probleme(cca 3 sapt)iar acum a inceput sa porneasca greoi. ce mai poate fi? astept pareri ms
                                Sa-mi dau si eu cu parerea!! Posibil ca injectoarele au capotat din nou din cauza calitatii pieselor care spui ca le-ai inlocuit sau pompa de inalta presiune produce suficient de multa pilitura ca sa faca praf orice injector, indiferent de calitatea lui!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google