Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Injectoarele (supapa de retur) probleme iarasi probabil ca nu au fost originale si daca pompa produce pilitura este normal.
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #92
      Originally posted by Fane-CL View Post
      Conform manualului de service:
      Martor bujii aprins=defect injectie gravitate 1
      Martor temperatura lichid racire=defect injectie gravitate 2
      Poti detaliia ce inseamna defect injectie gravitate 1?

      Comment


      • #93
        15th June 2010 13:05
        florinviv am si eu o problema am schimbat pastilele la injectoare pt ca pornea foarte greu dimineata si o perioada nu am mai avut probleme(cca 3 sapt)iar acum a inceput sa porneasca greoi. ce mai poate fi? astept pareri ms
        Cand ai schimbat pastilele la injectoare ai schimbat si filtrul de motorina?
        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

        Comment


        • #94
          Indiferent ca se face o reparatie sau o inlocuire a injectoarelor, pentru a evita problemele indicat este sa se inlocuiasca filtrul de motorina, curatarea sau inlocuirea conductelor de alimenatare(tur+retur) si spalarea rezevorului de combustibil. Chiar si facind aceste operatii, daca pompa de inalta presiune este cea care provoaca defectarea injectoarelor, munciti si cheltuiti banii degeaba (ca si mine). Eu am facut pina acum 32000 km cu injectoarele reparate dar sunt constient ca pina nu voi inlocui(repara) pompa de inalta presiune, voi avea probleme!! Stiti cum se zice: frectie la picior de lemn!!

          Comment


          • #95
            Bun ....... si o rezolvare romaneasca nu se poate face ?
            Un mecanic din service a montat doua filtre suplimentare care cica retin si pilitura ... (de la ceva masina straina).... ?
            Pe rampa comon rail a montat un magnet puternic si cica o schimba la n .... km.
            Acum vrea sa monteze suplimentar o pompa de motorina si sa renunte la para de amorsare ?!?
            Inca nu am vazut instalatia cum arata ...... pe masina.
            Din cate am inteles filtrul de motorina este destul de prost pus in circuitul de alimentare deoarece pilitura nu se opreste in filtru ci ajunge pe retur in rezervor iar la injectoare ajunge fara probleme ...direct din pompa.
            Filtrul asta de motorina pe cat e de mare pe atat e de prost ....

            Comment


            • #96
              Daniel 67 - La cati km ai reparat prima oara injectoarele?
              32.000km efectuati cu injectoarele reparate este un record...La multi dupa cateva sute de km le repara/schimba iar din cauza pompei.
              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

              Comment


              • #97
                E bine ce spui!! Romanul inventiv a incercat tot felul de solutii dar pina acum nu este nici una viabila ca sa le-o livram "moca" specialistilor de la Renault sau celor care au avut proasta inspiratie cind au achizitionat Logan-ul sa opteze pentru motorizarea diesel. Problemele existente pe motorizarile diesel de la Logan sunt mostenite de la la primele serii de Clio si Megane doar ca acolo pe parcurs au avut "bunul simt" sa inlocuiasca pompele de inalta presiune si injectoarele Delphi cu Bosch de o calitate sensibil mai buna. Acesta e si motivul pentru care o masina echipata cu motorizare diesel (sistem de injectie si injectoare Bosch) are o fiabilitate mai mare si are probleme dupa cel putin 150000 km, circulind cu motorina Made in Romania!!!
                florin.fanatik- Am reparat injectoarele la 51000 km!! Acum masina are aproape 84.000 km si inca mai ma ajuta!! Nu stiu cum va fi la iarna???
                Si inca ceva!! Reparatia injectoarelor am facut-o la un service autorizat Delphi!!
                Last edited by Daniel 67; 25 June 2010, 01:22.

                Comment


                • #98
                  problema nr1 este supapa de retur a injectoarelor care este de proasta calitate a metalului din care este confectionata se uzeaza foarte repede.
                  Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by florin.fanatik View Post
                    Daniel 67 - La cati km ai reparat prima oara injectoarele?
                    32.000km efectuati cu injectoarele reparate este un record...La multi dupa cateva sute de km le repara/schimba iar din cauza pompei.
                    Sa stiti ca nu este un record, in decembrie i'am schimbat supapele de retur la un taximetrist, si a mers pana in prezent 36500 km. Depinde cum mergi cu masina, de unde bagi motorina si bineinteles schimbat filtrul de motorina cat mai des posibil. Terminati cu aditivi si solutii de curatat injectoare ca dati banii degeaba pe ele.

                    Comment


                    • Totala nebuloasa in service cu 1.5 DCI
                      Sunt posesorul unui logan 1.5 DCI din 2007, masina are 49000 si zilele astea a inceput sa ruleze filmul cu pornirea. Prima data a pornit la a treia cheie in conditiiile in care afara erau 30 de grade, apoi in aceiasi zi dar la distanta de 4-5 ore nu a mai vrut sa porneasca deloc.Am apelat la Dacia asistenta a venit un "mecanic" si a pornit-o cu sprai, dupa 2 minute de mers am oprit motorul si am pornit totul normal ,mecanicul mi-a recomandat o vizita la service pe care am facut-o dupa 2 zile timp in care masina a pornit e drept putin mai greoi prima data dar dupa prima pornire era Ok.La service s-a facut diagnoza Testul cu fiolele pe retur spune ca injectoarele sunt fiabile nu au probleme , mecanicul de la tester mi-a spus ca am avut blocat capul hidraulic al pompei de injectie si asta din cauza aditivilor din motorina.Am plecat din service cu recomandarea de a schimba benzinaria.Avand rezervorul aproape plin a doua zi am plecat la plimbare m-am intors in Bucuresti si am facut plinul (am completat 30l) Rompetrol dupa alimentare am parcurs aproximativ 5 Km si am parcat masina.Dupa 4-5 ore de stationare din nou problema cu pornirea, am pornit-o cu sprai si acum porneste relativ bine astazi am revenit la service si mi-au reformulat acelasi diacnostic dar nu sau incumetat sa se apuce de schimbat sau de curatat ceva , le-am propus schimbarea filtrului, au spus ca nu ajuta . Ati patit asa ceva ? Aveti idee cum se poate remedia?

                      Comment


                      • Pompa de injectie si injectoarele sunt in regula (dupa cum ai precizat) , dar trebuia sa schimbi filtrul de motorina (recomand cel original) ... e posibil (nu sunt sigur) sa ai probleme la unele furtune dintre filtrul de motorina si pompa de injectie (prind aer pe undeva... injectoarele sunt dezamorsate ... am patit-o si eu) si nu mai merge subturat, schimba vitezele la peste 2500-3000 rpm pentru ca dci-ul nu merita a fi condus in stilul "mosnegeste" ... numai bine :-)
                        http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                        Comment


                        • Dupa golirea rezervorului si schimbarea filtrului masina si-a revenit, porneste normal si functioneaza in mintile ei Marea mea problema a fost apa din motorina dupa schimbare am lasat filtrul vechi sa se scurga , din el au curs aproximativ 200 ml de apa.Motorina nu a vazut decat din pompa dar se pare ca am nimerit-o

                          Comment


                          • Pornire grea am patit si eu la loganu meu. Pornea greoi daca soma mai mult de 24 ore. Invirtea motoru de citeva ori si apoi isi intra in atributii. Un coleg de Servici mi-a recomandat un mecanic priceput - zicea el - ceea s-a adeverit intocmai. Dupa teste si verificari a inlocuit filtrul de motorina (fusese schimbat de 2 luni la Serus) si masina merge ceas. Am ajuns la 93k. In rest ... bani de motorina sa avem ... ca vad ca s-au croit toti sa creasca pretul motorinelor.

                            Comment


                            • Sal

                              am un logan 1.5 dci si nu porneste dimineata decat cu spray de pornire apoi merge ok.are totul schimbat nu stiu ce sa-i mai fac

                              Comment


                              • Bujii...? Ai verificat?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google