Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da le-am schimbat dar tot asa face

    Comment


    • pune-o pe tester. probabil e de la injectoare...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Cu siguranta ai unul sau mai multe injectoare care scapa prea multa motorina pe retur. In loc sa o dea spre pulverizator o da pe retur si de aici ai presiunea scazuta in rampa comuna. In cazul tau ti'as recomanda o diagnoza plus un test de retur la injectoare.

        Comment


        • De multe ori motorina conditioneaza pornirea rapida la rece ...o motorina buna va usureaza de multe probleme !

          Comment


          • Daca sistemul de injectie are probleme (si de multe ori, chiar are), poti sa ai si motorina de la NASA...
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • eu am o problema asemanatoare, nu porneste daca sta mai mult de o zi nepornita, dupa ce a pornit, poti s-o opresti si dupa 10sec, si imediat va porni la prima cheie.

              cand nu porneste , in unele cazuri dai 1min la automat si porneste, in altele, tb sa-i dai cu spray, iar pana sa porneasca scuipa motorina pe la furtunul de retur al unui injector, dupa ceva vreme de dat la automat se aprindea pe bord si becul rosu (cel de la apa), iar pe diagnoza apareau problemele : Fuel Trim si Fuel Regulator 1 Performance ( demand 346bar, feedback 1bar)

              acum are 200k km, am schimbat un singur injector la 127k km (injectorul 4, 400ron acum vreo 3-4 ani de la dezmembrari, euro 4), dar acela era praf, dadea si fum, pornea si greu la cald, iar cand am facut testul de retur, acel injector unplea recipientul imediat, iar restul erau jos de tot.

              vazand ca scuipa motorina pe la acel furtun de retur al injectorului 4 (care a fost schimbat atunci) am zis ca iar s-a stricat injectorul acela si ramane blocat pe perioada pornirii si scuipa totul pe retur. asadar, astazi m-am hotarat sa fac un test de retur. suprinzator, a trebuit sa dau cam 1min la automat, timp in care pe nici un retur de injector nu iesea nimic, toata motorina iesea pe returul de la pompa de injectie.... astupand returul si cu putin spray a pornit, dupa pornire nu mai iese nimic pe returul de la pompa, iar pe injectoare totul normal, toate scot aceeasi cantitate (+- 5%).

              intrebarea mea este de ce in timpul pornirii pompa da toata motorina pe retur si nu in injectoare? m-am gandit ca s-a defectat pompa, am urmarit si presiunea in sarcina, este standard. (demand=actual) , aprix 260bar la relanti, si vreo 1550bar intr-a 3-a in sarcina max.

              problema a cam inceput de aprox 2 luni, intre timp am bagat si un duralube, crezand ca este de la injectoare.

              ce cred eu este ca nu se amorseaza corect pompa, pentru ca mereu dupa o pornire esuata, pompita de amorsare este moale instant, tb iar sa dau vreo 5 pompe sa se intareasca... intrebare , aceasta pompita nu ar trebui sa aiba in ea o supapa de sens unic (ca sa nu se intoarca motorina inapoi in rezervor?)

              ma gandesc ca poate fi si de la filtrul de motorina (ultima oara am pus Mann si are 18mii km, pana acum am folosit doar Mahle)

              sugestii? (are si pompa de motorina vreo supapa de retur la interior si s-a defectat?)
              Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

              Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

              Comment


              • Cred ca ar trebui sa mergi intr-un service specializat pt. a verifica atat pompa de injectie cat si injectoarele, la cei 200.000 de km pe care ii are masina ... pune filtru de motorina de origine si sa nu alimentezi cand vezi cisterna in statie (am primit un sfat prietenesc : la un plin de motorina pune macar 0,5 L de ulei 10w-40 diesel - macar o singura data pe luna - aditivi pt. motorina nu prea folosesc) ... astept si alte pareri ...
                http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                Comment


                • Verifica pompa.Partea de inalta nu mai face presiune.Dupa ce o pornesti,tine presiune si din acest motiv porneste ori de cate ori incerci !

                  Comment


                  • dupa pornire nu mai iese nimic pe returul de la pompa, iar pe injectoare totul normal,
                    esti sigur de asta?
                    caci daca e asa, atunci pompa nu e in regula. mai exact ai probleme cu supapa de refulare de pe partea de joasa.
                    iar asta:
                    iar pe diagnoza apareau problemele : Fuel Trim si Fuel Regulator 1 Performance ( demand 346bar, feedback 1bar)
                    inseamna ca ori ai senzorul de pe rampa comuna, dus, ori mufa acelui senzor nu e ok. iar cu un raspuns catre calculator al senzorului de presiune , de ordinul a 1 bar, nu o sa-ti porneasca motorul nici cu pompa si injectoare noi.
                    verifica mufa respectiva si... pompa data jos, si la verificat bucata cu bucata pina la ultima piesa.

                    Comment


                    • Originally posted by cat_alex52 View Post
                      la un plin de motorina pune macar 0,5 L de ulei 10w-40 diesel - macar o singura data pe luna -
                      eu zic sa pui ulei 2T, nicidecum ulei 10w40...prietenii stiu de ce....
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • Originally posted by cat_alex52 View Post
                        Cred ca ar trebui sa mergi intr-un service specializat pt. a verifica atat pompa de injectie cat si injectoarele, la cei 200.000 de km pe care ii are masina ... pune filtru de motorina de origine si sa nu alimentezi cand vezi cisterna in statie (am primit un sfat prietenesc : la un plin de motorina pune macar 0,5 L de ulei 10w-40 diesel - macar o singura data pe luna - aditivi pt. motorina nu prea folosesc) ... astept si alte pareri ...
                        pompa este de vina, ce treaba au injectoarele din moment ce la pornire nu scoate niciunul nimic pe retur, iar dupa pornire toate scot aceeasi cantitate (masina nu scoate fum , merge perfect dupa pornire)

                        Originally posted by Rac View Post
                        Verifica pompa.Partea de inalta nu mai face presiune.Dupa ce o pornesti,tine presiune si din acest motiv porneste ori de cate ori incerci !
                        da, cam asta ar fi problema, dupa ce m-am consultat si cu service-uri specializate pe Delphi, pompa de inalta nu face presiune la pornire pentru ca totul se duce pe returul pompei... (ungere proasta din cauza motorinei proaste dupa ce am inceput sa bag de la OMV Berceni... inainte bagam de la Rompetrol M.Bravu si nu avusem nici o problema, o sa bag tot de acolo varianta mai scumpa, dupa ce am citit pe aici povestea cu BioDiesel-ul...)

                        Originally posted by meggeo82 View Post
                        esti sigur de asta?
                        caci daca e asa, atunci pompa nu e in regula. mai exact ai probleme cu supapa de refulare de pe partea de joasa.
                        iar asta: inseamna ca ori ai senzorul de pe rampa comuna, dus, ori mufa acelui senzor nu e ok. iar cu un raspuns catre calculator al senzorului de presiune , de ordinul a 1 bar, nu o sa-ti porneasca motorul nici cu pompa si injectoare noi.
                        verifica mufa respectiva si... pompa data jos, si la verificat bucata cu bucata pina la ultima piesa.
                        senzorul nu are nimic, e normal sa apara eroarea aia pe diag, din moment ce pompa nu face presiune la pornire pentru ca da totul pe retur. dupa pornire , presiunea este data corect de senzor, nu are nici o problema
                        Last edited by djcristi; 8 November 2013, 21:12. Reason: Automerged Doublepost
                        Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                        Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                        Comment


                        • Am reparat pompa cu acelasi simptom.Am inlocuit partea de inalta(capul hidraulic cum se zice in popor) si rulmentul.Totul a iesit perfect,rabloanta ruleaza fara probleme.Atentie !Distrugerea "capului hidraulic" poate fi cauzata de uzura rulmentului.Obligatoriu schimba rulmentul !Altfel poate o sa te trezesti dupa 2 luni ca apare din nou aceeasi problema !

                          Comment


                          • ... "eu zic sa pui ulei 2T, nicidecum ulei 10w40...prietenii stiu de ce" ... eu nu stiu ... explica, te rog frumos ... djcristi am "dat" cu parerea, nu trebuie sa te superi ... nu sunt expert in aceste probleme si scuze de deranj ...
                            http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                            Comment


                            • Originally posted by cat_alex52 View Post
                              ... "eu zic sa pui ulei 2T, nicidecum ulei 10w40...prietenii stiu de ce" ... eu nu stiu ... explica, te rog frumos ... djcristi am "dat" cu parerea, nu trebuie sa te superi ... nu sunt expert in aceste probleme si scuze de deranj ...
                              stai linistit ca nu m-am suparat.
                              in legatura cu uleiul , 2T se pune, 250ml/50L
                              Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                              Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                              Comment


                              • am facut iar testul azi dupa 12 ore , a pornit instant (1s dupa cum se vede pe grafic)
                                Attached Files
                                Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                                Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google