Pornire Motor Din Buton

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Motor Din Buton

    Din lipsa de ocupatie m`am apucat sa`mi fac un sistem sa`mi pornesc loganelul din buton direct din masina(ca la renault megane si laguna cele la care nici nu ma pot gandi la ele fara sa ma ia durerea de cap la pretul care le au)
    Dupa vreo 2 seri de scheme electronice, intrebari tampitzele adresate lu mesteru(tata),si multe simulari pe calculator am ajuns intr`un impas.
    De unde preiau un semnal logic sau o tensiune ca sa stiu ca mi-a pornit motorul?
    Doritorii schemei ma pot contacta.

  • #2
    Cred ca ar merge facut ceva cu un numarator de impulsuri, unde impulsurile sa fie cele date de senzorul de turatie.

    Comment


    • #3
      da, poti sa te legi de la turometru. eu am alarma cu pornire motor si acolo este legata

      Comment


      • #4
        Am uitat sa intreb ceva mai offtopic:
        Cu ce soft ai facut simularile ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Raziel View Post
          Cred ca ar merge facut ceva cu un numarator de impulsuri, unde impulsurile sa fie cele date de senzorul de turatie.
          Da m`am gandit la asta dar un electrician de la open service mia zis k daca imi moare motoru imi porneste iar demarolul si imi... motorul.

          simularea am facut`o in yenka fostul crocodile tech.(da vezi k da cateodata niste erori de te doare capu)

          Originally posted by cristi_timidu View Post
          da, poti sa te legi de la turometru. eu am alarma cu pornire motor si acolo este legata
          imi poti scana si mie schema de legare a alarmei poate ma mai trasneste vreo idee?
          Last edited by alpine; 3 October 2010, 18:29. Reason: .

          Comment


          • #6
            Cu un circuit electronic de temporizare adecvat se rezolva. Monitorizarea turatiei se face din momentul apasarii butonului timp de cateva secunde. Cand se ajunge la numarul de impulsuri definit / unitatea de timp, actionarea demarorului ar trebui sa inceteze. Ai putea sa utilizezi un microcontroller pe care l-ai putea programa in functie de tipul autovehiculului, rezultand un circuit electronic universal de pornire din buton.
            Insa cum facem cu securitatea masinii ? Daca un hot intra in masina si apasa pe buton ? Ca sa treci de imobilizator, trebuie sa folosesti cheia. Atunci ce nevoie mai am de buton ? Ok, facem by-pass la imobilizator. Dar acum lipseste elementul de identificare din partea proprietarului si o poate porni oricine. Eu zic ca e mai sigura varianta cu pornire din sistemul de alarma daca gasesti vreo utilitate in asta.

            Comment


            • #7
              ok.. la asta chiar nu m`am gandit cu temporizarea si la microcontrolere nu apelez in nici un caz.. da mai am o chestie montata in schema.. o cartela din aia electromagnetica.. eu am prostul obicei cand ii mai "iau" masina lu tata imi arunc cheile de la casa pe langa frana de mana ca am un locusor acolo. Daca nu imi simte cheia nu are tensiune montajul cu butonul si motorul se opreste.

              Si pt safe l`am realizat cam asa :
              1.accesoriile
              2.contact
              3.pornire motor(trebuie sa apas pedala de frana si pe buton ca sa porneasca)
              4.stop
              Last edited by Seba; 7 June 2011, 18:25.

              Comment


              • #8
                Cartela + buton mai merge.
                Ce cheie sa simta ? Aia de la casa sau... ?
                Pentru cartela iti trebuie si cititor, iar pe asta trebuie sa-l legi la UCH. Nu stiu cum vor fi conexiunile logice. Eventual sa-si faca aparitia Doc pe acest topic. Ar fi de vis sa se poata implementa sistemul de pornire de la Laguna de exemplu. Daca se poate, atunci nu mai ai batai de cap cu securitate si circuite custom.

                Comment


                • #9
                  cartela ca o am legata la cheile de la casa. cititorul il am de la un sistem de securitate de la o usa si l`am modificat sa`mi dea drumu la un releu cat timp simte cartela daca iau cartela de pe el se inchde releul.

                  nu ma supar daca imi fac chestii custom ca pt asta am invatat atatia ani.. nu ca sa dau bani la chineji si sa desfac un lucru si sa constat ca e plin de smoala si tre sa il arunc cu totu de nervi sau ciuda
                  Last edited by Seba; 7 June 2011, 18:25. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    gata..? atat a fost cu threadul..? nu mai stie nimeni nimica..?

                    Comment


                    • #11
                      Eu cred că problema cu „dacă se oprește motorul intră iar demarorul” nu intră în discuție, e destul de simplu să faci sistemul să nu pornească din nou decât în cazul în care apeși din nou pe buton.
                      Trebuie însă să te gândești și la un mod de a opri demarorul (în cazul în care nu pornește motorul).

                      Mai am niște întrebări pentru tine:
                      Pentru oprit motorul tot de la buton ai comanda?
                      Cum rămâne cu deblocarea volanului?

                      Comment


                      • #12
                        eu cred ca ai prea mult timp liber.

                        am mers cu megane si mi am blestemat ziele pana cand m am objijuit cu cartela si sincer nu mi place !
                        prefer cheie tip briceag oricand. nu trebuie sa ai grija de ditamai telecomanda sa nu ti cada din mana in apa etc.
                        la megane mai avea o chestie...trebuia sa calci frana si ambreajul...sau numai abreajul numai tin minte exact.

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Se calca frana,am un cumnat cu megane 2
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            de deblocat volanul am sa vad eu cum.. ii imping o tija ceva.. asta e ultima mea grija.. de oprit in caz ca nu porneste apesi pur si simplu pe buton si se opreste tot..
                            cartela pe care o am eu.. ) pot sa o bag si in smoala ca tot merge
                            Last edited by alpine; 5 October 2010, 16:48. Reason: .

                            Comment


                            • #15
                              Buna

                              Originally posted by alpine View Post
                              Din lipsa de ocupatie m`am apucat sa`mi fac un sistem sa`mi pornesc loganelul din buton direct din masina(ca la renault megane si laguna cele la care nici nu ma pot gandi la ele fara sa ma ia durerea de cap la pretul care le au)
                              Dupa vreo 2 seri de scheme electronice, intrebari tampitzele adresate lu mesteru(tata),si multe simulari pe calculator am ajuns intr`un impas.
                              De unde preiau un semnal logic sau o tensiune ca sa stiu ca mi-a pornit motorul?
                              Doritorii schemei ma pot contacta.
                              As dori si eu o astfel de schema, daca o mai ai.Stima

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google