Pornire Motor Din Buton

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by romeo-alex View Post
    am citit din viteza postul tau si poate repet ce zici tu
    pai treaba cu uch se rezolva altfel,pun cipul din cheie pe cititor sa zicem.....desi inclin sa aiba o stransa legatura cu butonul uch de pe megane/laguna
    ma intereseaza comanda de la cheia de contact la demaror , la injectie , etc
    din cate am inteles are un modul care comanda pornirea motorului si oprirea lui
    mai mult de atat cand bagi cardul in locas cica e ca si cum ar fi cheia pe prima treapta la contact ca sa se poata alimenta diferite accesorii prin masina
    ps:poate ajung prin dezmembrari in weekend sa vad ce si cum gasesc
    sa zicem ca rezolvi treaba cu contactul , si uchul si cartela si o faci sa se potriveasca,desi e un pic SF si acolo,dar Ia zi si mie cum imperechezi uchu ala cu ecu de logan ?sau cum o sa functioneze loganul cu ecu de laguna ?
    Nu de alta dar daca nu ai cartela + uch + buton + ecu+cititor toate la pachet nu prea ai sanse sa-l faci sa porneasca
    Si cum lagunele au avut fie motor de 1.6 16v fie 1.8 16v cu ECU sirius 32 sau 34 e clar ca o sa iti trebuiasca un ECU si uch si cartela de pe motorizarea respectiva ceea ce restrange un pic sirul cautarilor,si daca ecu e sirius34 e si mai trist .Daca masina are CAN, parerea mea e ca cel mai simplu scapi cu toata instalatia electrica de pe masina respectiva pe masina ta ) ,asa stii un lucru sigur ,la toate astea se adauga rescris softul din ECU ca sa fie soft de logan...etc
    Cea mai eleganta treaba care se poate face e cum s-a zis mai sus frana + buton de start sau chiar ambreiaj + frana + buton de start si chipu bagat in bord ,sau chiar facut immo off la ecu ca sa plece cu orice cheie ,si sa stati linistiti ca nu fura nimeni un logan )
    Last edited by Cristi_Xp; 10 June 2011, 21:29.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      deci lamurit pe jumatate sunt
      imposibil de facut modificarea nu este
      treaba naspa pe la uch e ca are componente dedicate care nu pot fi inlocuite cu orice rahat de piesa
      cartela + uch + buton + ecu+cititor+instalatie electrica se poate face rost ..
      dar multa bataie de cap cu modificarea....
      deci ramane in picioare treaba cu butonul dupa cum zici si tu

      Comment


      • #33
        oricum trebuie rescris softul in ECU daca loganul nu este 16v ...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          o poti face?

          Comment


          • #35
            nu e vorba de putut face , e vorba ca ECU sa fie fizic identic cu cel de logan , ca altfel o sa obtii o strutzo camila cu motor de 1.4 si ECU de 16v si o sa mearga si o sa consume bestial ) , dar ce mai conteaza... buton de pornire sa fie )
            Daca ECU e identic atunci se poate rescrie cu soft de logan , altfel ai toate sansele sa bubuie ceva prin el )
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              salutare tuturor,ma gandeam la urmatoarea chestie :
              fara a sta sa montez modulul acesta ci doar butonul,ma gandeam sa achizitionez un buton gen cele de mai sus postate de voi,si acesta dupa ce am pus contactul sa imi porneasca motorul,adica sa actioneze demarorul punandu-l pe firul de la contact,care duce la demaror,ce ziceti?o idee buna sau doar pierdere de timp?
              Logan Forum consiliaza nu si repara!
              [/SIGPIC]

              Comment


              • #37
                Iti faci de treaba; daca nu poti face ceva elegant sa eviti cheia, atunci stai linistit; o grija mai putin.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  Eu zic ca nu se merita timpul si banii investiti in aceasta modificare. Singurul avantaj pare faptul ca nu mai umbli cu cheia dupa tine insa vei avea de tranportat un card. Eu mi-am pus o alarma care are cheie tip briceag iar cand strang lama arata tot ca un card putin mai grasut si nu ma mai inteapa prin buzunare.
                  Cat despre faptul ca apesi un buton in loc sa invarti o cheie...
                  My ride

                  Comment


                  • #39
                    daca nu a pus fabricantu asa ceva,credeti ca este usor de montat buton de pornire,informatia data de el trece prin ECU ca sa autorizeze pornirea/oprirea sau doar punerea contactului,un simplu buton de ,,,sonerie de usa de apartament,,,nu rezolva problema,mai rau o complica,ce faceti cu antidemaraju(ledu rosu) care,,vede,,cheia si lasa motoru sa porneasca,frumoase vise,si mie miar place,dar cheia de contact tot ma sacaie in buzunar

                    Comment


                    • #40
                      mie mi-a venit mai demult o alta idee, mai simpla, nu renuntati la cheie, dar aveti pornire din buton. ceva cum e la passat-ul de dupa 2007. bagi cheia intr-un lacas si apesi pe ea ca sa pornesti motorul. in lacasul ala se poate monta cititorul de cheie al masinii, doar la fundul cutiutei trebuie umblat un pic cu 2 randuri de contacte si un palpator lateral care sa actioneze contactul de accesorii. o mica problema ar fi la deblocarea volanului, dar se poate si aia rezolva elegant.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Salut. Scriu aici ca sa nu mai deschid alt topic.
                        Daca stie cineva unde gasesc o cheie tip cartela (sau cum s-o numi) pentru stop/start motor cu pret decent pentru un Megane III 1,5 dci. La reprezentanta au cerut 150 de euro pentru cheie si 50 euro programarea.
                        Multumesc.
                        Attached Files
                        Last edited by Gozmin; 15 September 2016, 07:57. Reason: Atasare poza
                        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google