Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De care, de-astea ca aici?
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Robinet butelie gpl

      Salutare! Am instalatia tomasetto stag 200 montata pe logan 1.4 mpi . Am desfacut azi de curiozitate capacul de protectie al buteliei sa vad cat gaz am mai exact , am atins insa din greseala robinetul acela si am observat ca se misca foarte usor , intrebarea mea este : cum functioneaza acest robinet ? Are reglaj fin sau are doar 2 pasi : infiletat maxim=taiat gaz ; desfiletat maxim=dat drumu la gaz ?

      Comment


      • nu erau dintre acestea eurau mai mici
        eu mi-am montat gazul tot la ei dar acum un an si jumatate
        ce seamana din ceea ce mi-ai aratat este plamanul si cam atat cred....

        Comment


        • Originally posted by dezeubby View Post
          Salutare! Am instalatia tomasetto stag 200 montata pe logan 1.4 mpi . Am desfacut azi de curiozitate capacul de protectie al buteliei sa vad cat gaz am mai exact , am atins insa din greseala robinetul acela si am observat ca se misca foarte usor , intrebarea mea este : cum functioneaza acest robinet ? Are reglaj fin sau are doar 2 pasi : infiletat maxim=taiat gaz ; desfiletat maxim=dat drumu la gaz ?
          In acest topic se vorbeste de LR.Acel robinet se inchide ca cel de la chiuveta

          Comment


          • Nu am mai stat sa fac topic separat pentru o intrebare. Ca sa functioneze instalatia in parametrii buni , trebuie sa fie desfiletat la maxim sau are un anume reglaj pe care il fac doar cei de la service ?

            Comment


            • Nu este nici un reglaj,trebuie sa fie desfiletat la maxim.

              Comment


              • Salut.Am intrat in posesia unui logan Ambiance 1,2/75/gpl cu AC, de o saptamana si am facut 1220km.Rezervor 32 l. Roata rz , nu cric,nu,covorase ,nu.Am gasit in final un slim 125 /70R15 pe care tre. s-o verific, am cumparat si covorase tip tavita si am sa ma bag si la un carlig de remorcare.Cam atat ,voi reveni si cu alte informatii.

                Comment


                • Originally posted by alexys View Post
                  Desi aici se vorbeste despre l.r. la modul general, banuiesc ca orice mandru posesor de landi renzo de fabrica citeste aici sa afle cat de minunata ii este instalatia. Presupun ca cei cu mcv sau break isi pot verifica vizual butelia destul de usor. Cand mi-a venit unul cu rezervorul legat cu carpa de inelul de tractare, am presupus ca problema umezelii permanente intre rezervor si suport este doar la toroidalele de exterior fiindca se acumuleaza namol intre rezervor si protectia metalica. Din fericire, protectia se distruge inaintea rezervorului si acest ramane agatat in conducte pe sub masina. Dar uite ca au reusit sa-mi depaseasca asteptarile, au gasit solutia ca si cele montate in interior sa rugineasca, au pus un fel de burete care sa pastreze umezeala pe o suprafata cat mai mare. Probabil ca saamortizeze vibratiile, dar n-au nimerit ce trebuia. O sa revin cu poze de la mcv.
                  Ca recomandare, nu asteptati sa faca butelia 10 ani daca aveti instalatie oem, verificati-o deja, e risc sa se perforeze la mai putin de 30bar daca le umpleti si sta masina in soare.
                  Un rezervor ruginit poate face obiectul garantiei?
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Daca i-l ajuti sa rugineasca,nu cred.

                    Comment


                    • Ma rog... Este evident faptul ca trebuie sa fii dement ca sa ajuti rezervorul de GPL sa rugineasca.
                      Eu ma refeream strict la o instalatie OEM sau AM, al carei rezervor rugineste in perioada de garantie.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Nu am postat aici ca sa atac l.r. ca marca,desi imediat cineva si-a facut cont ca sa contracareze cu mentiunea subtila ca la el e ok dar sa schimbam filtrele.
                        Daca probleme de genul injectoare stricate obligatoriu nu afecteaza siguranta nimanui, in schimb tampeniile facute in scop nobil dar cu efect invers sunt inacceptabile. Iar tantalaul care a ales materialul ala ar merita sa fie tras la raspundere in cazul unui incident. Sunt sigur ca Dacia nu isi va asuma raspunderea decat daca exista cineva care si-a efectuat reviziile post garantie tot la reprezentanta. Desi se poate dovedi ca in lipsa acelui burete nu ramane umezeala sub rezervor. Alegi oem ca sa fie mai sigura, dar oala de protectie la mcv tine tot noroiul, se poate verifica la orice rezervor neprotejat ca umezeala nu persista. Fixarea pare ok, dar de fapt ligheanul ala se topeste repede. Probabil un avocat bun poate cere ca rezervorul sa tina cat e garantat atata timp cat legea nu spune ca utilizatorul e obligat sa-l verifice demontandu-l si doar il obliga sa-l schimbe la 10 ani indiferent cat de bine arata.
                        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                        Comment


                        • Nu mi-ai raspuns la intrebare.

                          Daca rezervorul meu rugineste, se schimba pe garantie?
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Originally posted by vitriol View Post
                            Daca rezervorul meu rugineste, se schimba pe garantie?
                            Intrebarea ta face subtil presupunerea ca toate garantiile sunt identice.
                            Raspunsul il poti afla citind in fiecare caz ce scrie in acte.

                            Comment


                            • Originally posted by vitriol View Post
                              Daca rezervorul meu rugineste, se schimba pe garantie?
                              Eu cred că problema cu rugina e cam exagerată. Grosimea pereților rezervoarelor e suficient de mare, astfel încât rugina să nu fie un deranj așa mare. Mai degrabă aș spune că anumite vicii de fabricație sau defecte structurale sunt mai grave. Probabil că acestea combinate cu rugina chiar pot fi periculoase, rugina acționând ca un fel de trigger.
                              Când spun rugină, mă refer la rugina cauzată de, uneori, inevitabilul condens. Nu mă refer la aceea care ar fi produsă ținând rezervorul într-un mediu umed în permanență. Nici nu cred că în viața reală cineva ar putea să atingă asemenea performanțe. Poate doar cei ce au montat rezervorul în exterior.

                              PS: și ca să răspund totuși la întrebare, probabil că dacă faci dovada că rezervorul a avut "bube în cap", rugina punându-le în evidență, ai primi garanție.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Originally posted by vitriol View Post
                                Nu mi-ai raspuns la intrebare.

                                Daca rezervorul meu rugineste, se schimba pe garantie?
                                din punctul meu de vedere ca montator, nu pot reprosa fabricantului ca rezervorul tau a ruginit, atata timp cat exista rezervoare din acelasi material, fabricate si montate in acelasi moment, care nu au ruginit. Probabil situatia la care ma refer (montajul oem pe logan) este total diferita fiindca majoritatea ruginesc inainte de expirare valabilitate, nu este defect de fabricatie, doar de montaj. Dar nu poti forta schimbarea decat daca dovedesti ca nu mai este sigur in utilizare. Mult mai usor de dovedit daca s-a intamplat deja la altii.
                                Din experienta, stiu ca s-au schimbat rezervoare ruginite in garantia de 2 ani, dar pe dinauntru. Ironia sortii, sau blestemele clientilor, unul era pe un break al unui director de la aerostar, producatorul acestora, rugina bloca conductele de alimentare, filtrul, miezul de pe multivalva. Din punct de vedere estetic nu s-a schimbat niciunul, ramane de vazut ce se intampla daca se perforeaza unul inainte de 10 ani. Probabil pagubitul isi va cumpara altul si va sustine in continuare ca e multumit de montajul oem la care a mai schimbat si injectoarele "ca e normal sa se strice", cat vrei sa tina?
                                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google