Posibil Probleme Filtru De Motorina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    de crezut poata sa te creada , si eu te cred, dar pana nu se demonstreaza nu se inlocuieste, eventual lasi masina in curtea societatii , te prezinti dimineatza si porniti impreuna motorul , asa nu se va mai putea contesta , la pornirea consumatorilor e absolut normal sa fluctueze , nu cred ca ai vrea sa stii cum face benzinarul meu de 1,4 cand pornesc un consumator electric serios cum ar fii dezaburirea sau unul mecanic cum ar fii servo sau AC-ul . E normal ca alternatorul sa absoarba mai multa putere de la motor facand astfel sa varieze turatia acestuia.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #47
      Inseamna ca partea electrica este ok. Ramane sa vad ce fac cu regulatorul de presiune, daca ala o fi problema. Sa vad cum rezolv la service...

      Comment


      • #48
        daca o pune pe tester tre sa vada o variatie a presiunii in acel regulator sau o presiune diferita fata de cea normala.Daca nu te crd (ceea ce e si posibil) o lasi la ei si o porniti dimineata.Asta daca face decat la rece...daca face si la cald e clar de unde vine problema si este sigur acel regulator.

        Comment


        • #49
          M-am mai documentat si eu si se pare ca e acel regulator(se pare ca e o boala la motoarele astea) . Am mai multi prieteni taximetristi si nu numai care au modelul de logan pe motorina si mi-au spus ca la toti face la fel(la unii am auzit si eu ).Am mers intentionat sa verific lucrul acesta deoarece si pentru mine e o problema. Fluctuatiile au inceput cam pe la 30 -40 mii mk. Unii au deja 160.000 si masina merge fara probleme, nu li s-au oprit , pornesc la prima cheie (zilele trecute au fost -35 grade).Sincer nu am idee ce anume s-ar intimpla cu acel regulator si de ce anume produce simptomele astea.Eu l-am luat jos de pe pompa (are o sita fina si unii spun ca se poate infunda de la mizeria din motorina) am suflat cu aer sita aceea dar era perfect curata. Concluzia face la fel.Un prieten taximetrist si-a schimbat piesa zilele trecute si NU MAI ARE FLUCTUATII.Deci ASTA E CAUZA.Masina mea merge bine ,trage bine , porneste usor nici nu stiu daca sa-l schimb sau nu. Am fost la reprezentanta , am pus-o pe tester si nu au gasit nici o eroare, de aici concluzia ca calculatorul nu e deranjat de functionarea asta a motorului(ma asteptam sa fie erori pe pompa ,presiune ,injectoare etc.).Sincer nu stiu exact ce anume pateste regulatorul asta si din ce cauza se ”defecteaza” daca pot spune asa , desi nu apare nici o defectiune.Mentionez ca dupa ce motorul se incalzeste bine nu mai are nici o fluctuatie,sau cel putin nu aud eu.Am incercat sa aflu ce anume se defecteaza la regulator dar nu am reusit sa aflu nici un raspuns.Poate este cineva cu mai multa experienta si ne poate ajuta sa rezolavam problema altfel,oricum e destul de scump aprox 520 ron.

          Comment


          • #50
            problema este data de un resort care regleaza acesta presiune.Cei care au puso pe tester tre sa testeze tensinuea care trece prin acel regulator si este data de calculator.Deci daca omu cu testeru o face bine tre sa vada si o variatie de incarcare pe acea pisa si presiunea marita in rampa.Cel mai des se defecteaza de la motorina si acum au picat din cauza frigului si a motorinei proaste.Daca mai vrei lamuriri si aceasta pisa te pot ajuta eu.Contact me.

            Comment


            • #51
              Astazi nu am mai sesizat nicio fluctuatie, dar a fost si destul de cald, in jur de 10 grade la soare. Pana nu este o problema evidenta pe care sa o pot demonstra, n-am ce face la service.

              Comment


              • #52
                chestia e ca dupa inlocuirea acelui regulator se cere o calibrare a acestuia , e un procedeu destul de complicat in sensul ca trebuie o bucata de sosea dreapta f f f lunga, se fac 10 accelerari cu deccelerari consecutive intre 50 si 90 la ora in treapta a 5- a fara sa se atinga pedala de frana. Daca iti iese vre-unul in fata si ai franat se duce naibii tot si trebuie luat de la capat. Deci s-a inteles? Se accelereaza pana la 90 la ora se lasa sa coboare la 50 , iar se accelereaza pana la 90 iar se lasa la 50 si tot asa de 10 ori in treapta a 5-a . Te mai poti ajuta la deccelerari de frana de mana sa mai reduci din distanta dar chiar si asa e greu de facut daca n-ai un drum european cat de cat liber. Recomand calibrarea cuiva care a umblat deja si a demontat si curatat regulatorul si spune ca n-a avut efect sa ne spuna daca l-a ajutat sau nu recalibrarea. Bafta!
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #53
                  E curios ce spui tu. Trebuie musai in treapta a 5-a? Pai, iarna asta nu cred ca am luat 90 intr-a 5-a. Oare daca as face calibrarea asta fara sa inlocuiesc sau sa demontez piesa, ar avea efect?
                  Si inca ceva, la diesel, dupa 90 km/h ii dai a 5-a, deci asta ar insemna sa o si subturez putin.
                  Last edited by vladmarcu86; 15 February 2010, 11:32.

                  Comment


                  • #54
                    pai asta e ideea calibrarii , turari si subturari consecutive , poti incerca si cu a 4 - a dar cel mai eficient e intr-a 5-a . Tocmai de aia e nevoie de distanta mare ca sa o aduci de 10 ori de la 50 la 90 si invers si atentie! daca ai calcat chiar si ptr o secunda frana calculatorul de injectie s-a prins si poti sa o iei de la capat . Nu strica cu nimic calibrarea asta da nici nu te chinui sa o faci expres daca zici ca n-ai umblat la regulator , eventual daca ai un drum lung ca atunci nu te costa nimic .
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #55
                      Sincer, n-am mai auzit de asa ceva. Chiar sunt curios de unde ai aflat de modalitatea asta de calibrare a regulatorului de presiune.
                      Referitor la fluctuatile relantiului, am mai intrebat in stanga si-n dreapta si mi s-a spus ca cel mai probabil problema ar fi din cauza diodelor de la alternator. Mi-am amintit de prima mea masina (dacia1310) care facea exact la fel, iar dupa ce i-am schimbat diodele s-a rezolvat problema si nici cand aprindeam farurile nu mai fluctua relantiul. Mi-au spus niste mecanici ca nu e normal sa fluctueze relantiul atunci cand pornesti un consumator si chiar mi-au aratat pe niste masini la care au aprins faruri, proiectoare ... si nu s-a sesizat nimic in ritmul de toarcere al motorului.
                      Deci, tare tind sa cred ca diodele de la alternator sunt de vina pentru fluctuatiile relantiului.
                      Last edited by vladmarcu86; 15 February 2010, 17:01.

                      Comment


                      • #56
                        tu chiar te duci in ce parte bate vantul? ce-ti spuneam eu mai sus vis-a vis de consumul de curent? cu pornirea dezaburirii la 1,4 , sa nu mai zic de o statie cu swoofer sau altceva puternic , cand ai 75 de cai chinuiti si dai drumul la un consumator puternic alternatorul intampina rezistenta pe care binenteles o absoarbe din puterea motorului . Cu cat motorul e mai puternic cu atat mai putin se simte acest efort suplimentar . La ce masini ti-au aratat? motiv pentru care un ambiance nu are acelasi alternator cu un ambition , difera cel putin catva zeci de amperi si de ce ? pentru ca nu are ABS , nu are AC , nu are geamuri electrice , nu are casetofon etc nu are consumatori suplimentari. Sau sa te intreb altfel...se spunea aici pe forum ca face doar la rece !? cand se incalzeste isi revin diodele? Probabil ca electricienii sunt in razboi cu electromecanicii sau cu electricienii Eu zic sa stai cuminte ca in felul asta vei schimba cam tot ce-i sub capota pana identifici sursa .
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • #57
                          Am testat pe un Ford Focus motor 1.8 motorina si un Logan de 1.6. Nu ma gandesc decat ca asa am patit cu vechea mea dacie, care pana sa i se incalzeasca motorul, avea relantiul neregulat, iar daca aprindeam farurile dadea sa moara, iar dupa ce i-am schimbat diodele, totul a fost ok.
                          Dar luata logic, ar putea fi si de la diode problema asta, nu?

                          Comment


                          • #58
                            vechea dacie iese din discutie , nu comparam injectia cu carburatorul ajutat de soc pana se incalzeste. Eu habar nu am de electronica dar zic ca ori diodele sunt bune si atunci altundeva sunt probleme , ori diodele sunt arse si in cazul asta alternatorul nu incarca sau incarca mult prea mult. Eu zic ca nu exista dioda care e buna da nu e buna sau care merge bine dupa ce se incalzeste.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #59
                              Era pe injectie vechea dacie. Cu soc electronic. (ultima berlina).
                              Ma gandesc ca ar influenta cumva masina si in timpul mersului, daca ar fi regulatorul de presiune, dar masina merge excelent, porneste la prima cheie, chiar se comporta ireprosabil in timpul mersului.
                              Oricum, am impresia ca ne dam cu parerea degeaba. Pana nu probezi, nu poti sa stii exact.
                              Scria cineva ca a schimbat regulatorul si problema a disparut. Deci pana acum 1-0 pentru regulator. Poate a schimbat cineva si diodele si stie...

                              Comment


                              • #60
                                deci problema (din pct meu de vedere) este regulatorul.Am schimbat mai multe si s-a rezolvat aceasta problema.Da masina merge extraordinar nu se simte nimic in mers dar cand o lasi la ralantiu atunci incepe sa faca urat.Chestia cu calibrarea nu stiu cat este de ok...Se poate face si in treapta 1 si 2 cu accelerari puternice.Nu ii vad rostu vitezei de 90km/h.Eu asa am facut la un dci 85 care nu s-a calibrat si in 2 km si-a revenit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google