Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poti Sa Faci Din Logan Masina Sport

    Buna! Vreau sa ii intreb si eu pe cei care au logan de mai multa vreme, daca au incercat sa se poarte cu 1,4 ca cu o masina sport( gen schimbari viteze la 4000 de ture sau mai mult ).Daca a incerrcat cineva sa imi spuna si mie cat rezista asa?

  • #2
    A mea a rezistat aproape 200.000 km si vad ca mai rezista,dar este Ambiance, a fost mai usoara la vremea ei si de aia a rezistat atat. Toti cunoscutii se intreaba cum de a rezistat atat, la felul cum o conduc.Am un mers fff sportiv.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #3
      rezista iti spun sigur. m-a dus un baiat cu un 1.4 din 2006, prin oras cu 140, am zis ca mor sigur. am ramas prost, si ziceai ca face raliu...iti spun, a luat niste curbe la 90 grade de am zis ca ma vad in decor in stalp
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #4
        pai de aia a tinut atita.


        Auzi tu, 4000 ture. Mai baietica, noi le tinem de la 6000 in sus. Eu bat spre 120 000 km cu 1.6-le meu, care este cam acelasi motor
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #5
          4000 RPM inseamna ca mergi sportiv??...sau ca nu tine benzinarul de pe Logan?...iar ma intreb singur ce-ar zice 70% dintre soferii romani cand prinzi 120 km/h in treapta a 3-a cu un motor 1.4 aspirat
          Poti sa-i dai si pana la decuplare ca n-are nimic ...d-aia are decuplare
          Adevarul e ca unora le trebuie motor de minim 200 de cai ca sa poata schimba si la 2500 RPM si sa se si infiga masina
          Last edited by darksid3; 22 April 2009, 21:35.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            baiatu' a intrebat cat rezista..segmentari alea alea ;)
            la mine inca mai rezista ;)
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #7
              rezista, si eu conduc destul de sportiv cand imi permit... schimb chiar si la 5500-6000 .... poti sa stai linistit ... da-i talpa.... dar cu prudenta:P
              Last edited by Seba; 23 April 2009, 11:14. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Originally posted by dsign View Post
                pai de aia a tinut atita.


                Auzi tu, 4000 ture. Mai baietica, noi le tinem de la 6000 in sus. Eu bat spre 120 000 km cu 1.6-le meu, care este cam acelasi motor
                Mai baietica, ce bun esti tu, numai ca modul tau de a te adresa lasa de dorit, asa ca trimite niste poze sa vad si eu ce spui, ca nu prea te cred

                Comment


                • #9
                  alin eu am mcv si numai in 6000 o tin ce trebuie sa fie de crezut?
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • #10
                    sfat: nu pune la suflet tot ce vezi pe aici

                    dar vrei sa o bagi la curse? de ce te intereseaza asa ceva? mai ales cu 1,4 mpi. asta e de familie nu de curse.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by darksid3 View Post
                      4000 RPM inseamna ca mergi sportiv??...sau ca nu tine benzinarul de pe Logan?...iar ma intreb singur ce-ar zice 70% dintre soferii romani cand prinzi 120 km/h in treapta a 3-a cu un motor 1.4 aspirat
                      Poti sa-i dai si pana la decuplare ca n-are nimic ...d-aia are decuplare
                      Adevarul e ca unora le trebuie motor de minim 200 de cai ca sa poata schimba si la 2500 RPM si sa se si infiga masina
                      Am zis de la 4000 in sus, ma rog nu stiu ce ai citit tu.Am condus si masini mai puternice( masina mea de servici e un nissan pathfinder de 264 CP) insa am logan de putin timp si lumea pe aici pe la mine nu prea are incredere in ele.Mie imi place.Eram doar curios sa stiu daca rezista, ca mai multi care au mers cu mine au zis ca intr-un an il fac praf

                      Originally posted by bogdan_1984 View Post
                      sfat: nu pune la suflet tot ce vezi pe aici

                      dar vrei sa o bagi la curse? de ce te intereseaza asa ceva? mai ales cu 1,4 mpi. asta e de familie nu de curse.
                      nu vreau sa o bag la curse, doar ca asta e stilul meu de condus

                      Originally posted by RaduPH View Post
                      rezista, si eu conduc destul de sportiv cand imi permit... schimb chiar si la 5500-6000 .... poti sa stai linistit ... da-i talpa.... dar cu prudenta:P

                      rezista, si eu conduc destul de sportiv cand imi permit...am un 1.6 8v... schimb chiar si la 5500-6000 .... poti sa stai linistit ... da-i talpa....benzina sa fie cat mai multa k dak ii dai in ture mananca mult....
                      multumesc pentru raspunsul prietenesc
                      Last edited by alincuza; 22 April 2009, 22:08. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        ai lasa-o frate sa schimbi la 6000 iti plafoneaza motoru...pune dovezi ca sigur nu te cred

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ten View Post
                          alin eu am mcv si numai in 6000 o tin ce trebuie sa fie de crezut?
                          Pe tine te cred

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alincuza View Post
                            Mai baietica, ce bun esti tu, numai ca modul tau de a te adresa lasa de dorit, asa ca trimite niste poze sa vad si eu ce spui, ca nu prea te cred
                            Vrei sa-ti trimit eu poze cu dci-ul peste 4000 ca sa nu-l mai superi pe "baietzica",sau cu fratele mai mare 1.4 16V pe benzina de la Renault cu 6500+.
                            Si eu nu sunt baietica eu sunt "nenea" pentru tine...
                            Ai Pathfinder pe benzina?

                            Comment


                            • #15
                              mai baietica:

                              in primul rind, las-o moarta cu condusul sportiv pe 1.4, ca aia e vis... E vis si pe 1.6, darmite pe 1.4


                              Abia de la un 16v remapat mai poti sa ai pretentii.


                              Dar sa vedem galeria personala de pe youtube (este vorba de aceeasi masina, am avut 2 numere de inmatriculare, 27WLI si acum 48CUP)


                              Evolutie intr-o parcare destul de mica la Pitesti, peste 6500 ture



                              Evolutie pe Babarunca, drumul dintre Cheia si Brasov, pe serpentine, schimbari la 7000 rot/min, frane de motor tot pana la 7000



                              Tot pe Babarunca, aici poti vedea o serie de schimbari de trepte la 6500 rot/min, e filmat bordul




                              Aici un fimulet in Bucuresti, cu un Passat nimicit, schimbari in 6000 ture

                              Last edited by Cristi_Xp; 23 April 2009, 12:36.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google