Poveste Cu Valvetronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Oricum, stai linistit ca la asta nu apare rugina
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #32
      În schimb, se murdărește la fel de repede

      @Dan: ne stim cand eram eu in anul 1 de facultate, deci ne stim de vre-o 14 ani.
      Last edited by dr_mke; 8 November 2014, 15:17. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • #33
        DA ... ce sa zic ? m-ati lasat masca cu preturile astea , exista o falsa idee ca BMW-ul si in general , masinile din clasa premium , sunt scumpe la intretinere , dar in cazul de fata e mai mult decat OK ... Drumuri bune doctore si sa te vedem cu 400k in bord

        Comment


        • #34
          Originally posted by emilemy View Post
          DA ... ce sa zic ? m-ati lasat masca cu preturile astea , exista o falsa idee ca BMW-ul si in general , masinile din clasa premium , sunt scumpe la intretinere , dar in cazul de fata e mai mult decat OK ... Drumuri bune doctore si sa te vedem cu 400k in bord

          Emi,poate dom' doctor mai mult,peste un an parca il vad cu 1kk km la bord si masina va arata ca la 1k km
          Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

          Comment


          • #35
            In afara schimbului de ulei si filtre, care sunt coordonatele celorlalte revizii (distributie etc.)?

            Comment


            • #36
              Distributia e pe lant. Nu stiu la benzinar, la diesel se schimba kitul de accesorii la 100.000. In rest, antigelul, lichidul de frana, bujiile, se schimba ca si la Logan. Placutele + discurile de frana, cand au atins punctul maxim de uzura, indicat de constructor.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #37
                La cât spațiu este sub capota, între motor și radiator, încape și Piedone dacă vrea să-și schimbe singur cureaua de accesorii. Accesul este cea mai mică problemă. Filtrul de benzina este primul pe listă, sistemul cu injectoare piezo, direct, este în mod clar cu toleranțe foarte mici. BMW afirmă că filtrul de benzină este „pe viață”.

                Un singur lucru mă scoate rău de tot din sărite: sistemul Start/Stop, uit uneori de el, las mașina pe liber, cum pică sub 5 kmh îmi taie motorul și evident, asistarea direcției . . . . Am testat pe drumul de navetă, o săptămână cu el și una fără, sunt 11 semafoare in 40 km. Diferența a fost nesemnificativă statistic.

                Consum în Deva, foarte multe drumuri scurte, 9.1 %.

                Săptămâna viitoare cred că-i pun roțile de iarnă.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Poti dezactiva Start/Stop
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Normal, dar mai uit. Ideal ar fi sa-l fac by default OFF !

                    Oricum sub 4 grade Celsius nu mai intervine.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Asta e nasol, ca trebuie sa-l dezactivezi mereu dupa ce pornesti motorul.
                      Ai incercat s-o conduci pe modul Sport? Apesi timp de 5 secunde, butonul DSC si-ti dezactiveaza ESP-ul. Alta chestie foarte tare, pe care eu am descoperit-o dupa ce m-am chinuit o iarna cu tractiunea spate - Activezi DTC-ul si lasa tractiunea sa faca overspin. Ajuta foarte mult pe zapada sau noroi, diferentele sunt f mari decat atunci cand ai ESP (DSC) pornit.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        Mod sport ? Există doar DTC ON sau DSC OFF. DTC știu că-i calibrat foarte bine pentru porniri pe polei în rampă, etc, șamd. Nu are nici un mod sport.

                        Cel puțin pe uscat are mult prea multă aderență pentru puterea motorului/masa mașinii. Spatele iese la plimbare nesemnificativ in primele 2 trepte, iar dacă cumva iese din trasă la viteze mai mari, în nici un caz nu-i meritul motorului.

                        Motorul ăsta-i în elementul lui la un stil moderat de condus, 2/3 din ce poate pe hârtie, să zicem. Dacă te duci mai sus, te trezești instant cu gândul la motorul 6-n linie pe care-l mai poți prinde pe 320i, generația E46.

                        N-am obiceiul sa urc peste 5000 rpm, nu îmi place sunetul ascuțit al injecției directe și nici nu trage semnificativ mai bine decât in treapta următoare de viteză.

                        Eu am 2 moduri de condus. Unul relaxat și constant, destul de economic, aș zice și surprinzător de rapid. Celălalt nu-i foarte sănătos pentru mașină, rar se întâmplă să mă depășească cineva și noroc este că nu se întâmplă prea des.

                        Pe autostradă, în general, merg de la 160 în sus dacă am mulți kilometri de bobinat într-o zi.

                        Asta-i părerea mea, pentru că majoritatea cunoscuților sunt de părere că tot timpul merg prea tare

                        Dacă avea alt caracter de la 3500-4000 rpm în sus mi-ar fi plăcut mai mult. La cum se prezintă se potrivește cu mersul meu de zi de zi și oricum nu este diesel !

                        Oricum, la turații mici în special, impresionează cât este de lin și flexibil, inclusiv în treptele 5 și 6.
                        Last edited by dr_mke; 10 November 2014, 00:21.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Sport e cand dezactivezi DSC-ul. Nu ma refer la modul sport al cutiei de viteze (daca ar fi fost automata). Caracterul masinii se schimba daca ar fi s-o conduci agresiv, pe serpentine, ca exemplu. Intradevar, nu discutam de un motor puternic, care sa rupa aderenta f usor pe asfalt uscat.
                          2.5 si 6 in linie - 192 de cai pe un E46 Ci cu pachet M, cutie automata steptronic, am avut pana de curand. Acum masina aia a ajuns in Miami, dupa un drum de cateva mii de km, din California pana in Florida, vara, prin desert.. Comparativ cu E90 sedan diesel, strict masina in speta e peste la toate capitolele. Suspensiile sport si rotile pe 19 fac diferenta.
                          Last edited by darksid3; 10 November 2014, 00:55.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #43
                            Uhm, la 318i Efficient Dynamics, mmmm . . . . . . nu ? Ce anume sa modifice. Motorul merge la fel, transmisia este manuala, diferentialul este liber oricum . . . . . .

                            DSC iti permite mici glisade fara sa intervina daca nu bruschezi masina.
                            Last edited by dr_mke; 10 November 2014, 01:04.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Ca exemplu, desi este irelevant in viata de zi cu zi, daca te duci la un concurs de indemanare, printre jaloane si curbe stranse, s-ar observa diferenta.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #45
                                Nu merg la concursuri de indemanare, nu pot memora traseele, mi se par absolut stupide.

                                In regim de rally, la 143 cp, cu sau fara DSC, cam tot acolo esti, ma poti crede pe cuvant, am lasat-o deja de vre-o 2 ori complet fara frane. Sa-ti iasa spatele din trasa la 150 la ora cu doar 143 cp, nu vreau sa stiu ce se intampla, sincer. Deocamdata am vazut doar la ~80 kmh, dupa 1.5 sec a revenit in trasa singura.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google