presiune in pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by csebalyn View Post
    @ vitirol: aia cu spatiu pe carosabil nu conteaza decat la virajele abordate in viteza (sau la deplasarea pe zapada), unde cu cat roata e mai lata, castigi stabilitate (pe asfalt, pe zapada o pierzi). pt distantele la pornire sau oprire diferentele sunt insesizabile raporatate la diferenta de latime a anvelopei (in cazul umflata/dezumflata)...oricum afirmatia are suport numai daca vorbim de anvelope cu profilul threaad-ului (calea de rulare) semisferic, ca la motociclete. la astea trapezoidale/dreptunghiulare, diferenta e insesizabila pt cateva zecimi de bar diferenta de presiune; se resimte numai in confort si consum...
    Eu am fost o data la vulcanizare si i-am zis lu' nene ala sa-mi faca presiunea. I-am dat banii si am plecat mai departe. Eu nu am ABS pe masina si cand franez evit sa blochez rotile si o tin asa...la limita (asta intr-o situatie de urgenta), in rest franez usor, normal. E si am plecat eu, si la o trecere de pietoni am frant mai brusc asa, si m-am dus taras. Eu eram obisnuit sa nu se blocheze roata la forta cu care am calcat frana. M-am dus la o benzinarie si cat credeti ca aveam? 2,8bar fata si 3,0bar spate. I-am specificat clar aluia ce presiune vreau (2,0 2,2). De atunci imi fac presiunea singur la benzinarie. Concluzia mea este ca nu prea te ajuta la franare un pneu cu presiune mai mare decat e normal....
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #32
      scuzati ca ma bag si eu dar am lucrat pe mai multe modele de autoturisme si la majoritatea nu am avut mai mult de 2.0 2.1 cred ca e perfect. si la logan am la fel 2.0 cu anvelope 195/65/15.

      Comment


      • #33
        Pai atata si trebuie...
        Mie vara imi place sa le am o idee mai tari, adica 2,2.

        Comment


        • #34
          Cu cat sunt mai tari scade eficienta sistemului de franare, asa ca nu e de joaca cu presiunea anvelopelor.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            si io folosesc 2,2 in toate

            Comment


            • #36
              Originally posted by andrei View Post
              Si amortizoarele se duc mai repede daca mergi cu presiune mare in pneuri ca lucreaza mai mult.
              Deci eu zic ca e bine sa se mearga cu presiunea indicata, dar cand se cara ceva foarte greu pe distante scurte sa se mareasca presiunea cu 0,5-1 bari.
              E o mare greseala! NU FACETI ASA CEVA! In cazul unei sarcini mari nu faci altceva decat sa amplifici ceea ce ai spus in primul alineat!

              Originally posted by petroman
              si io folosesc 2,2 in toate
              Tu trebuie sa folosesti, cu anvelopa rece (adica nerulata), 2.2 fata si 2.4 spate. Daca reglezi presiunea dupa un drum lung (in special vara), trebuie sa adaugi 0.2-0.3 bari in plus. Pentru o determinare mai exacta a temparaturii anvelopei, pune dosul palmei pe anvelopa, si daca e mai fierbinte decat mana ta inseamna ca trebuie sa bagi ceva aer in plus fata de ce prescris in manual.
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

              Presiunea in pneuri trbuie sa fie cea prescrisa de producator. La presiune inferioara, anvelopa se uzeaza pe marginile exterioare, la presiune superioara anvelopa se uzeaza pe mijloc si "se duc" mai repede amortizoarele.

              Comment


              • #37
                cele de pe spate leam lasat la 2,2 ca umblu in permanenta singur

                Comment


                • #38
                  Mda...cel mai bine era sa le las cum au fost cand am luat-o de la dealer (2,8 in toate...).Glumesc normal.

                  Oricum, in functie de temperatura (asta daca nu ai N bagat) presiunea variaza cu~ +/- 0,1 bar. Daca masori pres. intr-o dimineata de vara cand inca nu s-a dus roua de pe iarba ai 2 atm sa spunem, la pranz sigurat si garantat, pe arsita vei avea 2,1 atm.

                  Comment


                  • #39
                    Ma credeti ca nu am verificat presiunea niciodata? Si am si manometru acasa(chiar 2) dar sunt putoare. Si de cand tot zic sa le verific dar Sfanta Lene nu ma lasa.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      Pai hai...fa un efort si verifica sa nu ai vreo surpriza...

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Rocri View Post
                        Ma credeti ca nu am verificat presiunea niciodata? Si am si manometru acasa(chiar 2) dar sunt putoare. Si de cand tot zic sa le verific dar Sfanta Lene nu ma lasa.
                        Da' de ce nu te duci la o vulcanizare? Pe-aici verificarea presiunii costa vre-o 2 lei la patru roti ...

                        Comment


                        • #42
                          Tot Lenea. Iar cand sunt in trafic uit de roti.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Octavian___28 View Post
                            Mda...cel mai bine era sa le las cum au fost cand am luat-o de la dealer (2,8 in toate).
                            E bine ca n-ai avut 2,9 pe fata si 3 pe spate, ca mine.

                            Originally posted by Rocri View Post
                            Ma credeti ca nu am verificat presiunea niciodata?
                            Chiar nu e de joaca cu presiunea. Poti avea cum mult peste 2,2 bar, verifica cat mai repede!
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              Mare dreptate....eu am avut presiunea cand am luat-o de la dealer de 3.00 pe fiecare roata si nu intelegeam de ce ma scutura asa tare prin gropi ..ma gandeam ca are supensiile noi........am verificat... modificat presiunea la 2.0 pe fata si 2.2 spate ..si acum este ok..oricum dupa modificarea presiunii se conduce altfel..... gropile nu se simt tare

                              Comment


                              • #45
                                Eu am bagat la presiune 2.3pe fata cu 2.4 pe spate la al meu MCV , cum e? E ok?

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google