Prestige 1.5 dCi 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se simte ca este diesel. Imi place foarte mult cum trage. Pe drum se aseaza bine, la cat am mers, inca n-am reusit sa ies in afara orasului sa vad exact cum se comporta. Cel mai mult imi place in viteza a 3-a, cand accelerez pe la 1700rpm putin mai tare ... se duce . Cu a 4-a si a 5-a nu prea am avut unde sa-i dau si oricum e in rodaj. La fel se aude si la mine sunetul de la servodirectie cred, un tiuit ca sa zic asa. Dar m-am obisnuit deja. Treapta intai nu mai imi face probleme, cred ca nu eram eu obisnuit cu ea.

    Comment


    • #32
      Salut.Si eu am dat comanda de un logan dci de 85 de cai(prestige), dar culoarea este albastru mineral.trebuie sa apara pe 16 noiembrie, si pe 17 plec pana la munte si revin cu poze si detalii.
      eu am de un an si ceva un logan de 65 de cai cu care am 46000 km deci voi putea sa fac o comparatie destul de buna intre cele 2 motoare si sper sa indrum mai multe persoane ca sa achizitioneze un asemenea motor, indiferent de nivelul de echipare.
      1.5 DC 85 CP

      Comment


      • #33
        e diferenta mare intre loganul de 65cp si asta nou de 85cp...in primul ca trage mult mai bine,are cuplu mai mare 200nm,si are cutie de viteze cu actionare pe cabluri(intra mult mai usor in viteze,si e mai precisa).

        Comment


        • #34
          Originally posted by SUPERCAR
          e diferenta mare intre loganul de 65cp si asta nou de 85cp...in primul ca trage mult mai bine,are cuplu mai mare 200nm,si are cutie de viteze cu actionare pe cabluri(intra mult mai usor in viteze,si e mai precisa).
          Sunt convins ca asa este!
          Din pacate cel de 65 de cai are limitarile lui.a fost ok la inceput, dar in lipsa de alta oferta a trebuit sa iau motorul acesta.Motorul poate mult mai mult, dar cred ca este limitat pentru a fi fiabil.
          Motorul nou, nici nu trebuie sa fac drive-test, sunt absolut convins ca va complet schimbat fata de cel de acum.
          Ce nu inteleg eu: de ce este doar cu putin mai scump decat cel vechi, deoarece eu inteleg ca vor sa vanda in continuare motorul vechi?sau se urmarste trecerea la motorul nou usor usor si apoi sa opreasca fabricatia?
          1.5 DC 85 CP

          Comment


          • #35
            Parca ar fi "caruta cu boi" pe langa "trasura cu cai" ar sa nu exageram sa vedem cat de trudnici vor fi "boii" si cat de zmei vor fii "caii", vorbim desigur de fiabilitate...... Apropo stiti pe cineva care a avut probleme cu turbina la motorul 1.5 dci? ....sunt curios.
            Last edited by mdi_pro; 5 November 2007, 22:13.
            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

            Comment


            • #36
              mi-am luat azi dieselarul .... merge bine, chiar m-a incantat am facut o tura pe A2 Bucuresti-Fundulea si retur, pe vreme de ploaie,cu rafale de vant din lateral, la 3000 rpm motorul se comporta bine toarce ca un motan, atinge 130 Km/h, insa am observat ceva probleme de aerodinamica. Din cauza curentilor de aer veniti din lateral caroseria intra usor in balans, tinde sa se ridice, se pierde apasarea pe sol ceea ce e foarte nasol, in virajele mai stranse tinde usor sa derapeze, nu m-am dat prea tare la ea, doar am testat putin.Pana acum sunt foarte multumit, masina raspunde foarte bine la comenzi, ca toti cei de aici, sesizez acelasi zgomot facut de servo.
              Ce m-a amuzat cel mai tare a fost popa de alimentare, seamana cu pompita de la tensiometrul bunicii mele.
              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

              Comment


              • #37
                poze

                Originally posted by mdi_pro
                mi-am luat azi dieselarul .... merge bine, chiar m-a incantat am facut o tura pe A2 Bucuresti-Fundulea si retur, pe vreme de ploaie,cu rafale de vant din lateral, la 3000 rpm motorul se comporta bine toarce ca un motan, atinge 130 Km/h, insa am observat ceva probleme de aerodinamica. Din cauza curentilor de aer veniti din lateral caroseria intra usor in balans, tinde sa se ridice, se pierde apasarea pe sol ceea ce e foarte nasol, in virajele mai stranse tinde usor sa derapeze, nu m-am dat prea tare la ea, doar am testat putin.Pana acum sunt foarte multumit, masina raspunde foarte bine la comenzi, ca toti cei de aici, sesizez acelasi zgomot facut de servo.
                Ce m-a amuzat cel mai tare a fost popa de alimentare, seamana cu pompita de la tensiometrul bunicii mele.
                pai si poze ceva?
                1.5 DC 85 CP

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mdi_pro
                  mi-am luat azi dieselarul .... merge bine, chiar m-a incantat am facut o tura pe A2 Bucuresti-Fundulea si retur, pe vreme de ploaie,cu rafale de vant din lateral, la 3000 rpm motorul se comporta bine toarce ca un motan, atinge 130 Km/h, insa am observat ceva probleme de aerodinamica. Din cauza curentilor de aer veniti din lateral caroseria intra usor in balans, tinde sa se ridice, se pierde apasarea pe sol ceea ce e foarte nasol, in virajele mai stranse tinde usor sa derapeze, nu m-am dat prea tare la ea, doar am testat putin..
                  toate astea se rezolva cu schimbarea arcurilor(prin acest lucru se coboara garda la sol cu 4cm,si masina e mai stabila,mai asezata pe asfalt)

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mdi_pro
                    ...........
                    Ce m-a amuzat cel mai tare a fost popa de alimentare, seamana cu pompita de la tensiometrul bunicii mele.
                    Aia e pompa de amorsare pentru situatii speciale (in care ai ramas fara combustibil). Dupa ce ai alimentat apesi de cateva ori pe ea pana motorina incepe sa se vada prin tubulatura transparenta de langa ea.

                    Comment


                    • #40
                      cunosc "sef" dar e amuzanta inovatia tehnica... ce nu face romanu ca sa scada pretu... mai bine zis francezu..mi-a explicat si livratorul de la meridian si m-a bufnit rasul .... s-a uitat si el mirat la mine.... i-am raspuns sec:"ingenios si ieftin".


                      Originally posted by DjCool
                      pai si poze ceva?

                      o sa pun si ceva poze in my ride ... lasati-ma sa spal masina, e la fel ca cea de Iasi ... are in plus aparatorile de noroi si airbaguri laterale .... era sa uit, persista ca la vechea dacie... "acelasi tacanit la volan"
                      Last edited by mdi_pro; 13 November 2007, 22:53.
                      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                      Comment


                      • #41
                        Vreau sa-mi schimb si eu vechea Dacie 1310 (care m-a servit destul de bine) si m-am gandit la Diselasul asta de 85 CP. Pot sa-mi permit undeva pana la 11.000 de euro, asa ca voi alege cred varianta Prestige. Spuneti-mi daca ati intampinat ceva greutati la achizitionarea masinii (eu vreau sa o achit cu banii jos).

                        Am uitat sa spun ca vreau sa-mi pastrez numerele de pe vechea Dacie. Cum se procedeaza ?
                        Last edited by andrei; 18 November 2007, 00:44.

                        Comment


                        • #42
                          Eu am Prestige de 85 Cp si e f tare. Sunt multumit de ce imi ofera a banii astia. Imi place motorul, te ajuta mult de tot. Pana acum am condus Laureat de 70 CP de care am fost foarte multumit dar se simte diferenta. Am luat gri platine pentru ca mi se pare ca ii sta cel mai bine cu jentile de aliaj.

                          Probleme nu am intampinat decat faptul ca cei de la dealer au intarziat livrarea cu vreo 5 zile si ca inca de la livrare am avut grila fata cu model specific prestige, stearsa in cateva locuri. S-a schimbat pe garantie imediat, fara probleme.

                          Numerele le pastrezi atunci cand o radiezi pe cea veche din circulatie.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by iulian_vis
                            Eu am Prestige de 85 Cp si e f tare. Sunt multumit de ce imi ofera a banii astia. Imi place motorul, te ajuta mult de tot. Pana acum am condus Laureat de 70 CP de care am fost foarte multumit dar se simte diferenta. Am luat gri platine pentru ca mi se pare ca ii sta cel mai bine cu jentile de aliaj.
                            ... cand ai luat masina?daca am vaz bine are nr rosii... duminica viitoare daca nu plec din buc ne vedem la parculet
                            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                            Comment


                            • #44
                              O am de doua saptamani. Daca sunt in B, vin si saptamana viitoare la farfurie.

                              Comment


                              • #45
                                am mai fost o sg data la farfurie si n-am avut timp sa raman eram cu "colonelul" dupa mine...vroia sa o duc la plimbare...
                                http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google