Prestije 1.616v Sau 1.5 85cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Desi mai exista discutii pe tema asta, dar ...
    Este o discutie fara sfarsit, culmea este ca de ex. si eu la fel mi-am inceput "cariera" pe acest forum ) Ti se merita dci numai si numai daca faci cel putin 17000km pe an si ti masina mult. Daca vrei performante cumperi un 16v. Nici in formula 1 nu sunt masini diesel
    La dci totul costa mai mult. O cumperi mai scump, o revizuiesti mai des si mai scump, pe viitor candva vei lua injectoare de'ale lu' peste la 500 ron bucata si de vreo 3 ori pe an ca sunt ca o peste...(cele "originale" sunt vreo 800ron bucata) vei alimenta de la utilajele de pe marginea drumului ca-ti place consumul mic si de ce sa nu investesti si mai putin in motorina si asa mai departe
    Benzinarul consuma mai mult in oras, dar este mai ieftin la intretinere, asta stii si tu de la 1.4. Nu stiu ce depasiri vrei sa faci tu in oras, dar sunt ferm convins ca fac aceeas depasire cu 1,4 al meu la fel de lejer cum o faci si tu
    Sa nu uitam nici de asigurare si impozit pe cilindreele mai mari.
    Poate te alegi pan' la urma cu un 1,2_16v. Un chiptuning de la Doc (recomand!!!) si imediat ai un consum si mai mic si cifre putin peste 1,4 stock. la intretinere nici nu se compara nici cu dci nici 1.6_16v.
    Noroc cu motorizarile astea multe de la dacia, avem ce sa-ti recomandam si sa te punem pe ganduri
    O ultima idee: oricare masina s-o cumperi, daca ai grija de masina scad sansele la minim sa ai probleme, fie ea dci sau mpi.
    Bafta
    Last edited by DaniD; 8 April 2010, 11:59.

    Comment


    • #17
      omu a zis ca vrea sa fuga ( sa traga mai bine decat ce am ) si sa nu consume mult in oras. obiectiv iti spun ca 16v trage si nu consuma mult in oras. 9.5 10. max 11 in aglomeratie ffff mare

      Comment


      • #18
        da am mers si in 16V si la relanti dci este mai zgomotos dar in sarcina mi se pare ca benzinaru este mai zgomotos decat dci ! poate gresesc nu am zis ca am dreptate dar asta mi-a spus urechea mea
        Last edited by LOGANUTZU; 8 April 2010, 12:09.

        Comment


        • #19
          Daca faci sub 30.000 km /an ia-ti 1.6 16V fara sa te gandesti, daca faci peste 30.000 km/an in special exterior mergi pe DCI 85 CP. Oricum nu o sa te lamuresti prea bine pentru ca fiecare i-si lauda pedala de la trotineta, dar putini au ajuns la un numar suficient de kilometri astfel incat sa fie avizati sa traga linie si sa expuna avantaje si dezavantaje. 10k, 40k, 90k km pe bord fara probleme nu pot caracteriza un motor ca fiind bun sau rau...
          Last edited by vasile78; 8 April 2010, 15:11.

          Comment


          • #20
            problema mea nu afost legata de cat de bun este dci-ul sau 16v-ul dar asa cum spunea si "DANID" fiecare stie ce are si vrea in totdeauna mai mult...prefer sa-mi iau logan pt. k mi se pare o masina usor de intretinut in comparatie cu alte marci nemtesti(opel;ford;etc)...SUNT PREA SARAC SA MA CARPESC

            Comment


            • #21
              16V

              + sound
              + plaja de turatie/cuplu
              + putere/performanta
              + cost intretinere
              + fiabilitate

              dCi

              ?
              ?
              ?
              ?
              + consum
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • #22
                Originally posted by dorupiticu-RS View Post
                sunt mandru posesor al unui logan 1.4mpi 75cp cu 65000km efectuati din care 15000(maxim) in afara orasului si m-am hotarat sa mai cumpar unul dar am o mare dilema 1.616v sau 15.85cp as dori o masina care sa traga mai bine dacat ce am si sa nu consume mult in oras...

                Din ceea ce ai spus aici practic ti-ai oferit singur raspunsul ... 1.5 dci 85 de cai ar fi cam ideal ;) mai mult nu cred k ar fii necesar avand in vedere ca majoritatea drumurilor pe care le faci sunt in localitate ;) ..... sound se poate rezolva cu o toba(am vazut un dci prin orash de ziceai ca e vre-un nou soi de ferari) dezavantaje ar fii reviziile mai dese, piese putin mai scumpe si un pic mai greoi in sensu ca nu este foarte sprinten.... cat despre putere ... are destula ,eu am un diesel de 70cp si are putere arhisuficienta daca stii sa-l conduci si stii sa schimbi vitezele(schimbat mai des la diesel) nu ai nici un fel de problema.... cat despre carburant... sincer ....depinde mult de noroc.... pentru ca chiar si din peco daca alimentezi motorina este destul de proasta calitativ .
                Eu iti sugerez totusi sa faci un test drive pentru ambele variante si abia pe urma sa te decizi ;)

                Comment


                • #23
                  Corect! Ia-le la ture pe ambele inainte sa alegi. Ca altfel sigur vei regreta alegerea facuta. Eu asa am facut, si daca mai aveam vreo 800EUR acum aveam un dizeloi de 85CP.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by justkta View Post
                    Din ceea ce ai spus aici practic ti-ai oferit singur raspunsul ... 1.5 dci 85 de cai ar fi cam ideal ;) mai mult nu cred k ar fii necesar avand in vedere ca majoritatea drumurilor pe care le faci sunt in localitate ;) ..... sound se poate rezolva cu o toba(am vazut un dci prin orash de ziceai ca e vre-un nou soi de ferari) dezavantaje ar fii reviziile mai dese, piese putin mai scumpe si un pic mai greoi in sensu ca nu este foarte sprinten.... cat despre putere ... are destula ,eu am un diesel de 70cp si are putere arhisuficienta daca stii sa-l conduci si stii sa schimbi vitezele(schimbat mai des la diesel) nu ai nici un fel de problema.... cat despre carburant... sincer ....depinde mult de noroc.... pentru ca chiar si din peco daca alimentezi motorina este destul de proasta calitativ .
                    Eu iti sugerez totusi sa faci un test drive pentru ambele variante si abia pe urma sa te decizi ;)
                    Deci ar fi bine sa nu o luam intr-o directie gresita, da? Ceea ce zici tu aici este deja mult prea peste ceea ce a dorit el sa afle. Esti prea subiectiv.
                    Poate ca la sound s-a referit ca la un moment dat dci are sanse sa sune ca un tractor vechi...oricum "bate" mai tare si la relantii ca si benzinarul si daca ar avea transmisia pe lant ar fi si mai rau. Acele tobe "sport" sunt doar pentru fanatici, fiindca practic nu ajuta cu nimic, doar cu un sunet asurzitor chiar si cu silencerul montat. Stim cu totii cat de bine sunt daciile izolate... Carburantul: pai aici iar nu trebuie sa fim rautaciosi, prea putine cazuri se cunosc ca sa putem generaliza. Totusi sunt multe loganuri dci prin tara si multe alte tipuri de masini cu motoare diesel care "multumesc frumos" si de macar 100.000km condus prin tara, se simt bine. Daca gandesti putin logic, nici un reprezentant petrolier din tara, nu-si permite calitatea aia proasta la carburant care sa afecteze chiar si pe terment foarte lung in asa fel motorul, incat acesta sa se strice. Aici este vorba de prestigiu. Castiga mai multi bani daca au produse de calitate si clienti multumiti, decat daca au economisit bani cu apa din carburant...
                    Performante: la drum lung, la viteza maxima 1,6_16v bate dci-ul de 85CP, dar in oras, unde zice "eroul" nostru ca-si foloseste masina mai des, dci ii este superior la mpi, fiindca la rezprize iese castigator oricand dci si la un consum mai mic stim cu totii de ce.
                    Tu trebuie sa alegi, daca zici ca faci suficienti kilometri in oras, ca din banii economisiti sa-ti iasa restul cheltuielilor pe masina, iti iei dci, daca nu faci, iti iei mpi.
                    Fiindca discutia este fara sfarsit si se mai discuta si in alte parti, propun inchiderea threadului. Sunt pareri suficiente pentru a lua decizia

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by DaniD View Post
                      fiindca la rezprize iese castigator oricand dci si la un consum mai mic stim cu totii de ce.
                      Nu iese nici la reprize. Decat daca comparam in aceeasi treapta de viteza. Dar in mod normal benzinarul nu are ce cauta in aceeasi treapta, trebuie sa fie cu una mai jos.

                      Exemplu: daca comparam a 3a la 50 la dci cu a3a la 50 la 16v, Normal ca e posibil sa iasa in fata dci-ul,dar 16v`ul trebuie sa fie in a doua si atunci la revedere .Sper ca m-am facut inteles.
                      Last edited by bossake; 9 April 2010, 12:49. Reason: edit
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • #26
                        Daca faci mai mult de 30.000 de km pe an iti iei dci.Daca nu,nu merita.Nu compenseaza la 10.000 de km consumul ala intretinerea care este mult mai scumpa decat la 1.6.
                        Eu as merge pe benzina.Sunt fan benzinar;nu imi place diesel-ul,e zgomotos ,e pretentios,e scump...Multa bafta.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri mai mult sau mai putin subiective...dar din fericire am ales sa-mi iau un 1.6 16v atat pentru faptul k "tine cu casa" cat si pentru faptul k e ok consumul in oras...asa cum spunea cineva mai sus "o masina consuma si in functie de sofer"...eu la 1.4 am scos in oras si 13% dar si 8% deci ma declar multumit atata timp cat masina trage mai bine atunci cand ai nevoie e normal sa si consume...nu va ganditi k o voi lua pt. raliu dak vroiam asa ceva luam o pisica de 2.5 benzina si rupeam orasu
                          ------------------------------------------------------------------------------------
                          inca o data va multumesc pt timpul acordat si pt sfaturi...sper k nu am suparat nici un detinator de DCI

                          Comment


                          • #28
                            La multi km fara probleme

                            Comment


                            • #29
                              Nu o sa regreti alegerea facuta,,,daca asta ramane!

                              Comment


                              • #30
                                Si eu am DCI Prestige de 85 cp si daca ai sti la cate 1.6 16 V am facut cu mana ...Treaba e ca pe distante scurte DCI-ul (cel putin cel de 85) frange oricand benzinarul deoarece are cuplul mare si pleaca imediat,iar pana si-a dat seaam "amicul" cu 16V ca tre sa ii dea 7000 rpm sa se tina dupa tine tu deja esti mult in fata !
                                ps:dorupiticu-RS iti recomand cu toata inima sa alegi dieselul deoarece are putere arhisuficienta iar in viata REALA e peste 16 V(crede-ma!),iar de consum nu se mai pune problema ! Poti sa ii faci ce vrei tu si sa o turezi cum vrea muschiul tau ca consum mai mare de 6 pe ea nu ai sa vezi !( asta chit ca mergi numai cu 150 de exemplu)!Iar la 80-90 la ora constant iti papa 3.8-4 maxim!Si acum nu vreau sa supar pe "prietenii" cu 1.6 16V dar cu tractoru asta m-am dat si cu Alfa 156 Twin Spark 2.0 16 valve (155 cai) si sincer decat cu 2 metrii ma batut pe 400 metrii,iar la plecare luasem deja 30 metrii in fata lui!Acum prietenul meu iti cumperi ce doresti matale...Vrei performante bune si consum redus DCI 85) ...Vrei consum de balena >>> 1.6 16V !Iar referitor la fiabilitate ...am 50.000 cu ea si nu are nici cea mai mica problema !Numai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google