PRETURI Si CALITATE La Firmele De Montaj GPL - FEED-BACK-uri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Din ce vad eu putine probleme in primii 50 000 km, ca dupa mai obosesc injectoarele, mai revizie de regulator mai altele. Instalatia e ieftina, insa nu are vreo durabilitate exceptionala.
    Stii ce este si mai tare? Pentru Tomasetto cu Stag 300 in configuratia cu rezervor toroidal 52 litri la importatorul Agrom mi-au cerut 2.900 lei. "bun pret"
    BRC-ul care face parte dintr-o clasa superioara , in aceeasi configuratie a rezervorului l-am montat cu 2.650 lei la ProGaz.
    Last edited by Busgan; 15 March 2011, 14:22.

    Comment


    • #62
      Din ce clasa superioara face parte BRC, ce stie in plus? Calculatorul e idem cu Landi renzo sau Stag 200 (doar stag 300 premium stie autoadaptivi de timpi de injectie), injectoarele tot pe acolo, multivalvele Tomasetto sunt unanim recunoscute ca cele mai bune in materie. Ce e asa marfa la BRC? Un stag 200 il luai cu 2300 de lei.

      Originally posted by kti View Post

      sti care este paradoxul ca in 1500 de ore de functionare pe gpl nu am avut probleme din potriva ele au aparut pe benzina.
      Cati km inseamna orele alea? Si probleme pe benzina vin tot de la mersul pe gaz, punem pariu ca se rezolva cu un reset in calculatorul de benzina? Apropo , smileyul ala e enervant.
      Last edited by einstein1984; 15 March 2011, 16:39. Reason: Automerged Doublepost
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #63
        Originally posted by einstein1984 View Post
        Din ce clasa superioara face parte BRC, ce stie in plus? Calculatorul e idem cu Landi renzo sau Stag 200 (doar stag 300 premium stie autoadaptivi de timpi de injectie), injectoarele tot pe acolo, multivalvele Tomasetto sunt unanim recunoscute ca cele mai bune in materie. Ce e asa marfa la BRC? Un stag 200 il luai cu 2300 de lei.
        Ce sa fac cu stag 200? Stag-ul 200 nu intra in discutie pentru ca nu este in cazul de fata pretabil la Euro5 precum BRC-ul MY07. Pentru euro 5 de la Tomasetto , poate intra in discutie Stag300.
        BRC-ul stie in plus sa te tina cateva sute de mii de km mai mult pana schimbi injectoarele, comparativ cu Tomasetto.
        Nici pe departe Injectoarele BRC/INO3MY07 nu sunt "tot pe acolo" cu cele de la kit-ul Tomasetto stag 300.
        Last edited by Busgan; 15 March 2011, 17:31.

        Comment


        • #64
          einsteinnu pune pariu ca pierzi.
          km = spune in soft.
          resetarea este faza aia care cand nu ai raspuns se aplica faza cu resetarea
          sper ca asta nu este enervanta:

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #65
            poate or fi injectoarele de la Brc mai rezistente in timp , dar daca incep sa faca probleme se schimba cu totul ( de curiozitate ai intrebat care e pretul pt un injector ? ) cand cele de la tomasetto se reconditioneaza

            Comment


            • #66
              bye este o idee buna daca stie cineva un pret de injectoare la tomasetto sa vedem si noi diferenta.
              sau de landi.

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #67
                Am citit tot pe un topic pe aci ca injectoarele pentru Landi sunt 400 ron toate 4. Partea nasoala este ca nu poti sa schimbi unul singur ci trebuie sa le schimbi pe toate daca vreunul crapa.

                Comment


                • #68
                  Bullshit, Landi alea de fabrica snt montate in 2 rampe (deci in cel mai rau caz schimbi 2) si se vand si separat de rampa. Tomasseto nu produce injectoare sau centrale, insa centralele STAG pot folosi injectoare de la o duzina de producatori italieni (Matrix,Koltec,
                  Valtek Type 30 and Type 34,REG,Zavoli,BRC,Keihin,PlaniJet,MagicJet,Rail Horizon,Lovato JLP 4,AEB INJR4 I-Plus
                  etc). In plus, eu nu cred ca injectoarele se strica de la cat de proaste sunt ele, se strica de la filtre neschimbate la timp. Agrom in garantie cere filtre noi la 6 luni sau 15 000? Cati intretin instalatia asa?
                  kti, la ce vrei sa al raspuns? Ai zis ca ai probleme pe benzina, nu ai zis ce, nu ai dat coduri defect sau vreun parametru citit din centrala de benzina. Daca ziceai, puneam pariu pe o lada de bere ca stiam si ce problema are masina. Dar in general resetul de adaptivi rezolva problema "mers bine pe gaz dar prost pe benzina".
                  In fine, aici parca discutam competenta montatorilor, nu calitatea si pretul instalatiilor.
                  Last edited by einstein1984; 16 March 2011, 11:20.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #69
                    @Einstein

                    Nu te contrazic. Informatia era tot de aici de pe forum, eu pernsonal nu ma pricep. Daca stii atat de mult poate n-ar fi rau sa deschizi un topic separat unde sa dai lamuriri (asta nu este o ironie ci o propunere) referitoare la instalatiile de GPL.

                    Comment


                    • #70
                      injectoarele de Landi (cele de fabrica) la serv Dacia sunt 250-400 lei bucata, rampa de inj de la tomasetto e aprox 150 lei de reconditionat +calibrat , iar inj de la Brc ( cum este cel montat pe nubira cu gpl din fabrica ) este 525 lei /buc ( nu stiu ce inj se mai monteaza acum la instalatiile Brc - parerea mea e ca cele mai bune au fost cele de se foloseau la instalatiile de pe nubira si mariz ), asa incat va las pe voi sa trageti concluziile

                      Comment


                      • #71
                        einstein uite una din ele + vestita da in nas
                        Attached Files

                        ,,DE_TOATE,,

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by bye View Post
                          poate or fi injectoarele de la Brc mai rezistente in timp , dar daca incep sa faca probleme se schimba cu totul ( de curiozitate ai intrebat care e pretul pt un injector ? ) cand cele de la tomasetto se reconditioneaza
                          Exact "dar daca" dar daca nu,nu ai treaba...si modelul de injectoare pe care l-am montat este cel indicat sa nu ai treaba cateva sute de mii de km. Este ca si cum ti-as spune " dar daca la un BMW (la zero km.) te lasa un injectoarele stii cat te costa sa le schimbi pe toate?"

                          Iesim din tema topicului ,cel mai bine este sa ramana topicul pentru tema din titlu,feed-back-uri pentru montatorii GPL si astfel cine doreste sa aleaga un montator sa poate fi ajutat de parerile celor care posteaza aici ,impresiile si notele pentru montaj si sa faca cea mai buna alegere fiind informat.


                          Multumiri pentru cine a mai montat sau urmeaza sa monteze o instalatie GPL si a postat deja feed-back-ul, sau pentru cine urmeaza sa il posteze. Sunt informatii asupra calitatii si pretului achitat la montator,pentru instalatia GPL,informatii necesare celor care doresc sa faca o alegere cat mai buna referitor la firma montatoare.

                          Salutari
                          Last edited by Busgan; 16 March 2011, 16:20.

                          Comment


                          • #73
                            este greu de postat aici pt ca unii dintre noi au montat acum 4-5 ani si teoretic unii au mai invatat altii s-au mai prostit (saturati de bani) asa ca cei care au trecut mai recent pe la doctor ar face bine sa posteze pt a ajuta colegii nehotarati.
                            pa si sa le stapaniti sanatosi.

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by kti View Post
                              asa ca cei care au trecut mai recent pe la doctor ar face bine sa posteze pt a ajuta colegii nehotarati.
                              Bineinteles pentru o informare "la zi" ,feed-back-uri de la cei care au instalat recent GPL-ul. Preturi si calitatea montajului/reglajelor,etc. Eventual si foto.

                              Salutari

                              Comment


                              • #75
                                astazi la ora 9 am programare pt stag 200 la ultragaz,revin dupa cu pareri despre ce si cum....

                                Originally posted by ady-v View Post
                                astazi la ora 9 am programare pt stag 200 la ultragaz,revin dupa cu pareri despre ce si cum....
                                gata,montaj profesional,durata 2 ore,revin cu impresii dupa ceva km.
                                Last edited by ady-v; 21 March 2011, 12:42. Reason: Automerged Doublepost
                                MCV 1.6 GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google