Prima Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aia cu turatul motorului in suturi este un bonus !
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #17
      Pentru ce vrea omu` ii este suficient si 1.2, chiar daca e lesinat in anumite situatii. Daca nu defileaza toata ziua cu tot neamu` si bagajele aferente in masina, carutza se descurca ok. E adevarat ca depasirile se fac cu spagata-n aer, dar daca stii cum s-o frigi, merge de duduie!
      Insa nu inteleg de ce ar alege Sandero si nu Logan...ca un portbagaj mai mare e binevenit.
      Keep walking...

      Comment


      • #18
        Pai tocmai ca probabil nu defilează cu tot familionul )))))))

        Comment


        • #19
          Ca nu-si cara soacra zi de zi e una...dar e bine sa ai un portbagaj mai mare, cel putin preventiv.
          Keep walking...

          Comment


          • #20
            Eu as lua 0.9TCE asa preventiv!!!
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              In secolul asta nu are rost sa iti cumperi masina sub 100 cp, la marimea asta .

              Comment


              • #22
                Originally posted by enc_edy View Post
                Torquemada,
                Sincer, ca sunt 135 sau 140....chiar nu mai contează....
                Iar referitor la atitudinea "putina documentare nu strica" - am zis 135 si intradevar sunt 140....este chiar asa mare diferenta? Si diferentele pe plaja de turatii, crezi ca daca ai 2 masini una e5 si cealaltă e6, le identifici corect? Care cati nm are?
                Eu făceam referire in general...crezi ca îl interesează pe om (in conditiile in care este la prima masina) ce cursa au pistoanele si alte detalii tehnice?
                Si ca sa fi tu multumit, îmi cer scuze ca am postat informatii incorecte, cu abateri exagerate vav de realiTate
                Da, e.
                Dacă ai în fața 2 TCe-uri unul E5 și altul E6, în secunda 2 după ridicarea capotei știi care e E6 (are senzor pe borna minus a bateriei).

                Că tot ai amintit de detalii
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  Referitor la carat soacra si neamu': in 99% din timp vom fi doar doua persoane in masina maxim, cu bagaje destul de light la plecarile in afara orasului. De aceea merg pe varianta Sandero, mai compacta, mai de oras + imi place cum arata. Nu voi transporta nimic greu ca sa nu faca fata motorul. Oricum, sincer daca as avea mai multi bani ca sa nu renunt la dotari, as merge pe motorul de 0.9 pentru ca peste tot aud mai multe lucruri urate despre cel de 1.2. Cand mai vad pe cineva care lauda motorul de 1.2 sau spune ca e ok, imi mai sclipesc ochii ca totusi este urma de speranta. Dar nu pot renunta la dotari pentru motor. Vreau totusi cat de cat sa am un minim de confort si daca nu sunt bani destui pentru motorul de 0.9 (1050 EUR dupa cate vad pe site la Dacia), mergem cu ce este.

                  Comment


                  • #24
                    Eu ma refeream la senzatiile oferite de cele 2 masini.....in niciun caz cum arata sub capota......

                    Dar nu vreau sa intru in polemici.....daca tu zici ca doar asa iti dai seama care este e5 si care este e6....înseamnă ca nu sunt diferente in "trăirile oferite de masina" ptr ca eu conduc de la volan, nu de sub capota.....
                    Last edited by enc_edy; 22 March 2016, 08:14. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Stoicanu de pe forum are peste 150 mii cu 0.9

                      A avut o problema minora cu distributia din cauza ca schimba uleiul la 20 mii si mergea la curse cu masina in fiecare seara.

                      I a facut si soft si il coxeaza zi de zi fara probleme.

                      mergi pe 0.9...1.2 e un gunoi depasit din toate punctele de vedere.

                      Comment


                      • #26
                        Si 0.9 e o minune tehnologica, ce sa zic!!!

                        Ambele motoare sunt slabute, 1.2 e chiar dezamagitor in anumite situatii, însa nu îndemână ca nu te poți folosi de el. Principalul dezavantaj al motorizării de 0.9 e prețul cerut suplimentar. Si asta conteză foarte mult in alegere!

                        Comment


                        • #27
                          Sa stii ca asa ziceam si eu. Tocmai de aceea am luat 1,6 (2012).
                          Eu inca voiam 1,6 16V, as fi dat diferenta de bani pe motor, dar nu eram dispus sa platesc nu stiu cate sute de euro in plus pt plasticaraie vopsite si alte inutilitati care echipau versiunea superioara.
                          Dar am ajuns in timp la concluzia ca daca ai un stil de mers usurel, cum am mai vazut si la altii, nu ai ce face cu un motor de 1,6 de ex. Eu recunosc ca nu as conduce 1,2 datorita stilului meu de mers, dar repet, motorul se alege in functie de stilul de mers, care daca e usor spre normal, omul nu are ce sa regrete. In cazul ala, diferenta de 1000 eu fata de 0,9 nu se justifica. Iar eu unul prefer sa am in jurul meu in trafic oameni care conduc usurel. Nu mai mor atatia pe trecerile de pietoni (cum poate ati vazut destule cazuri in ultima vreme) si nici nu te simti facut sendvis sau impins de la spate cu flash-uri sau claxoane de teribilisti sau proprietari de sosea (in mintea lor).

                          In concluzie, omule, daca nu esti vitezoman si nu vrei sa depasesti din scurt mereu si vrei sa te relaxezi si tu ca omu' la volan oriunde mergi prin excursii, e ok motorul ala. Nu regreta niciodata ce faci, si o sa te simti fain.

                          Bucura-te de masina care o sa-ti vina si fa cat de multi km poti cu ea.
                          Am fost si eu ca tine.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Una se sa rulez pe o autostrada 2-300 km cu un 1.2 16v care la o vit de 130km/h ai 4000 rot/minut si zgomot infernal din partea motorului care pur si simplu te oboseste si alta e sa conduci in aceleasi conditii un 0.9 tce.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #29
                              Cu Ligheanu de 1.2 pe autostrada e chinu' dreaq! Slava cerului ca n-avem autostrazi!


                              Sent from mobile
                              Keep walking...

                              Comment


                              • #30
                                Se poate circula pe autostrada si cu 100-110. Peste acele viteze deja consumul creste considerabil la aceasta motorizare si in cazul ala nu se mai justifica achizitia. Nu-i problema. Sunt unii care merg asa.
                                Last edited by balooo; 23 March 2016, 13:50.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google