Prima Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Selep View Post
    Voi face asa in caz ca merg pe varianta asta.
    Multe persoane insa imi spun sa merg pe varianta Ambiance de la Sandero sau Logan, pe motiv ca ma pot lipsi de AC ca pe la noi prin nord nu e asa cald, ca pot si fara AC si fara restul de dotari de la Laureate. .
    Orice ar fi nu lua masina fara AC. Eu am avut 7 ani Logan fara AC si era greu vara. Daca aveam o calatorie mai lunga, trebuia sa merg noaptea pentru ca ziua se incingea cabina insuportabil.

    Masina fasneata si de calitate si cu AC este si Suzuki Swift la 8900 de eur
    Descoperă gama de automobile Suzuki Hybrid și alege modelul potrivit pentru tine.
    Last edited by stolniceanulucian; 25 March 2016, 13:31.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #77
      cu 7600 cat poti da pe un up, mai bine iei un logan prestige nou, 1.2 la 8300 euro
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #78
        Ce tabla are UP! fata de Logan ? unul din aspectele pozitive pentru UP!.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #79
          La achizitionarea unei masini trebuie sa iei in calcul situatia de ansamblu.
          Ca daca te iei dupa tabla ajungi sa cumperi un mercedes din 2000, ce tabla are ala?
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #80
            Nu merita sa cumperi logan cu 1.2 la pretul de peste 7800 de euro.

            Eu am mai spus daca vrea motor de 1.2 sa ramana la varianta cheala aia-i cea mai buna decizie , vrei dotari in plus automat se merita si un alt motor , cum ai bani de optiuni in plus asa ar trebui sa ai bani si de un motor civilizat.

            1.2-ul cu AC pornit e o mizerie infecta fratilor , dabia se misca.....

            Dacia ar trebui sa vanda acest motor numai in varianta cheala , daca se vrea optiune in plus automat se schimba si motorul 0.9 TCE sau 1.5 dci.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #81
              nu e vorba numai de tabla ci si de scaune care sunt mult mai confortabile, de tinuta de drum care e mai buna, de suspensii, de siguranta etc

              dar no, fiecare alege ce vrea

              mai exista si hyundai i20, kia rio...masini foarte bune si competitive



              si eu sunt de aceiasi parere: loganul merita cumparat numai in 2 variante: ori varianta cheala, fara nimic pe ea, ori varianta full option, atat ca dotari cat si ca motorizare.
              Last edited by cristi....; 25 March 2016, 14:07.

              Comment


              • #82
                Originally posted by prometheus View Post
                Ce tabla are UP! fata de Logan ? unul din aspectele pozitive pentru UP!.
                Un aspect negativ e CATA tabla are, ca e jumate de masina fata de un lOgan.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #83
                  Ce rating NCAP are UP fata de Logan ?? o fi poate mai putina tabla dar e mai sigur fata de Logan.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #84
                    Vreti siguranta, calitate si o groaza de dotari pentru 8000 euro.
                    Indreptati-va catre o toyota corolla care e 15.000 euro si acolo puteti emite pretentii de cine stie ce dotari, tabla, motoare; primesti fix cat platesti, iar la raportul calitate-pret loganul iese castigator peste majoritatea marcilor.

                    Ce n-am inteles ar fi ca de ce pe o masina cheala poate fi un motor slab, iar pe una mai dotata acelasi motor pute. Care e treaba ? Poate unu vrea clima si nu AC, poate vrea geamuri electrice si pe spate, poate vrea orice nu tine de viteza si acceleratie mai buna.
                    Cunosc om cu 508 nou care a facut buc-suceava cu 80 km/h, in conditiile in care e automata si vo 180 de magari, diesel; p-ala nu l-a interesat decat sa fie masina dotata, ca a venit si puternica asta e partea a2a.


                    Ma gandesc serios la varianta de mai sus;
                    Eu unul parca sunt prea sarac sa iau cine stie ce sh, dealtfel poate fi bun, la banii astia pentru ca mai apoi sa bag bani in el sa ma satur...
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #85
                      Parerile sunt impartite, mereu va fi asa, dar bugetul meu ramane acelasi-chiar daca ma tenteaza multe din masinile enumerate de voi in posturi anterioare, pur si simplu nu se incadreaza deloc in buget punand in calcul si cheltuilelile de dupa achizitie.

                      Intre timp s-a rezolvat sa zic asa situatia si am revenit la Dacia. Sotia vrea Sandero, chiar daca e cu 200 de euro mai scump. Imi place si mie cum arata, de portbagaj nu imi fac griji.

                      Iau in considerare sfaturile voastre legate de motor, asta e ce mai mare frica a mea, sa ma chinuie cu zgomot, consum sau sa fie lenes la extrem. Viteza iese din discutie, sunt la inceput cu condusul, o sa o iau mai incet, nu ma grabesc sa ajung undeva. In depasiri sa zicem ca prefer sa am rabdare decat sa ma arunc, fiind constient de lipsa de exeprienta pe care o am la volan. Unii spun ca pentru ce am eu nevoie e ok 1.2, ca mai ales in oras nu o sa simt ca e lenes (asta tind sa cred si eu). Altii ca voi regreta ca nu am luat 0.9, ca voi avea mare nevoie.

                      Cat despre AC la fel parerile sunt impartite, unii spun ca nu poti fara, altii ca doar incurca si te poti lipsi.
                      Asa ca la bugetul pe care il am eu, nimic in plus (chiar daca mai astept o luna, doua, trei) am doua variante: Sandero Laureate 1.2 sau Sandero Acces 0.9-la care e lipsa AC, faruri de ceata si alte chestii mai mici. Cred ca totusi voi merge pe Laureate cu 1.2, ceva imi spune ca totusi va fi destul.

                      Maine dimineata merg sa dau 5% avans ca sa rezerve masina (pe care o aleg maine) si sa mai prind acea reducere de 800 de euro urmand ca saptamana viitoare sa merg cu restu de bani. Am lamurit cu dealerul azi ca in caz ca ma razgandesc, pot primi acesti 5% inapoi. Sper doar sa fie si adevarat, in cazul in care apare ceva neprevazut pana atunci.

                      Comment


                      • #86
                        Nu conteaza CATA tabla are Loganul, daca tabla e varza, e o pierdere financiara din start.
                        Ia-ti o Octavia sau un Golf sh pe benzina de banii aia, peste 5 ani vor valora oricum mai mult decat Sandero/Logan nou.
                        Last edited by mr.K; 25 March 2016, 14:43.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Selep View Post
                          Viteza iese din discutie, sunt la inceput cu condusul, o sa o iau mai incet, nu ma grabesc sa ajung undeva. In depasiri sa zicem ca prefer sa am rabdare decat sa ma arunc, fiind constient de lipsa de exeprienta pe care o am la volan. Unii spun ca pentru ce am eu nevoie e ok 1.2, ca mai ales in oras nu o sa simt ca e lenes (asta tind sa cred si eu). Altii ca voi regreta ca nu am luat 0.9, ca voi avea mare nevoie.
                          La fel am fost si eu, incepator, ca nu imi trebuie motor mai puternic, ca nu merg cu viteza. Dar se pare ca nu e asa: m-am obisnuit destul de repede cu masina, cu ce poate sa faca. Ca sa merg mai repede, trebuie turat motorul...si aici intervine zgomotul care ma deranjeaza enorm. In depasiri, dupa 3000 de ture simti ca te misti...si de aici incepe zgomotul in masina. Daca as fi mers 10-15 000 km pe an, as fi regretat ca nu am luat 0.9. Dar la 5-6000 km pe care ii parcurg intr-un an, e bun si 1.2.

                          Vara, cand am AC pornit si vreau sa fac o depasire si sa nu ma rog de masina, opresc AC-ul. Dar, masina fara AC nu recomand!

                          Comment


                          • #88
                            Daca as fi mers 10-15 000 km pe an, as fi regretat ca nu am luat 0.9. Dar la 5-6000 km pe care ii parcurg intr-un an, e bun si 1.2.
                            Nu pot estima dar cred ca pe acolo o sa ma invart si eu. 90% in oras (acasa-la munca/cumparaturi) si putine iesiri prin afara. Nu cred ca trec de 6000-7000.

                            Comment


                            • #89
                              Selep am o intrebare: De ce nu iei in considerare si programul rabla? in sensul ca vb cu reprezentantul Dacia, ca atunci cand incepe programul si vine o persoana care vrea sa vanda acel tichet sa il poti achizitiona la cel mai mic pret si uite asa cu maxim 1000 lei, te alegi cu un tichet in valoare de 1450 Euro ... si asa poti achizitiona sandero laureat 0.9 .

                              Comment


                              • #90
                                Atunci ia 1.2. Majoritatea kilometrilor ii parcurg in afara orasului, unde sunt situatii in care este nevoie de un motor mai puternic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google