Prima Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by andu_4all View Post
    Selep am o intrebare: De ce nu iei in considerare si programul rabla?
    M-am gandit si la RABLA. Am vorbit si cu dealerul. Din cate am discutat, tichetul ma va costa mai mult de 1000 de lei, se dau fonduri mai putine anu asta, bla bla, nu stiu exact detalii. Ideea e ca m-ar costa in jur de 300 de euro, asa ca da, as avea reducere de 1150 de euro fata de 800 de euro cum am acum.

    Laureate 0.9 costa 10.050 EUR minus reducerea de 1150=8900 EUR
    Laureate 1.2 costa 9000 EUR minus reducerea de 800=8200 EUR

    Sa presupunem ca iau tichetul la 1000 de lei. Asta inseamna 230 de euro. 1450-230=1220. Si daca iau tichetul cu 230 de euro, nu cu 300, Laureate 0.9 iese la 8830 EUR Tot nu ajung la pretul pe care il dau acum pe Laureate 1.2.

    E vorba de buget aici, dealerul mi-a spus ca ma costa 100 EUR taxa de timbru, 120 de lei daca vreau numere rosii puse de ei (optional) plus cat mai dau pe RCA, inmatriculare, benzina (mai ales ca la inceput o sa ma plimb cat mai mult) etc.

    Comment


    • #92
      Eu zic sa-ti iei ce crezi de cuviinta dupa ce pui in balata costurile, asteptarile si riscurile.

      Fa un test cu un 1.2 si vezi daca iti pare lesitat sau nu! Suntem unii care ne facem treaba cu motorul asta (inclusiv pe autostrada), chiar daca e destul de limitat, cum sunt si unii care-l considera ”cea mai mare teapa”! Depinde ce asteptari avem fiecare de la masina!

      Comment


      • #93
        Selep eu doar am zis ca o alternativa de tichet + ca mai ai o reducere de vreo 200E daca am inteles eu bine, dar nu stiu exact daca se mai prelungeste acesta oferta. In schimb daca te-ai reorienta catre logan acolo zic eu ca ai sanse mari sa te incadrezi pt 0.9 , doar ca trebiue sa te duci sa analizezi bine ambele modele. Drive test poti face doar pe 0.9 (cel putin la meridian vest asa au zis , ca ei nu au 1.2 pt ca se vand cel mai bine) sa vezi cum ti se pare.

        Comment


        • #94
          ca o paranteza

          testat azi toyota corolla 1.4 d4d (disel, 90 de caluti).

          sincer, nu mi se pare nici o diferenta intre loganul meu de 75 de cai si corolla disel de 90, aceleasi acceleratii, decent (ca si dinamica).

          in rest masina mi-a placut maxim, foarte silentioasa (nu-ti dai seama ca e disel, nu se simte nici o vibratie), extrem de confortabila, suspensii care filtreaza genial denivelarile, directie un pic cam prea moale parca si care nu opune rezistenta dar nu m-a deranjat . echiparea era una de mijloc. 17 mii. benzina, 1.33, am inteles ca e cu 1500-2 mii de euro mai ieftina. ca si performante dinamice e la fel cu diselul, diferenta de o sutime 0-100 si 1 db in plus la zgomot si cam 1l/100km in plus, dupa fise

          am fost placut surprins si de consum. pe o bucata de 8 km cu aproximatie, consum 4.8% mers normal (si cu ac pornit). mi-a placut f mult inca odata, se tureaza si merge ca un benzinar. la drum lung mi se pare un motor ideal; distributie pe lant

          si ca o cireasa de pe tort. am intrebat cat costa o rezivie: soc si panica: 450 de lei... cand i-am zis ca la logan poate ajunge si la 800-1000 de lei... hai domle fugi d-aici , cum sa dai atatia bani?? )

          deci sunt modele superioare care sunt mai ieftin de intretinut decat un logan, tot disel dai mai mult la inceput dar dupa aia nu mai ai asa cheltuieli mari. garantie 6 ani si 200.000 km, primii 3 ani garantie la absolut tot, dupa 3 ani numai la o parte din componente (fara ambreiaj etc)

          cutia etajata mai lung asa, dar mie imi place, 6 trepte. la 120 ai fix 2 mii de ture in tr 6 si nu se aude absolut nimic
          Last edited by cristi....; 26 March 2016, 18:56. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #95
            Originally posted by 827sam View Post
            iar la raportul calitate-pret loganul iese castigator peste majoritatea marcilor.
            o duda raport calitate - pret, castigator la dacia: poate castigator la pierdut timp in service sa iti repari masina in garantie.
            aaa raport cantitate - pret aia e altceva, dar sa afirmi calitate la dacia e cale lunga, nu s-ar mai numi dacia, poate copilul teribil al fratelui renault.

            Comment


            • #96
              Originally posted by cristi.... View Post
              ... cand i-am zis ca la logan poate ajunge si la 800-1000 de lei... hai domle fugi d-aici , cum sa dai atatia bani?? )
              Asta de unde ai scos-o ?

              Revizie de 2 ani - < 500 lei ( manopera + piese de origine ), diesel 1.5, in reprezentanta. Dar na, ce ti-e 500, ce tie 800-1000. E Dacia.

              Si mie mi s-a cerut initial > 800 RON la revizie la o reprezentanta si am zis pas. Am cautat si gasit in acelasi oras, alt service autorizat Dacia si tot reprezentanta ( Renault ) si pretul a fost cel de mai sus. La alta reprezentanta, dintr-un oras apropiat, tot 500 ajungea ( 550 punand si motorina de pe drum ! )


              Si asa ca o paranteza - BMW seria 1, diesel din 2009. Cerut deviz ( in reprezentanta, ca acolo "e profesionistii" ) pentru o revizie in care sa se schimbe toate filtrele ( ulei, motorina, aer si habitaclu ) si uleiul. 1700 RON

              Nu e prost cine ofera, e prost cine plateste.

              P.S. @cristi.... - opelul dat de tine pe pagina anterioara e fara TVA si pentru persoane juridice. Dar la fel, detalii neimportante
              Last edited by Midnighte; 26 March 2016, 20:19.

              Comment


              • #97
                Salutare, azi a venit in sfarsit masina. Mai frumoasa decat ma asteptam. Sandero Laureate, alb, in plus doar cotiera. 4km in bord si surprinzator 6 litri de benzina. Am mers cateva ore cu ea. Inca mai am mult pana sa imi formez o parere, cu toate ca stiu ca va fi parere buna pentru ca e prima masina, nu am cu ce compara. Se misca excelent. Poze maine, azi nu am apucat sa fac, eram prea entuziasmat sa ma plimb cu ea.

                La prima vedere, sunt 100% multumit de produsul pe care am dat banii. Urmeaza sa mai populez topicul cu intrebari pe parcurs, e inevitabil.

                Dupa cum am zis, niste poze maine, pana atunci, o seara faina tuturor.

                P.S.: Postul acesta il pun si pe forumul Sandero, urmand sa vad la care raman. Tind sa cred ca aici e mai multa lume si voi primi raspunsuri mai multe in caz de vreo nelamurire.

                Comment


                • #98
                  Sa-l stapanesti sanatos , sa te bucuri de el si sa te poarte multi km pe drumurile patriei

                  Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Gabi GL View Post
                    Sa-l stapanesti sanatos , sa te bucuri de el si sa te poarte multi km pe drumurile patriei
                    Multumesc.

                    Pun un link cu cateva poze (nu ma lasa sa le pun aici din cauza dimensiunii), am sa pun mai multe dupa ce mai fac (asa ca de lauda )

                    http://imgur.com/a/HCBYl

                    Imi place cum se misca masina in oras, in afara inca nu am mers. Peste 2 saptamani voi face un drum dus-intors de 350 km, atunci voi vedea ce poate si in afara.

                    Comment


                    • Sa te poarte fara griji!

                      Forumul Sandero e cam "mort", eu zic sa ramai aici .

                      Comment


                      • Sa o stăpânești sănătos !!! Multi Km si sper sa te obijnuiesti repede cu ea

                        Comment


                        • Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Si eu sunt in aceeasi situatie cu tine, e prima masina si dupa 40 de mii de km sunt foarte multumit.

                          Comment


                          • Succes la modificari :P
                            My ride

                            Comment


                            • Originally posted by andu_4all View Post
                              Sa o stăpânești sănătos !!! Multi Km si sper sa te obijnuiesti repede cu ea
                              Mersi, sunt inca in procesul de a ma obisnui cu masina, dar fiind prima data cand conduc dupa 8 ani de pauza trebuie intai sa ma obisnuiesc cu condusul masinii in sine, traficul din Cluj uneori e cam mare pentru mine. Dar incet incet simt ca merge treaba.

                              Originally posted by Dan Eugen View Post
                              Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Si eu sunt in aceeasi situatie cu tine, e prima masina si dupa 40 de mii de km sunt foarte multumit.
                              Mersi, si eu sunt multumit pana acum de ea, sigur voi fi si mai departe. O mai bruschez uneori fara sa vreau (incepator) si regret asta, fiind masina noua vreau sa ma port cu ea ca si cu un bibelou dar cand e traficul prea mare si ma ma iau emotiile nu ma pot gandi si la asta )

                              Originally posted by Mr.Sebi View Post
                              Succes la modificari :P
                              Mai am putin pana ajung si acolo, momentan banii se duc pe benzina pentru condus cat mai mult ca sa stapanesc masina si drumu cat de cat, dupaia ne gandim si mai departe, in plan sunt ceva modificari, dar nu sunt bani. Cu timpul..

                              Cum am specificat si mai sus, de 8 ani nu am mai condus nimic (foarte ocazional cate o ora masina vreunui prieten, dar asta nu se pune), cum o sa pot invata mai ok sa ma descurc prin jungla urbana din Cluj mai ales la orele de varf? Sa merg singur in masina, gresesc, invat din greseli, sau cu un prieten care sa imi mai spuna ce sa fac in situatii mai limita? Pana acum am parcurs 180 km, din care vreo 60 singur (un drum Cluj-Turda dus-intors) care nu prea a fost prin oras. Restu de 120 prin oras, cu un prieten care mai ma ajuta.

                              Din experienta avuta pana acum, tin sa felicit toti soferii clujeni cu care m-am intalnit ca nu m-au claxonat/flashuit/injurat cand mai opream motorul la vreun semafor ) (am lamaia pusa).
                              Last edited by Selep; 11 April 2016, 16:02. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • O sa mai ai faze de genul motor oprit, D4F-ul e destul de sensibil cu plecarea de pe loc dar te rutinezi nu-i problema.

                                Felicitari pentru masina , la inceput stiu totul e woow!!! insa o data cu trecerea timpului si km parcursi de ordinul zecilor de mii o sa vezi ca motorul nu este suficient de potent in anumite situatii.Ai grija la depasiri ca motorul nu te ajuta , asigura-te de 2-3 ori inainte sa faci manevra .

                                Ca sa te descurci in trafic la ore de varf eu iti recomand in primul rand sa-ti pastrezi calmul chiar daca o sa-ti vezi frigiderul plin pana la urma toti am fost la inceput la volan unii or sa te inteleaga altii nu.
                                Last edited by prometheus; 11 April 2016, 17:39. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google