Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp

    -SILENTIOS!!!... Incredibil de silentios pt un diesel!!!
    -cei 200 Nm se vad inca de la turatii foarte mici
    -in treapta a 5-a la 70km/h se poate accelera fara probleme
    -consum dupa 70km (80% parcursi in oras 6.3%)

  • #2
    bravo s-al stapanesti sanatos... dar cum de tia venit asa repede? cu culoare e?si cand ai dat comanda?

    sigpic

    Comment


    • #3
      Pe 8 august a facut comanda.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        asteptam mai multe impresii poate si poze...



        poate vine si al meu mai repede

        sigpic

        Comment


        • #5
          Maine o sa revin si cu foto.... dar abia am luat-o!!! nu o am decat de 18 ore...
          Culoare Gri Platine. Printre alte chestii dragute ar mai fi lipsa vibratiilor in masina, tinuta de drum ireprosabila!!! Ma asteptam ca la curbe sa fie un pic mai instabila (avand in vedere dimensiunile) dar este stabila si chiar se pot lua curbele cu o viteza destul de mare, servodirectia e bine echilibrata, nu este foarte "moale" si nici foarte "tare", ABS-ul inca nu l-am testat (nici n-am avut unde!). Ce nu-mi place? Nu-mi place ca usile din spate nu sunt capitonate integral in rest nu am ce-i reprosa. Comparativ cu MCV-ul cu 16 valve, 85 dCI-ul e cu 3-4 clase peste.
          Sonykel, m-ai intrebat cum de mi-a venit asa repede.... Habar n-am!!!... Ieri am sunat la dealer si mi-a spus ca masina e in service si ca ma asteapta sa ma duc s-o iau... Cred ca am avut noroc, pentru ca acum se fac programari pt decembrie-ianuarie (pt MCV).

          Comment


          • #6
            Chiar asa. Avand in vedere dimensiunile Loganului (nu numai MCV) si mie mi se pare stabila, fapt confirmat si de teste comparative(cu alte masini adica).
            Nu testa ABS-ul daca nu ai nevoie ca nu se merita.
            Din curiozitate de ce este peste cel cu 16 valve?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              pai eu am dat comanda in 7.09.2007 mi-au zis ca daca vreau gri platine trebuie sa astept pana pe 07.12.2007

              sigpic

              Comment


              • #8
                WoW, au inceput sa apara pe forum DCI
                salut si bine ai venit pe forum Sp!ke. asteptam poze in threadul my ride.
                eu am un dci (fara rosu) remapat si am cam aceleasi senzatii la volan ca si tine.
                e noua, cum sa vibreze ceva pe ea cind e noua? vorbim cind ajungi la 20.000km, atunci incepi sa auzi daca ai plastic pe el .
                si nu te lua dupa Rocri, vrem test frina 100-0, sa vedem in citi metrii opreste un mcv.
                ceva planuri de viitor? ai sa vezi cite idei primesti de la noi. e usor sa dam idei pe banii altora.

                ps: inainte de a testa ceva cu noul mcv, te rugam sa citesti bine de tot si din scoarta in scoarta acest forum. vei vedea cite ai de invatat. inclusiv cum decurge un test de frinare 100-0. deci l-am avertizat, sa nu aud comentarii
                @sonykel:
                Last edited by crististreulea; 25 September 2007, 13:21.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  nu a zis dece e net superior DCi-ul fata de un 1.6 16v

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sp!ke
                    Comparativ cu MCV-ul cu 16 valve, 85 dCI-ul e cu 3-4 clase peste.
                    Mie nu mi se pare. In primul rand apare trepidatia de diesel, care nu o intalnesti la benzinare, in al doilea rand fumul negru si in al treilea rand, fiabilitatea motoarelor diesel lasa de dorit (aici ma gandesc la faptul ca se depune calamina in timp, daca mergi subturat si faptul ca la noi e motorina proasta si o sa apara mai mult ca sigur un injector infundat in timp sau alta piesa stricata, si faptul ca apare pilitura de fier, problema arhicunoscuta de la Renault).
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      andrei daca e sa o luam asa nu isi mai ea nimeni motoare diesel...sa fim seriosi totusi

                      Comment


                      • #12
                        of baieti iar incepe o discutie benzina vs desiel... nu are rost...
                        mai bine il lasam pe skyper sa ne zica el parerea lui...
                        fiecare motorizare are avantajele si dezavantajele ei...

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Pana sa-mi vina masina am facut drive test cu MCV 1.6/16valve, MCV 1.5dCI 70hp si Sedan 1.6/16valve... Sincer... nu m-au impresionat cei 105 cai ai 16v, foarte lent in demaraj, ca sa ai ceva putere cu el trebuie sa-l turezi sanatos...

                          Comment


                          • #14
                            pai asta era si ideea la 16v, turezi si scoti performanta si viteza. un dci nu prea are viteza.
                            la dci ai cuplu la turatii mici, deci performanta la turatii mici.
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              Am zis ca revin maine cu pozele... dar se pare ca am rezolvat azi
                              http://www.loganclub.ro/forum/sp_kes...1.html?p=19558

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google