Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Totusi, de observat ca s-a marit distanta de bracare la MCV. E o modificare esentiala, dar tot nu compenseaza in totalitate ampatamentul substantial mai mare.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Originally posted by Sp!ke
      Adevarat graiesti mai nea Andrei, dar in privinta asta m-am documentat inainte de a cumpara masina si mi-am asumat acest risc. In orice caz, hai sa nu derutam omul si sa-i expunem cateva chestii esentiale de care trebuie sa tina cont. Ideea e ca am mers atat cu sedanul cat si cu MCV-ul inainte de a-mi cumpara masina si MCV-ul mi s-a parut mai stapan pe el fata de sedan, aceeasi curba cu sedanul am luat-o cu 80km/h pe cand cu MCV-ul am reusit cu 110km/h. In privinta tinutei la drum intins, MCV-ul suporta mai usor diversele neregularitati ale drumului, curenti de aer FRONTALI (la cei din lateral e necaz mare!!!), franarea parca e o idee mai eficienta la MCV si nici nu se "duce-n bot" chiar asa ca sedanul... sa-mi mai amintesc cateva diferente si o sa le mai mentionez...

      La ce te referi la curenti frontali???E asa de grav?? Eu vreau sa ii pun si lada deasupra... oricum ii pun jante de 16" sau 17" sa stea altfel... Ce propui??

      Comment


      • Curenti de aer frontali = Vant din fata
        Daca pui lada deasupra iti recomand sa nu o tii pe masina decat atunci cand ai nevoie de ea, dezechilibreaza masina la viteze mari si creste consumul cu ~1.5-2L%.
        In privinta jantelor... daca ti le doresti atat de mult e ok. Problema e ca trebuie sa iti alegi pneuri adecvate pentru jantele respective. Ti-as recomanda jante de 16" si pneu 205x50x16. In privinta omologarii... nu stiu ce sa zic, am inteles ca RAR-ul nu omologheaza pe logan jante de 16 sa 17".

        Comment


        • Originally posted by Sp!ke
          Curenti de aer frontali = Vant din fata
          Daca pui lada deasupra iti recomand sa nu o tii pe masina decat atunci cand ai nevoie de ea, dezechilibreaza masina la viteze mari si creste consumul cu ~1.5-2L%.
          In privinta jantelor... daca ti le doresti atat de mult e ok. Problema e ca trebuie sa iti alegi pneuri adecvate pentru jantele respective. Ti-as recomanda jante de 16" si pneu 205x50x16. In privinta omologarii... nu stiu ce sa zic, am inteles ca RAR-ul nu omologheaza pe logan jante de 16 sa 17".
          scuze jupane.... stiam ce inseamna frontali... deci e mai bine de 15" pana la urma sa nu am probleme... eu sunt in Danemarca si nu am timp sa umblu pe la RAR cu de astea....Aia de la service autorizat imi dau un act cand imi monteaza casetofonul care il cumpar eu??? sau poate sa il puna aproape oricine cu conditia sa o faca corect??

          Comment


          • Recomandat este sa iti montezi casetofonul/cd-playerul/mp3-playerul/dvd-playerul in orice unitate autorizata Dacia si cu siguranta vei primi documente (factura/chitanta) pentru manopera si nu pierzi nici garantia instalatiei electrice. Este bine sa le ceri sa-ti dea si o copie dupa devizul de lucrare.

            Comment


            • Originally posted by Sp!ke
              Mai gandeste-te...

              Stiu ce-i ala "ampatament".
              Masina fiind mai lunga, descrie o curba mai larga (comparativ cu sedanul), asta inseamna o forta centrifuga mai mica... o sa fac si o schita cu traiectoria unui sedan si traiectoria unui MCV pe aceeasi curba... dar nu acum ca mi-e foame
              Cred ca forta centrifuga e mai mare daca raza e mai mare(F=masaxomegaxx2xraza). Dar nu asta e ideea. Cred ca masina e mai stabila daca ecartamentul e mai mare(latimea zonei in care cade proiectia centrului de greutate e mai mare). Daca masina vi se pare mai stabila, ecartamentul fiind la fel, cred ca au modificat ceva pe la suspensii). Sau viteza de atacare a curbelor e instinctiv mai mica, datorita masinii mai lungi.

              Ce recomand eu unui viitor cumparator de MCV este un test drive-OBLIGATORIU!. Problema este unghiul de bracare(intoarcere). Daca nu aveti un MCV, incercati cu un Hummer(diam bracaj MCV 11,25 Hummer 11.3). Sper sa nu gresesc datele sunt din memorie...Am vrut sa vad de ce nu sunt in stare sa parchez MCV, d-aia stiu datele...
              Daca la traficul pe care-l strabateti e OK, atunci MCV e o masina utila. Remarc mai ales modul corect de a se comporta la gropi.

              Comment


              • Intradevar comportamentul la gropi e extraordinar(aproape nici nu le simti), in schimb cred ca din cauza acestei suspensii moi, ieri pe soseaua dintre Campina si Ploesti masina cam topaia. A mai patit cineva asa ceva ? Masina e MCV 15dci noua (400Km).

                Comment


                • Cum sunt suspensiile la MCV???

                  Originally posted by PaulP
                  Intradevar comportamentul la gropi e extraordinar(aproape nici nu le simti), in schimb cred ca din cauza acestei suspensii moi, ieri pe soseaua dintre Campina si Ploesti masina cam topaia. A mai patit cineva asa ceva ? Masina e MCV 15dci noua (400Km).
                  Eu imi fac comanda in 3 saptamani... hmmmmm sa "topaie" masina??? La incarcatura cum se comporta???Dar la viteza ceva mai mare??? Mare refer la peste 120 km/h... Imi iau Dci de 85 CP

                  Comment


                  • MCV-ul nu topaie! Verificati presiunea in pneuri! 2.4 fata, 2.6 spate (in conditiile in care anvelopa e rece!!!).

                    Comment


                    • Originally posted by PaulP
                      red ca din cauza acestei suspensii moi, ieri pe soseaua dintre Campina si Ploesti masina cam topaia. A mai patit cineva asa ceva ?
                      Da, acolo e zona cu denivelari. Mereu cand merg pe acolo se simte ca si cum ai merge pe camp, "topaie" pe drum. Deci nu e nici o problema in privinta masinii, ci doar a drumului.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • Ciudat, in Mondeo nu le simteam asa. In rest masina e OK, motorul trage bine, sta bine pe sosea la viteza(deocamdata nu i-am dat mai mult de 110), pe serpentine spre Sinaia urci lejer cu viteza a 4-a.

                        Comment


                        • Poate Mondeo are alt tip de amortizoare, eu numai in Logan le-am simtit pe acolo, in alta masina nu se simt.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • Temperatura lichidului de racire

                            Mi se pare incalzirea ineficienta. Pe indicatorul de temperatura, am numai 2 liniute. Asa e si la voi sau am probleme cu termostatul? Nu stiu de ce n-au tras si ei 2 semne, min, max.
                            In alta ordine de idei, ieri era aglomeratie in Baneasa si am taiat-o printr-un santier. Super namol si denivelari. Masina nu a dat cu burta de nimic, si nici nu a derapat. E o masina foarte buna pentru la tara si provincie.
                            Pe de alta parte, cauciucurile pe frig si zapada inghetata de ieri si alaltaieri pareau din plastic. Pacat... Lucruri mici care puteau fi evitate...
                            Am vazut ca la Sandero (poze de pe site-ul vostru), au schimbat lucruri care ma enervau: Farurile cu reglarea mecanica de sub bord, consola cu butoanele de sub schimbator, fetele de usi, rcd-ul, chiar si scaunele mi s-au parut de Meg I, dar nu sunt sigur... poate-ayu schimbat si gumele si stergatoarele...Sper ca dupa ce si-or uza matritele, le-or schimba si pentru noi...

                            Comment


                            • La toate diesel-urile sunt 2 liniute pentru ca se incalzesc mai greu decat benzinarele. Si ineficienta sistemului de incalzire se datoreaza volumului mare al masinii. Daca dai pe treapta 2 sau 3 si aerul prin aeratoare o sa se incalzeasca mai bine.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • da intradevar la dci nu depaseste 2 liniute ajunge la4 liniute doar la deal iar incalzirea in interior se face dupa3 -4 km efectuati la mcv15dci dar dupa 5 km poti sa spun ca e prea cald
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google