Dacia Logan Forum

Dacia Logan Forum (http://www.loganclub.ro/forum/index.php)
-   Jante si anvelope logan (http://www.loganclub.ro/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele (http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=827)

unknown 16th September 2007 13:01

Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
 
Cu ocazia apropieri ierni.. ma framant tot mai mult ce cauciucuri sa imi iau ptr iarna, sa nu ma prinda nepregatit.. si la materia asta sunt planta...si am nevoie de ajutor din partea voastra..:D... ce imi recomandati....precizati si dimensiunile va rog.. pentru jante de 15 mar intresa.... in cautarea mea nebuneasca printe saiturile de anvelope am dat peste o rubrica ce se numea anvelope All Season ce parere aveti... credeti ca ar fi mai practic?... sa nu mai schimbi la fiecare sezon cauciucurile... dar la majoritatea am vazut ca aveau separat iarna, vara.... e bine sa fie in acelas cauciuc si vara si iarna?..
Cata fiabilitate au.... Precizati preturile si unde ati vazut...

crististreulea 16th September 2007 13:59

este muult de povestit aici si daca tot ma plictisesc...
daca ai loc de depozitare, iti recomand 4 roti complete pentru iarna. cum da frigul, sus cu ele.
eu pe vechiul mercedes am reesapate iar la golan amu am kromoran winter.
pentru iarna e bun cam orice daca e ok pretul, viteza nu e, caldura nu e, zapada nu mai prea e .... viteza nu prea e de dat... de preferat un profil in forma de V, scoate apa muult mai eficient.
versiunea all season e mai comoda, fara schimbare roti, nu trebe spatiu depozitare. aici recomand ca respectivele cauciucuri sa fie o firma serioasa.
totul tine de buzunarul celui care cumpara.

dezavantaje/avantaje 4 roti iarna + 4 roti vara:
- pret ridicat achizitionare (4 jante+anvelope)
- trebuie spatiu de depozitare care trebuie sa fie racoros,la caldura se deterioreaza proprietatle cauciucului
- trebuie sa faci si ceva mai multi km ca sa le uzezi in 5-6 ani, altfel se invecheste si se deterioreaza proprietatile cauciucului

- citiva ani buni nu mai trebuie sa te gindesti la achizitionarea de anvelope
- se pot schimba in ultimul moment si se poate face acasa fara costuri suplimentare



dezavantaje/avantaje all season:
- uzarea si schimbarea mai des a anvelopelor. media de km este mai mica decit a celor de vara. vara se uzeaza mai repede decit cele de vara
- nu trebuie spatiu de depozitare
- foarte comod


personal prefer 4 roti de schimb. vara cu jante aluminiu iar iarna tabla cu capace. in caz de derapaj pe gheata/zapada, e mai usor de inlocuit o tabla
link util de cautare pret anvelope

Jonivip 16th September 2007 14:08

Go
 
parerea mea este ca cel mai bine iti iei 16jenti si 16 cauciucuri ..4snow..4rain..4....2fast2furios si 4 ptr drift si ai cam toata garderopa .....in caz ca nu ai bani ia-ti 4 caucicuri de vara cu jenti otel si 4 de iarna cu jenti de otel si ieisi cel mai ieftin daca mai ai nevoie de capace vi pe la mine ca am eu o colectie intreaga ...:))

mareom 16th September 2007 14:16

In primul rand nu trebuie uitat ca iarna comportamentul cel mai bun il au pneurile ceva mai inguste decat standard. Poti chiar sa pui niste jante de tabla de 14. Eu acum nu recomand in domeniul cauciucurilor la nimeni sa faca ce fac eu, deoarece eu le schimb cel mult la 2 luni, dar pot sa recomand un pneu de iarna foarte bun: Firestone Winter Hawk (nu mai stiu exact dimensiunea, doar ca e pe 14) si pretul e undeva pe la 250-300 ron.

crististreulea 16th September 2007 14:51

corect mareom, cu cit mai inguste rotile, cu atit mai bine iarna pe zapada.
parca am vazut pe ceva logane si jante de 14", aveau capace doar pe prezoane. dar nu sint sigur.
atentie la jante de 14" e posibil sa nu va intre pe fata de etrierul de frina!
explicatii mai exacte despre detaliile unei roti.

dogy_10 16th September 2007 17:24

nu are rost sa cumperi cauciucuri mai inguste, pentru ca la noi nu prea mai e zapada, deci singurul + pe care il ai la cauciucurile de iarna, daca nu e zapada si polei, e faptul ca se comporta mult mai bine la temperaturi scazute, se incalzesc mai repede

unknown 16th September 2007 21:10

Am nevoie de cauciucuri noi pentru iarna si m-am gandit la unele all-seasons... Nu am avut niciodata astfel de pneuri si nu stiu prea bine cum se comporta dar m-am gandit ca, in conditiile preturilor destul de mari, ar fi o posibilitate de a scapa de cheltuieli suplimentare ocazionate de achizitionarea cauciucurilor de iarna. Daca aveti ceva experiente, placute sau nu, cu astfel de anvelope, va rog sa le impartasiti.

zenit 16th September 2007 21:37

Eu am Laureate Plus, cumparat in nov 2006. Are pneuri Continental. Sunt all season, ca habar nu am?

andrei 16th September 2007 22:00

Sunt de vara Continentalurile, dar merg foaret bine si pe zapada.

SUPERCAR 16th September 2007 22:03

eu am mai auzit pe uni care au avut continental de vara ca nu se comporta prea bine iarna

crististreulea 16th September 2007 23:57

cauciucurile de vara nu vor fi niciodata la fel de bune ca cele de iarna. am de 13 ani carnet si masina si nu am folosit aproape niciodata cauciucuri de vara pe timp de iarna. acel niciodata fiind de lene sa le schimb, dar la primul fulg, sus cu ele.
adevarat ca era mercedes cu tractiune pe spate, deci durere fara gume. e interesant sa nu poti pleca din intersectie :)).
pe timp de iarna se poate circula si cu cauciucurile de vara, dar aderenta este mult mai scazuta fata de un cauciuc de iarna. masinile cu tractiune pe fata au control mai usor asupra masinii fata de cele cu tractiune pe spate.
nici un logan nu a venit echipat cu cauciucuri de iarna. nici o masina noua in orice tara nu vine echipat cu cauciucuri de iarna. nu bag mina in foc, poate in tarile nordice tare vin echipate.
cum recunosti un cauciuc de iarna? daca pe lateral scrie M+S, 100% si indubitabil e de iarna. Mud+Snow ceea ce inseamna noroi+zapada.

SUPERCAR 18th September 2007 16:13

Unde gasesc in constanta anvelope Good Year Eagle F1 mai ieftine?

andrei 18th September 2007 16:20

La Anvelope.ro gasesti ieftin, dar e magazin online.

SUPERCAR 18th September 2007 21:53

Nu vreau sa iau online ca am inteles ca ma costa 80 ron transportul prin fan curier pana in constanta si asa joi dimineata sunt la bucuresti sa imi mi le iau :)
PS.poate imi recomanzi un magazin de anvelope unde pot gasi modelul care il vreau Eagle F1 de la good year si sa fie ieftine sa nu aiba adaos comercial mare...adica sa fie ceva importator direct.

unknown 2nd October 2007 20:57

Schimbarea anvelopelor in functie de anotimp..
 
Cand schimbati anvelopele de vara cu cele de iarna?... aveti o data anume?... asteptati primu fulg de zapada?...sau stati cu ochii pe rubrica meteo... de la Protv?

FLORYN 2nd October 2007 21:24

Atunci cand da prima zapada, in zona unde locuieste fiecare. dai fuguta la vulcanizare, si faci rocada. Pentru cei ce au deja un alt rand de roti complete pregatite, este mult mai simplu , si cred ca si le schimba singuri.:thumbsup:

unknown 2nd October 2007 22:06

pai eu asa vrea sa le pun din timp...in caz ca nu da zapada si circul cu alea de iarna sar intampla ceva?

Jonivip 2nd October 2007 22:26

da nu e bine pentru gume se uzeaza inainte sa te bucuri de ele...

suru 8th October 2007 23:50

gumele de iarna e bine sa le schimbam nu doar la prima zapada.la temperaturi sub 10'c sunt bune.cauciucul e mai moale si franezi mai bine chiar si pe uscat cand e frig.
eu ma gandesc in noembrie sa le pun.am jante de tabla pe alea de iarna si vara astea de alu.
acum nici eu nu am studiat exact treaba asta doar din auzite.unii la vulcanizari spun sa nu treci de 20'c cu alea de iarna ca atunci se uzeaza prematur.
astea stas de pe logan am vazut din experienta ca la frig se intaresc deci spatiul de franare creste.

unknown 9th October 2007 21:02

cine a auzit de anvelopele dayton si ce parere are ?


Fus orar: GMT +3. Acum este 14:42.

Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.