Proba Practica Examen Auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proba Practica Examen Auto

    Buna ziua, am si eu o problema.
    Recent m-am mutat in Giurgiu. Toate orele cu instructorul meu le-am facut in Bucuresti, dar traseul va fi dat in Giurgiu .. si imi este putin cam teama. A mai dat careva in Giurgiu? Stie cineva care ar fi traseul? Sau cum sunt politistii de acolo fata de cei din Bucuresti ... Multumesc
    Last edited by 77sky; 27 March 2015, 19:01.

  • #2
    trebuie sa te comporti la volan ca si cum ai da examenu in bucuresti,iti va spune el pe unde sa mergi
    sa stii ca politistii nu musca,indiferent din ce oras sunt,poate doar sa te respinga la examen
    daca esti atenta la semnele de circulatie si nu ai emotii sigur iei carnetu
    ca un sfat cand dai examenu nu purta incaltaminte cu tocuri mari,te incurca rau la pedale
    asa ca bafta la examen si sa ne pui o poza cu carnetu si sa dai de baut,ca trebuie udat
    „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

    Comment


    • #3
      ia niste ore cu un instructor de acolo... sigur stie care sunt traseele de examen. nu te baza pe faptul ca stii sa conduci in bucuresti

      Comment


      • #4
        Reteta consta in pregatire corespunzatoare si stapinirea emotiilor; e bine sa fii stapina pe tine...,eu iti doresc,bafta!
        Last edited by IancuMIC; 28 March 2015, 20:01. Reason: Corectare dupa stergere post anterior

        Comment


        • #5
          sorin1983
          daca ar fi dupa zisele tale,eu sau tu ca tot suntem din acelasi,,,sat,,,ar trebui sa mergem doar prin,,,satu,,,nostru,ca tu zici ca nu ne descurcam prin alte,,,,comune,,,poate tu,dar mie imi place ca in concediu sa vad si alte,,,,comune,,,ale patriei
          „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

          Comment


          • #6
            Cel mai bine pentru tine, daca vrei sa il iei din prima este sa mai faci niste ore prin Giurgiu. Ii explici instructorului situatia si cu siguranta te va duce pe traseele cele mai des utilizate de examinatori. Una este sa stii semnele de circulatie de pe acel drum, trecerile d e pieton si in ziua examenului sa fii doar atenta la participantii la trafic si comenzile masinii fara sa cauti prin copaci semnele care deseori unele nu sunt foarte vizibile. Domnu Vasile a dat pe vremea cand nu erau atatea masini si nu era asa haos.
            Pe langa asta am uitat sa precizez, masinile nu sunt toate la fel, mai ales pentru un incepator care nu are experienta. Chiar daca e Logan sau pe ce masina ai facut scoala, o sa vezi ca sunt diferente la apasarea pedalelor. La una frana tinea mai bine, ambreiajul il ridicai mai putin etc
            Last edited by Cristyano; 28 March 2015, 22:32.

            Comment


            • #7
              Cristyano
              ai mare dreptate,parca ai fi vecinu meu
              prin 1990 nu prea erau masini pe strazile patriei ca in zilele astea,le cam numarai pe degetele de la o mana,si ce de locuri de parcare erau
              „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

              Comment


              • #8
                Candidatii respinsi la proba practica a examinarii pentru obtinerea permisului auto nu vor mai fi nevoiti sa sustina din nou proba teoretica, potrivit unui act normativ publicat vineri in Monitorul Oficial. Practic, asta inseamna ca, daca vor trece cu succes de proba teoretica, aceste persoane vor putea sustine proba practica de mai multe ori, daca o pica. In prezent, pentru a obtine permisul, cei care sunt respinsi la proba practica trebuie sa dea din nou ambele probe.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Nu cred ca este un lucrul bun sa nu se mai dea sala inco odata daca se pica traseul , daca ai invatat codul rutier teoretic sala o poti da de x ori ca tot vei trece cu punctaj maxim.Foarte tare si cu cele doua probe in sensul ca se dau in zile diferite , eu tin minte c-am dat in aceeasi zi si sala cat si traseul.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #10
                    Se pune prea mult accent pe teorie, cand regulile de circulatie se incalca flagrant, cu buna stiinta. Conduita preventiva ar fi ceva mult mai folositor, poligonul, condusul pe timp de noapte. Astea sunt chestiuni de practica ce pot face diferenta. Teoria e vax albina.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      De acord cu tine dar se incalca reguli de circulatie si nu se cunosc indicatoare cu placute aditionale etc tocmai pentru ca nu se cunoaste teoria.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #12
                        Problema accidentelor, in cele mai multe cazuri, nu e necunoasterea semnelor. Poti putr si simplu sa ignori sau sa nu fii atent. Nu stiu daca jumate din membri acestui forum, ar trece de proba teoretica, in momentul asta si totusi asta nu-i face mai putin soferi decat incepatorii. Skill-ul e de baza si responsabilitatea.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Da , dar atunci cand se da de carnet ar trebui ca teoria sa fie stiuta pe de rost ,experienta in condus vine odata cu numarul de km parcursi , aste e foarte clar pentru oricine.
                          Eu cand am dat de carnet la 18 ani , pai stiam teoria foarte bine , practic(condusul) ma descurcam aproape la fel de bine pentru ca ma pregatisem temeinic , nu cum fac astia acum , sala dabia o trece si traseul poate la a 3-4 incercare(din acest motiv in ultimii ani avem atat de multe accidente cel putin in Romania) , pai nene cand te pregatesti cum trebuie nu exista sa nu treci sala/traseu din prima + ca si istoricul in soferie nu va fi unul "tumultos".
                          Last edited by prometheus; 26 August 2015, 11:59.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #14
                            La sala nu se mai ia spaga, doar la traseu. Si vor sa ajunga lumea mai repede la traseu ca sa cotizeze.
                            Oricum intrebarile de prim ajutor si alea de mecanica erau degeaba pe acolo, parca vreo 4 in total, nu?
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              Initial, problemele mari sunt reprezentate de aplicarea cunostintelor teoretice in practica si cadrul psihic pe care il au atunci cand se afla in trafic. Uitati-va in special la cate fete iau punctajul maxim la sala dar pica orasul cu brio si nu o data, de foarte multe ori!

                              Pentru foarte multi cel mai usor e sa ia sala, greul abia dupa aia incepe!
                              Last edited by Cromatic; 26 August 2015, 13:34.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google