Problema Aer Conditionat ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @demys.creed
    uite o poză, componenta 408 evaporator sensor
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Originally posted by bogdan_cr View Post
      @demys.creed

      uite o poz, componenta 408 evaporator sensor


      Mulumesc frumos !


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #63
        Ma poate ajuta cineva cu o informatue exacta: care este cantitatea de "freon" la Logan II 1.5dci 90CP (2014)?

        Am facut o reumplere, in baza de date din aparatul de incarcare, la Logan 2 erau 660g.

        In mers e Ok (sau mai mult decat OK, la 31 grd ext, pe treapta 4 ventilatie am 8 grade la gura de aer), pe loc insa nu prea raceste OK sau chiar deloc daca este f calf. Banuiesc ca este prea mult freon, nu se raceste suficient si nu condenzeaza - presiue prea mare - compresor decuplat.

        Comment


        • #64
          Mai degraba ai probeme cu GMV-ul.
          Este normal sa ai racirea mai slaba pe loc (racirea radiatorului de AC din fata este mult mai efcienta cand te deplasezi decat cand stai pe loc si doar ventilatorul raceste). Acum, daca nu raceste deloc...doar la viteza...sa nu fie faptu lca ventilatorul nu raceste suficient agentul din radiatorul din fata.

          Comment


          • #65
            Mai conteaza si gradul de colmatarea filtrului de habitaclu... si cat de infierbantat este bordul masinii!
            Last edited by tipicarul; 3 August 2017, 17:02.
            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

            Comment


            • #66
              Are legatura foar cu cantitatea / presiunea de freon.
              In instalatie aveam 400g. Cu acesti 400g la 30 grade afara, aerul racit, pe treapta 4 ventilatie avea cam 15-16 grade, si in mers si in stationare, fara niciun fel de alte probleme. Acum in mers raceste mai mult decat OK, insa pe loc aproape deloc.
              GMV-ul merge OK pe ambele trepte. Filtrele sunt toate ok, inclusiv radiatoarele, nu-s pline de muste sau alte gunoaie.
              Cu motorul rece, daca dau drumul la AC porneste, pleaca si GMV initial pe treapta 1, apoi destul de repede pe treapta 2. Aerul suflat este fierbinte (evident de la AC, motorul nu se incalzeste in mai putin de 1 minut), timp in care si AC baga rece. Dupa aprox 1 min, compresorul decupleaza si mai recupleaza pt 1-2 secunde, iar decupleaza... dar aerul bagat nu mai e racit. Si sunetul din instalatie/compresor e altul...
              Daca ma pun in miscare, revine la normal, in special daca merg repede.

              Comment


              • #67
                Originally posted by moustache View Post
                ... Aerul suflat este fierbinte (evident de la AC, motorul nu se incalzeste in mai putin de 1 minut), timp in care si AC baga rece. ...


                Pe coductele de aluminiu ai pus mana? Se racesc si/sau sunt fierbinti? Portiunea rece face gheata? Daca esti asa sigur ca ai prea mult agent frigorific, ce anume te impiedica sa rasufli un pic pe la una din valve si sa vezi apoi cum reactioneaza?

                Eu ma cam indoiesc ca cel ce ti-a incarcat instalatia a bagat mai mult decat trebuie... de obicei se uita in baza de date a aparatului dupa care seteaza manual mai putin, motivand ca exista pericolul sa cedeze la presiune din cauza imbatranirii materialului furtunurilor!
                Last edited by tipicarul; 3 August 2017, 17:50.
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • #68
                  Originally posted by moustache View Post
                  Ma poate ajuta cineva cu o informatue exacta: care este cantitatea de "freon" la Logan II 1.5dci 90CP (2014)?

                  Am facut o reumplere, in baza de date din aparatul de incarcare, la Logan 2 erau 660g.

                  In mers e Ok (sau mai mult decat OK, la 31 grd ext, pe treapta 4 ventilatie am 8 grade la gura de aer), pe loc insa nu prea raceste OK sau chiar deloc daca este f calf. Banuiesc ca este prea mult freon, nu se raceste suficient si nu condenzeaza - presiue prea mare - compresor decuplat.
                  R134a
                  480+-35g

                  ulei PAG488
                  150+-10ml
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #69
                    Am aceeaşi maşină şi "slavă Domnului cum se zice bagă bine şi pe loc.., şi la mers..azi în Buc au fost 38C, fierbe asfaltul..dar în maşină e bine.

                    Comment


                    • #70
                      Intre timp am primit un raspuns si de la reprezentanta: Logan II, 1.5dci 90CP: R134a 650+/-35g
                      Intre timp si-a mai revenit pur si simplu, nu mai decupleaza de tot compresorul daca stau pe loc, dar nici nu vine aer f rece decat daca o tin mai turata (>1500 rpm).

                      Comment


                      • #71
                        Oare?, dar asta se știa

                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 7 August 2017, 07:53.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #72
                          Multumesc mult t0rquemada. Inseamna ca si cei unde am intrebat... (service cunoscut din retea) stiu de se rup. E clar acum de ce am comportamentul asta, prea mult "freon", asa cum banuiam initial. La felul cum racea inainte de completare (acceptabil, dar nu ca atunci cand era noua) nu ma asteptam sa fi pierdut foarte mult (am recuperat din instalatie 400g).
                          Cand ajung in tara, o rezolv. Revin cu detalii in cazul ca vor fi si altii interesati.

                          Comment


                          • #73
                            Comportamentul normal al compresorului e on-off, ai o perioadă să zicem(valori de exemplu) 10secunde în care ai:

                            treapta 1 Ton 3 sec și Toff 7 secunde
                            treapta 2 Ton 5 sec și Toff 5 secunde
                            treapta 3 Ton 7 sec și Toff 3 secunde
                            treapta 4 Ton 9 sec și Toff 1 secunde

                            Valorile de mai sus sunt pentru exemplificare, iar semiperioadele Ton Toff sunt influențate de modeul ECO activ
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #74
                              Asa este. Asa era cand mergea OK. Acum daca stau pe loc, ori sta off o perioada f lunga comparativ cu Ton, ori sta f mult Ton dar are alt zgomot (pare a se auzi din zona compresorului, dar poate fi si din conductele de ac) un fel de fâsâit, aerul suflat in masina este f putin racit, iar aerul scos de GMV din radiatorul de AC este f fierbinte (si nu e de la racirea motorului, la fel se intampla la 1-2 minute dupa ce am pornit motorul dimineata, dupa ce a stat peste noapte)

                              Comment


                              • #75
                                Prea mult freon sau temperatură vaporizator(vezi postul #61) prea mică
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google