Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersi ptr. confirmare.

    Avand in vedere ca toate fuliile au 6 caneluri, ma gandesc ca s-ar preta si o curea cu 6 caneluri cu aceasi lungime, nu 5 cum prevede cartea.
    Teoretic n-ar trebui sa frece aiurea o curea cu 6, dar poate apar solicitari in plus mai mari in intinzator sau la fulii...

    Comment


    • Nu cred că e vorba de solicitări ci de riscul ca o curea cu 6 nervuri să atingă de corpul uneia din componentele acţionate în cazul în care vreo fulie începe să fuleze.
      sigpic

      Comment


      • Salut! Intampin si eu urmatoarea problema: in urma cu aprox 1 luna am observat ca se aude un huruit destul de urat din zona curelei de accesorii, dupa mai multe investigatii s-a dat verdictul de rulmenti alternator. Toate bune si frumoase, am schimbat rulmentii, am montat alternatorul, incarca undeva la 14.3 la pornire pana cand am mai facut o verificare dupa 30 de minute cu motorul la relanti incarcarea variaza intre 13 - 13.6 - 13.8v.

        Nu inteleg ce ar putea avea de vreme ce la fiecare pornire tensiunea pe instalatie este 14.3, iar dupa 15minute scade brusc.

        Comment


        • Trebuia verificat pe bancul de probe. Probabil este defect releul de incarcare.

          Sent from my P6Life using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • Regulatorul de tensiune dicteaza marimea tensiunii de incarcare in functie de necesitati. La pornire bateria se descarca; dupa 30 de minute a recuperat. Incearca sa cuplezi cativa consumatori importanti sa vezi ce se intampla; daca tensiunea creste, atunci instalatia de ioncarcare e in parametrii.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Cu consumatori scade si mai mult, la relanti cu AC si faza scurta scade la 13v, mi se pare foarte ciudat ca si pe banc cand l-a testat scotea 14.3v.
              Nu exista pierderi de tensiune pe instalatie, arata la fel indiferent daca masor la baterie sau direct pe alternator.

              Comment


              • lasa-l incolo de AC. aprinde faruri proiectoare, porneste dezaburirea, da drumul la ventilatie pe tr3-4 FARA AC.
                cat ai incarcarea?
                tureaza usor motorul - pana la 1200-1400 rpm asa in sarcina asta si vezi ce se intampla - asa cat e incarcarea?

                Comment


                • eu zic sa verifice din nou conexiunile, papucii,...... cand sa montat la loc alternatorul sa deranjat ceva......sau in timpul inloc rulmentilor, ar trebui dat jos si pus din nou pe bancul de probe si facut o proba in sarcina o perioada mai mare.

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Primul lucru a fost sa verific conexiunile pe alternator si firul de masa pe care l-am curatat. In alta ordine de idei azi a fost ok, am mers 7-8km fara sa ma scada la 13v.

                    Il tin sub observatie o perioada inainte sa ma bag la schimbat releul de incarcare.

                    Comment


                    • urmareste-l dar posibil sa se fi deranjat carbunii sau sa fie uzati...

                      Comment


                      • adresez si eu o intrebare celor care se pricep mai mult decat mine : este posibil ca la un alternator sa se arda si puntea de diode si relul de incarcare , carbunii de la relul de incarcare se pot schimba? mentionez ca am un logan de 1.6 si nu a mai fost folosit de vreo 2 luni ,am pus bacteria la incarcat dupa ce s-a incarcat am pus-o pe masina ,am pornit masina si mi-a aparut bacteria in bord . am fost la un carpaci crezand ca este specialist in electrica auto dupa ce a demontat alternatorul mi-a spus ca sunt arse puntea de diode si relul de incarcare .

                        Comment


                        • Bineînțeles că se pot străpunge diodele. La Bosch, cărbunii nu se pot schimba separat ci sunt incluși în releu.

                          Sent from my P6Life using Tapatalk
                          Last edited by ibuzescu; 13 June 2015, 16:57.
                          sigpic

                          Comment


                          • dar sa se strice amandoua odata ? nu au vreo protectie

                            Comment


                            • Nu cred că au vreo protecție, ideea e că este posibil să fie defecte ambele. Mergi la un atelier specializat și nu va trebui să mai bâjbâi.

                              Sent from my P6Life using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • am fost dar mi s-a parut ca vrea sa imi ia banii pe una dintre piese ,deasta am pus aceasta intrebare ,din pacate am ales gresit electricianul ,mi s-a parut ca o lua pe bajbaiala sa gaseasca prob .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google