Problema Cand Pornesc Si Motorul E Rece Da Sa Se Opreasca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cand Pornesc Si Motorul E Rece Da Sa Se Opreasca

    Atunci cand pornesc dupa o perioada mai lunga, cam 10 ore, motorul porneste dar cam cu 100-200 de turatii si se chinuie cam 4-5 secunde, timp in care e gata gata sa se opreasca si apoi urca singur pana pe la 1500 de turatii si revine la 500-600 si asa ramane in relanti.

    Am instalatia pusa de vreo 5 luni si am facut 7000 de km pe gaz
    Chestia asta nu se intampla in iarna cand era frig afara, atunci pornea normal.
    se intampl de la 6000 de km facuti pe gaz
    Oare care sa fie problema, a mai intalnit cineva asa ceva?

  • #2
    Eu cred ca nu functioneaza cum trebuie calculatorul de gaz. Ar trebui verificat. Iti taie benzina mult prea devreme decat ar trebui.

    Comment


    • #3
      Este treaba de reglaje . Mergi la service si vezi ce iti spun ei !!

      Comment


      • #4
        O sa merg in service sa vad ce are, mai nasol e ca atunci cand o sa merg o sa fie motorul incalzit si nu o sa mai faca probleme
        Face doar cand o pornesc dimineata de obicei poate sa fie ceva de la pompa de benzina, ca pornirea se face pe benzina...

        Comment


        • #5
          Daca e de la calculator, se poate depista cu o simpla diagnoza. Chiar daca e cald motorul, calculatorul va spune ce bube are.

          Comment


          • #6
            Cum sa stea la 500-600 rpm la ralanti? Si sa porneasca la 100-200 rpm?
            Sa nu uitam ca numaratoarea incepe de la 500 rpm, nu de la 0...

            Eu as suspecta probleme la senzorul de turatie.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              ce numerotare incepe de la 500 ?! Ai inebunit sau sti ceva tu secret , toate masinile incep de la 0, 0 = nici o turatie arata-ne poze cu turometru tau care incepe de la 500 RPM sa ne uimesti

              nu mai dati "quote" la ultimul post!
              Last edited by Seba; 24 May 2008, 02:52.

              Comment


              • #8
                Turometrul incepe la 500rpm. Poate la alte masini nu, dar la logan sigur da.
                daca nu crezi, incearca sa pornesti de pe loc la ralanti, dar la limita de calare a motorului. vei fi surprins sa vezi ca pt cateva fractiuni de secunda, acul turometrului va cadea sub prima linie. o fi avand motorul -200rpm si totusi se invarte...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  hehehehehehe

                  Vazand discutia voatra mi-am amintit ca si eu in prima luna cu loganashul meu aveam senzatia ca turometrul meu sta la relanti la 500 RPM , pana m-am intalnit cu prietenu Brutus si dupa ce am discutat si a vazut si el turometrul meu imi venea sa ma

                  Deci, acul meu statea exact la mijloc intre prima gradatie si a doua !!! Gandeam eu si am si scris pe aci parca pe un topic, "cum pana mea sa stea un motor frate la 500 RPM ???"

                  Ceea ce eu nu am remarcat decat dupa discutia cu Brutus era ca prima gradatie este "desenata" mic pe turometru si este specifica tuturor gradatiilor de 500 de RPM, adika avem pe turometru gradatii mici la 500, 1500, 2500, 3500 ....Etc RPM. Gradatiile "lungi" sunt specifice miilor de RPM adica la 1000, 2000, 3000,......Etc RPM.
                  Deci prima gradatie a turometrului indica 500 de RPM, ( multa sanatate celor de la Dacia, ca se vede ca suntem romani si-n varful unghiilor, si nu putem sa facem un lucru cu cap si coada si incepem de la 500 si nu de la zero cum ar fi normal !!!! ).
                  In aceste conditii in momentul ala, realizand cat sunt de neatent probabil ca m-am inrostit pana in varful urechilor, am inghitit in sec , si nu mi-a ramas decat sa rad ca prostu cat de bou am fost ! Era evident ca acul meu stand exact la mijloc intre prima si a doua gradatie, indica fix 750 RPM , ceea ce indica si azi la relanti si este o indicatie de bun simt !
                  Oricum, o nota foarte buna prietenului Brutus pe figura caruia nu am sesizat nici cea mai mica urma de ironie sau zambet desi poate ar fi avut toate motivele !!!

                  In concluzie Andrei si Seba au dreptate, gradatiile la turometrul de la Logan incep de la 500 RPM. A naibii capcana.....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mike.Me View Post
                    ce numerotare incepe de la 500 ?! Ai inebunit sau sti ceva tu secret , toate masinile incep de la 0
                    Multumesc pentru "complimente" si mai informeaza-te inainte de a posta...

                    Oricum, raspund degeaba, "colegul" nostru e deja banat.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      O mica rectificare la postul meu de mai sus:
                      Nu sunt gradatii "desenate" lungi sau scurte, toate au acelasi desen, aceleasi dimensiuni, insa "miile" sunt numerotate, 10, 20 30...Etc pe cand "cincisutistele" nu !!!
                      Cu putina atentie insa te prinzi repede ca , cadranul incepe cu 500 RPM si nu cu zero !
                      Pe curand !

                      Comment


                      • #12
                        Nu numai la logan gradatiile incep la 500rpm. Incercati ce v-am spus si pe golf, passat, bmw sau ce vreti voi si veti vedea ca si la alea tot asa e. Deci nu numai la romani
                        oricum de cateva posturi suntem off-topic, deci cine ar putea sa lamureasca problema initiatorului topicului e rugat s-o faca, restul sa ne abtinem sa aberam despre turometru, carburant sau ortice vreti si care subiect e offtopic. Multumesc.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          @salexul, s-ar putea sa fie si din cauza ca ECU, inchide benzina prea repede, iar ECU Gpl, deschide un pic mai tarziu. Chestie de reglaje ... Sper, ca si eu am patit la fel. Apropo, nu esti tu cel caruia i-am zis acest lucru si pe ... Alt forum?

                          Comment


                          • #14
                            Pai daca era tot salexul idul, inseamna ca eu eram, o sa merg la service sa vad ce are, ideea e ca nu face asa decat cand e motorul rece!!! Si tind sa cred ca nu e din cauza computerului...

                            Comment


                            • #15
                              Am fost la service si mi-au facut o recalibrare la gpl dar tot asa imi face cand pornesc .... Mai are cineva idei sau a mai intampinat cineva asa ceva?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google