Problema Climatizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Există fulg dar e pentru EasyR sau automata de pe Duster ph2.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 31 October 2015, 17:52.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      Dacă e sa observam partea plina a paharului este bine ca ne avertizează cumva chiar și în acest mod ��.la fel de bine putea sa nu o facă deloc.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mircionesb View Post
        Am un Sandero Stepway 2, diesel si am observat ca atunci cand dau ventilatorul de la climatizare pe treapta 3 si 4 turatia acestuia fluctueaza, ba merge mai tare ba mai incet. Pe primele doua trepte nu prea se observa fiind turatia mai mica si zgomotul deasemenea Am intrebat la dealerul Dacia din Sibiu de unde am laut masina si au zis sa o mai las putin ca e masina noua (are vreo 3000 km si vreo 2 luni)
        Urmareste manifestarea ventilatorului atunci cind motorul e in regim termic(90 gradeC),in aceste conditii nu mai poate fi conditionata,de functionarea rezistentei ce dezabureste rapid parbrizul.Trebuie cautata cauza reala si eliminata,pe cit e posibil! Despre vinzatorul Dacia din Sibiu,am o parere...,no coment!

        Comment


        • #19
          Revin cu un feedback referitor la climatizare acum ca s-a mai incalzit vremea si am inceput sa folosesc AC-ul.
          Am observat ca tot fluctueaza turatia ventilatorului si asta se intampla mai ales cand cupleaza sau decupleaza clima. Daca clima nu e pornita si ventilatorul merge numai pe normal nu am observat sa faca figuri (sau poate nu am fost destul de atent - o sa urmaresc special sa vad ce se intampla ). Nici nu stiu daca merita sa le fac o vizita domnilor de la dealer-ul Dacia sau astept inca vreo 3 luni pina la revizie.

          Comment


          • #20
            Un filmulet se poate?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #21
              Originally posted by t0rquemada View Post
              Există fulg dar e pentru EasyR sau automata de pe Duster ph2.
              Am ramas complet uimit ca exista pentru diesel rezistente suplimentare de incalzire...ff tare!
              Legat de poza de mai sus...martorul din stanga kilometrajului ce semnifica?

              Comment


              • #22
                Oala = apă în motorină
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  Intrebare pentru cei cu motor 0,9 ; pe gerurile astea mari (sub -10°) vi se dezgheata geamurile laterale ? la mine nici degivrarea lunetei nu reuseste pe deplin.

                  Comment


                  • #24
                    Dezghetare laterala? poate Dezaburire...pt dezaburire da...
                    Iar pentru degrivare luneta merge mai greu ca la fosta (1.4 mpi) in plus defapt in minus sa zic asa, au mai scos 2-3 firicele in partea de sus (economie)... si ramane o banda sus de vreo 7-8 cm inghetata/aburita...mama ei de economie...
                    Last edited by McDan; 30 January 2017, 11:08.

                    Comment


                    • #25
                      Dacă e pe ECO face economie la curent(la euro6 chiar mai multă economie) și ca atare durează mai mult.

                      Cu rezistențele electrice de dCi montate merge mai repede (dar și 900w și 70A)
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #26
                        Nici vorba de Eco activ
                        Pai se pot adapta rezistentele de dCi la 0,9 ? Mi-ar surade ideea ....
                        Last edited by Cristin_M; 30 January 2017, 11:34. Reason: up date

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by McDan View Post
                          Dezghetare laterala? poate Dezaburire...pt dezaburire da...
                          Iar pentru degrivare luneta merge mai greu ca la fosta (1.4 mpi) in plus defapt in minus sa zic asa, au mai scos 2-3 firicele in partea de sus (economie)... si ramane o banda sus de vreo 7-8 cm inghetata/aburita...mama ei de economie...
                          La sandero, nu au facut economie, se dezgheata rapid luneta. Pentru dezaburire laterala rapida, folositi solutie de degivrat sau racleta.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Cristin_M View Post
                            Nici vorba de Eco activ
                            Pai se pot adapta rezistentele de dCi la 0,9 ? Mi-ar surade ideea ....
                            Plug&play dpdv electric(un fir la motor, 2 la uch), mecanic e mai nasol, în cutia de climă intră ușor dar până acolo trebuie demontate cam multe
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              La cele dotate cu clima monozona nu erau prezente si acele rezistente la benzina ca la dci?

                              Comment


                              • #30
                                SL10 și Prestige nu au standard nici tubulatură aer pasageri spate și tu vrei calorifer de 900W standard (eventual 1000W sau 1500W)?
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google