Problema Cu Demontatul Jantei De Pe Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu am probleme la schimbarea jantelor de aluminiu dar de fiecare data am reusit sa le dau jos dupa ce desfac prezoanele putin si o fatai de cateva ori. Fara sa rup nici unul... Doamne ajuta...

    Comment


    • #17
      Am ajuns in seara aceasta cu masina la o vulcanizare, sa echilibrez niste roti.
      Acolo am vazut o scena ca din filme.
      Era un Golf break, jante de aliaj. O roata din spate era indragostita lulea de butuc!

      Au luat-o 3 flacai cu rangi, tevi la ciomagit, alternativ - doar in anvelopa, nu in janta. Ba din fata ba din spate...
      M-am plictisit, eram si foarte grabit, nu am mai stat sa vad continuarea.

      Grea viata mai au
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #18
        am patit si eu sa ramana intepenita cand am facut pana si nu aveam nici ranga sau levier nici ciocan dupa destule piciore in roata de ma durea talpa am sunat un prieten cu vulcanizare si mia oferit scula perfecta
        roata de rezerva are si greutate si nu strica nici janta de aluminiu dupa 5-6 lovituri roata a iesit imediat acum stiu ca am la mine scula care sa ma ajute
        sper sa nu mai fie cazul la fiecare schimbare dau cu vaselina

        Comment


        • #19
          Se intampla si daca ai inele de centrare sa se intepeneasca roata? Eu am o marja de eroare cam mare intre butuc si janta si ma cam zgaltie la gropi si ma gandesc sa-mi pun inele de centrare.

          Comment


          • #20
            Ce ciudat mi se pare. Eu de 2 ori pe an umblu la roti si dupa ce iese ultimul prezon luat cu mana si cazut frumos de pe butuc. Sper sa nu o patesc vreodata.

            Comment


            • #21
              Problema apare la cei care nu prea umbla la roti. Cand le demontezi de 2 ori pe an nu au timp sa rugineasca butucii atat de rau....
              GL-22-TOF

              Comment


              • #22
                Si eu am avut problema asta la loganul meu, l-am luat toamna in 2011 si tocmai in toamna lui 2012 i-am schimbat jantele de aliaj (cu tot cu cauciuc) si i-am trantit anvelope de iarna, SH cu jante de tabla luate de la o fabrica din oras.
                Ideea e ca m-am chinuit si eu sa le dau jos, obisnut cu dacia 1310, la logan m-a surpins butucul, si m-am uitat la http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html , si l-am vazut pe Cristi Steulea si m-am pus in fund langa roata si i-am dat cateva talpi in anvelopa si au cazut cele din spate.
                La cele din fata am avut o metoda mai simpla: Ridici masina pe cric, dai prezoanele jos, intri in masina si o pornesti, in treapta I a o duci la vreo 30 de km/h si pui frana brusc, si gata, se rotea janta pe butuc.
                Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

                Comment


                • #23
                  Ce simplu a fost cand am vrut sa scot rotile, mi'am rupt mainile fara sa reusesc ceva, am incercat cu o ranga, cu ciocanul, nimic, m'am dus la vulcanizare si... baiatul de acolo a turnat o cana cu apa pe janta, dupa care a scos janta cu mana foarte usor, repetand aceeasi operatie la fiecare roata, mentionez ca atunci aveam jante '' Sinaia ''.
                  Dupa aproape un an am mers din nou la aceeasi vulcanizare, sa montez cauciucurile de iarna, asteptam la rand si am vazut ca si altor masini, unde intampinau greutati similare le aplicau acelasi ''tratament''.
                  Situatia nu s'a mai repetat dupa ce am schimbat jantele cu alt model.
                  Ce sa zic, ciudat dar eficient!
                  ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                  Comment


                  • #24
                    Hi guys,
                    I have a doubt regarding the tires. I want to replace the old tire for the logan car. Which brand of tire is best for renault logan?? Plz reply me soon.

                    Comment


                    • #25
                      Michelin Energy Saver!

                      Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by adryanys View Post
                        Ce simplu a fost cand am vrut sa scot rotile, mi'am rupt mainile fara sa reusesc ceva, am incercat cu o ranga, cu ciocanul, nimic, m'am dus la vulcanizare si... baiatul de acolo a turnat o cana cu apa pe janta, dupa care a scos janta cu mana foarte usor, repetand aceeasi operatie la fiecare roata, mentionez ca atunci aveam jante '' Sinaia ''.
                        Dupa aproape un an am mers din nou la aceeasi vulcanizare, sa montez cauciucurile de iarna, asteptam la rand si am vazut ca si altor masini, unde intampinau greutati similare le aplicau acelasi ''tratament''.
                        Situatia nu s'a mai repetat dupa ce am schimbat jantele cu alt model.
                        Ce sa zic, ciudat dar eficient!
                        Fii mai explicit te rog, că nu înţeleg unde a turnat apa şi dacă era apă caldă sau rece...
                        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                        Comment


                        • #27
                          Apa rece pe janta, in mijloc unde este locul de centrare!
                          ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google