Problema Cu Schimbatul Vitezelor!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La Logan 1.4MPI 2005 se potrivesc volantele de la toate versiunile 1.6 MPI?(ma refer mai ales la anul de fabricatie)
    PS:Cam care ar fi pretul pentru rectificare/echilibrare la acel service din Miercurea Ciuc?

    Originally posted by vitriol View Post
    Ce marca este kit-ul ala de ambreiaj ieftin/de calitate slaba/prost?

    nu mai stiu ce marca era..stiu doar ca am dat 200RON pe tot kitul si era unguresc(de asta nici nu mai stiu ce marca)
    Last edited by 77sky; 3 March 2016, 23:57. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      1.6MPI berlina, nu cunosc de la MCV, ca acolo au fost puse si altfel de cutii, cu ambreiaj hidraulic. Deci sigur orice 1.6 berlina

      Pret : nu sunt purtatorul lor de cuvant, nici nu lucrez la Attix. Cel mai bine este sa-i intrebi pe ei direct, eu doar ti-am dat ideea.

      PS: am colaborat cu baietii de acolo, sunt multumit pana acum de ce au facut insa eu am alt fel de colaborare cu ei, asa ca ... da-le un telefon
      Last edited by 77sky; 3 March 2016, 23:57.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • #18
        @dsign mersi mult de sfaturi si de explicatii. O sa incep sa caut volante SACHS si o sa le dau si un telefon celor de la Attix.
        Last edited by 77sky; 3 March 2016, 23:58.

        Comment


        • #19
          Ai inteles fix NIMIC!

          Volanta de 1.6MPI berlina, ambreiaj Sachs, rectificare volanta la Attix.
          Sachs nu face volanta pt 1.6 - sau cel putin nu cunosc asa ceva
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #20
            intreb si eu... de ce ar trebui rectificata volanta?

            Comment


            • #21
              Pentru ca o cumpara de la dezmembrari. Este deci o piesa uzata. Prezinta urme de uzura inegala pe suprafata de contact cu discul. Daca tot o ai in mana, o duci la rectificat, echilibrat si daca doresti, usurat.

              Costul e infim.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #22
                intrebam ca as vrea sa fac acest lucru la 1.4 si nu stiam exact. mersi

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dsign View Post
                  Ai inteles fix NIMIC!

                  Volanta de 1.6MPI berlina, ambreiaj Sachs, rectificare volanta la Attix.
                  Sachs nu face volanta pt 1.6 - sau cel putin nu cunosc asa ceva

                  Daca am crezut ca SACHS ar face si volante de 1.6 asta inseamna imediat ca nu am inteles nimic?Am omorat cumva pe cineva ca am crezut asta?Daca am inteles sau nu,e problema mea.Thread inchis

                  PS(pentru cei interesati):Am dus masina la mecanic si am avut dreptate cu ambreiajul,insa problema a pornit din alta parte:mai ales,rulmentul de ghidare al ambreiajului(manson debreiere) efectiv se rupsese(lucru aproape imposibil).Cand am cerut explicatii,idiotii de mecanici m-au intrebat care au fost idiotii care mi-au montat anul trecut kitul(ei au uitat de faptul ca tot la ei l-am montat).6 magazine de piese auto,un parc dezmembrari si 4 mecanici nici nu stiau despre ce e vorba(in legatura cu acel rulment).Pana la urma am reusit sa dau comanda la reprezentanta Dacia(singurul loc din Brasov la care am reusit sa dau comanda).Acum mecanicii mi-au trimis cutia de viteze la niste specialisti ca sa scoata partea rupta a acelui rulment si sa mi-l monteze pe cel nou.Ideea este urmatoarea:NU RECOMAND NIMANUI SA SE ZGARCEASCA ATUNCI CAND VINE VORBA DE SCHIMBAREA KITULUI DE AMBREIAJ SI CAND VINE VORBA DE MECANICI.Un kit de ambreiaj slab calitativ plus 2-3 mecanici incompetenti pot ajunge sa-si puna clientii la chetuieli mari pe termen lung.Acum am achizionat un kit ambreiaj SACHS(toti mecanicii cu care am stat de vorba in ultimele 3 zile,plus cei de la reprezentanta mi-au zis ca a fost cea mai buna alegere,chiar daca a fost mai costisitoare).In rest,sper sa nu se fi produs alte daune in interiorul cutiei de viteze.
                  Last edited by valhala; 4 March 2016, 19:52. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Dragilor,

                    Postez aici ca sa nu mai deschid un topic nou.....
                    Asa cum am mai spus, am schimbat kit-ul de ambreiaj (am pus de origine Valeo, made in France) si am schimbat si cablul tot cu unul de origine...
                    Problema mea este ca la eliberarea pedalei de ambreiaj, se ridica in trepte.....si plec de pe loc de zici ca sunt incepator.....
                    Kitul de ambreiaj are maxim 1000 km......si cablul 2000-2500 km....
                    In trecut cu cablul din fabrica, aveam aceeasi problema si l-am schimbat (cu cel mentionat mai sus) si mergea foarte usor si foarte ok....pana acum....
                    Intrebarea mea este: sa fie ceva din kit? sau din cablu? cablul are maxim 2000-2500 km si nu stiu daca sa ma arunc sa iau altul....
                    Se poate unge ceva/pe undeva? daca iau alt cablu, de care sa iau sa nu am iar probleme....
                    Ca si simptom, la eliberearea pedalei de ambreiaj, aceasta nu se ridica uniform.....parca scoate un zgomot.....(ca si cum ar freca ceva.....)
                    Scuze pentru felul in care incerc sa exprim simptomele......dar nu gasesc o varianta mai simpla si mai concisa....

                    Daca aveti vreun sfat, il astept....ca vreau sa o fac astazi....(bineinteles daca este din cablu sau treb uns ceva...)

                    Mai mentionez faptul ca fratii de la service mi-au pus pe axul cutiei - cel pe care se plimba rulmentul (la montarea noului kit) si o vaselina neagra....

                    Edi

                    am mai vb si cu mecanicul care mi-a spus ca s-ar putea sa fie din placa.....dar mie mi se pare destul de ciudat...(el zicea ca piesele sunt proaste si ca.....na...se intampla....)
                    am uitat a specific ca masina nu pleaca cu trepidatii sau etc.....ci pur si simplu parca ramane blocata pedala

                    Intrucat nu au existat voluntari, am dat comanda pentru un cablu de la sachs....de 1135 mm.....sper sa nu mai am probleme....daca tot asa va face, m-am scos.....imi treb un kit nou....)))
                    Piese de origine.......
                    Last edited by enc_edy; 16 May 2016, 14:01. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Problema cu apasarea/ridicarea pedalei de ambreiaj in trepte am avut-o si eu pana acum 2 sapatamani cand am schimbat kitul de ambreiaj. Puneam acest simptom pe seama cablului de ambreiaj (masina are 9 ani - cablul nu a fost schimbat niciodata).
                      Marea surpriza: dupa schimbarea kitului de ambreiaj pedala merge lin ca in prima zi.
                      Am pus kit de ambreiaj LUK.

                      Comment


                      • #26
                        ma fac ca nu am vazut postul tau....))))
                        sper sa nu fie din kit.......are sub 1000 de km.....ce naiba.....
                        la mine problema apare doar la ridicarea pedalei, nu si la apasarea ei.....se ridica in trepte...
                        si mentionez ca nu sunt un criminal de masini.....mai exact, in 8 luni de zile (de cand o am) nu am plecat niciodata cu "scartait de roti" sau bruscand masina.....si nici nu stau cu piciorul pe ambreiaj....
                        Am facut comanda si diseara schimb cablul cu unul sachs....daca tot face....incep sa imi bat joc de ea.....ca vad ca menajamentele nu functioneaza.....))))
                        Cotetul...........vietii........
                        Pe principiul....ieftin si prost....))
                        Last edited by enc_edy; 16 May 2016, 15:49.

                        Comment


                        • #27
                          Daca e doar la ridicarea pedalei, nu si la apasarea ei, atunci ai mari sanse sa fie din cablu.

                          Comment


                          • #28
                            asta este raspunsul corect....))) de incurajare.......P:P

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by enc_edy View Post
                              Ca si simptom, la eliberearea pedalei de ambreiaj, aceasta nu se ridica uniform.....parca scoate un zgomot.....(ca si cum ar freca ceva.....)


                              am mai vb si cu mecanicul care mi-a spus ca s-ar putea sa fie din placa.....dar mie mi se pare destul de ciudat...(el zicea ca piesele sunt proaste si ca.....na...se intampla....)
                              Originally posted by enc_edy View Post
                              Am facut comanda si diseara schimb cablul cu unul sachs....

                              Dar garantie nu ai la manopera? Marii meseriasi care ti-au facut-o iti zic ca "merge asa" nu?....

                              Posibil sa nu fi centrat correct si au bagat stramb cutia, eventual ti-a indoit un dinte din soare care freaca/agata....sau mai multi.... zic asta doar din ce povestesti tu si bazandu-ma pe ce iti zice mecanicul ca "placa e proasta".....

                              Da, placa poate fi proasta ca nu se centreaza singura eventual.....

                              Mai poate fi si cablu bineinteles, insa ma indoiesc cu atat mai mult cu cat zici ca inainte nu facea asa.....cred (70%) ca problema nu se va remedia doar cu schimbul cablului ( ma gandesc ca macar atat era meseriasul capabil sasi dea seama ca nu merge)
                              Last edited by Hirayama; 16 May 2016, 20:01.

                              Comment


                              • #30
                                Daca a fost schimbat kit-ul de ambreiaj si cablul, teoretic, functionarea at trebui sa fie ireprosabila. Dar, in mod sigur, ghidajul pe care culiseaza rulmentul de presiune nu a fost schimbat si, nici macar curatat si gresat. Am intilnit multe cazuri cind datorita uzurii acel ghidaj se rupe pur si simplu ducind la avarii si mai mari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google