Problema Cu Schimbatul Vitezelor!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu stiu la ce ghidaj te referi.....((
    Am schimbat cablul si masina si-a revenit, pleacă lin....
    Cablul mi l-a reglat dl. Mecanic si tine foarte foarte jos......abia misc piciorul si deja pleacă....mi-a zis ca este cel mai bine atât timp cat nu agata la schimbarea treptelor....
    Schimb usor treptele, nu agata in marche arriere.....cica asa este bine sa nubstea rulmentul atacat

    Comment


    • #32
      E bine ca esti multumit si ca si-a revenit

      Insa mecanicii tot nu sunt absolviti de vina, trebuiau sa-si dea seama de la bun inceput ca este de la cablu....de asta sunt profesionisti

      Gata....acum nu-I mai dai foc....)))

      Comment


      • #33
        ))) eram negru......de supărare....ma gândeam ca schimb iar kitul si nu am cu cine sa mă inteleg si iar mă costa 6-7 mil cel Putin....
        Întrebarea mea este daca se strica ceva va ca tine asa jos ambreiajul...? Intra ok in viteza....

        Comment


        • #34
          Aici e vorba despre volanta.
          Originally posted by dsign View Post
          ... Este deci o piesa uzata. Prezinta urme de uzura inegala pe suprafata de contact cu discul. ...
          Uzura asta inegala ar putea da trepidatii/vibratii cand motorul e pornit?

          Comment


          • #35
            Atat de deformata nu poate fi o volanta simpla masa.

            O astfel de volanta cu uzuri inegale trepideaza la semicuplare ambreiaj, atunci cand pleci de pe loc sau schimbi treptele de viteza
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #36
              ma poate lamuri cineva cu pedala vietii de ambreiaj? se strica ceva ca tine prea jos?
              in aceasta dimineata parca are momente cand agata foarte usor.....pedala are pozitia un pic (maxim 1 cm) sub pedala de frana....
              Pe mine nu ma deranjeaza (chiar imi place).......doar ca vreau sa fiu sigur ca nu se strica ceva...

              Comment


              • #37
                Daca tine prea jos, exista riscul unei debraieri incomplete. Cu alte cuvinte, unele parti componente ale transmisiei, se vor roti usor, in loc sa se opreasca; din acest motiv, pot aparea mici neplaceri la introducerea in viteza.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  [...]unele parti componente ale transmisiei, se vor roti usor, in loc sa se opreasca; din acest motiv, pot aparea mici neplaceri la introducerea in viteza.
                  Iar pe cale de consecinta, viata discului de ambreiaj se va scurta considerabil.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #39
                    Exact, crezi ca de aia il regleaza din fabrica sa tina sus, doar ca sa-si bata joc de noi?

                    Comment


                    • #40
                      @anto, reglajul din fabrica e chiar bataie de joc.

                      @edy, exista in manualul de reparatie al masinii cateva indicii legate de reglajul cursei pedalei.
                      Nu trebuie prea jos, pentru ca nu debraiaza complet, acel agatat se traduce prin uzuri la pinioane, sincronizatoare, etc si la ambreiaj.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        ok. o sa il mai strang eu......si il aduc la nivel cu cea de frana si il las asa.....

                        Comment


                        • #42
                          Nu e vorba in ce pozitie sta. E vorba de cum cupleaza in pozitia respectiva.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google