Problema Cutie Viteze

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    asta e cu totul altceva...
    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

    Comment


    • #62
      unde ai auzit de ambreiaj sincronizat?
      0746127271

      Comment


      • #63
        @andreixyz
        Nu cred sa existe cutii de viteze cu comanda manuala care sa aiba sincronizator la marsarrier. Mansonul sincron impreuna cu rondelele opritoare au rolul de opri rotirea pinioanelor arborelui secundar pentru a se putea schimba vitezele.Daca acest lucru ar fi posibil si pentru mersul inapoi,inchipuiti-va ce s-ar intimpla cand la o anumita viteza am cupla din neindemanare sau neatentie, marsarrierul; cutie varza.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #64
          Sunt cutii cu marsarier sincronizat, nu lipsa sincroanelor asigura protectie la cuplare accidentala.
          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

          Comment


          • #65
            de ex honda civic cu cutie in 6 trepte are protectie electronica ca sa nu bagi in loc de 6a in marsarier .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #66
              eu stiu exact ca sunt si o sa va arat si poze pt ca am piese si cutii desfacute
              0746127271

              Comment


              • #67
                acesta e trenul mobil al unei cutii de viteze de audi A4 de prin '98
                vitezele incep de la dreapta la stanga cu 1 si se termina cu R cel cu dintii inclinati invers
                mansonul de cuplare din dreapta de pt 1-2 iar cel din stanga e pt 5-R
                3-4 e pe celalalt ax
                dupa cum vedeti R se cupleaza absolut identic cu celelalte viteze
                din pacate inelele sincron de la 5 si R lipsesc pt ca le-am folosit eu la altceva
                IancuMIC daca vrei mai multe detalii doar cere-le
                acest model de cutie de viteze va pot spune ca am testat-o si intra in R si la 50km/h insa doar daca vrei asta
                din greseala insa nu ai cum sa o cuplezi
                pt alte probleme legate de cutiile de viteze astept intrebarile voastre
                Attached Files
                0746127271

                Comment


                • #68
                  Din ce spune si Cristi Xp este posibil sa fie o protectie pentru a nu cupla R in momentul cand rulezi inainte in diferite trepte de viteza.Ma gandesc la o informatie de la cutie iar executantul ar trebui sa fie o piesa fizica, electrovalva,un cuplaj electomagnetic ceva care sa impiedice cuplarea propriuzisa.
                  In cazul tau Andrei cum intra in R dar nu poti sa o cuplezi? Se produce numai miscarea manetei spre R fara ca sa se faca si cuplarea pinionului de mers inapoi?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #69
                    pai toate cutiile au acea semiprotectie pt ca nu e 100% protectie
                    dacia 1300 avea ca protectie faptul ca nu intra in R decat daca apasai maneta
                    opel are acel inel de care trebuie sa ridici ,
                    altele au acea rezistenta cand impingi spre R
                    sigur ca la cele clasice la care un al trei-lea pinion intra intre alte 2 nu prea ai cum sa cuplezi in mers de nici un fel
                    la cutia data exemplu de mine in foto se poate
                    0746127271

                    Comment


                    • #70
                      Nu m-ai inteles;asta stiu, dar nu despre genul asta de protectie vorbeam.Eu spuneam ca ne avand inele opritoare pe mansonul sincron nu poti baga in R pana nu opresti masina.
                      La modele mai scumpe e posibil sa fie sincronizator pentru R, dar sa aiba protectia de care vorbeam mai inainte.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #71
                        si eu ti-am dat un ex de R sincronizat care nu are acea protectie de care vb tu
                        dovada e faptul ca intra in R si la 50km/h
                        cutia de logan ar fi un ex de cutie nesincronizata la R care nu poate fi cuplata decat in stationare
                        Last edited by andreixyz; 12 December 2011, 11:42.
                        0746127271

                        Comment


                        • #72
                          Cand am cumparat Loganul SH, acum 2 ani, entuziasmat ca trec de la Dacia 1310 la.....Logan , nu am luat in seama ca ambreajul tine foarte sus si ca in treapta I nu prea intra( .....ai bilet? nu prea am!!!) ,adica nu intra,intra de fiecare data in a III a.Ca sa nu ma mai chinui am facut urmatoarele operatii:am schimbat uleiul in cutia de viteze, si ambreaiajul( disc, placa si rulment de presiune).Am facut cu ea ,de atunci, 30 000km fara nici un fel de problema.Ambreiajul tine pe la jumatate, nu agata, nu caraie, in treapta I intra chiar si in mers( altii spun ca nu intra in mers) si totul este OK.Sfatul meu este sa nu umblati cu carpeli , cum incercau la mine:...sa mai strangem ambreiajul, ca mai merge asa, ca nu esti obisnuit cu ea...etc

                          Comment


                          • #73
                            bravo mady
                            doar ca la tine nu mai aveau ce carpi daca ambreiajul prindea sus
                            ideea e sa identifici corect problema si sa inlocuiesti exact ce trebuie
                            sa nu schimbi cutia pt ca nu intra in 1 si R din cauza ca asa ai citit pe forum
                            si de fapt problema e la ambreiaj
                            pt asta am intrat aici si raspund problemelor voastre
                            cei care doar au citit despre sincronizari si cutii de viteze apoi ajung sa fie foarte convinsi ca nu exista R sincronizat de exemplu pot veni la mine in atelier sa vada si niste pinioane in realitate
                            astept in continuare intrebarile voastre
                            0746127271

                            Comment


                            • #74
                              @andreixzy
                              Daca la mine faci aluzie, nu am spus ca sunt convins; nu interpreta dupa bunul plac.Cat despre cutii de viteze, am desfacut prima cutie , impreuna cu un amic, in 1995, la o dacia adusa de la unguri, primele modele cu 5 viteze, ocazie cu care am schimbat sincronizatorul de la a 2-a.
                              Nu stiu cat stiai tu despre sincroane atunci...
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #75
                                in 1995 aveam 15 ani deci ......aveam alte preocupari decat cutiile de viteze
                                acum insa stiu mult mai multe despre ele si am intrat aici sa ajut si pe altii cu experienta mea
                                nu stiu cate cutii ai mai desfacut din '95 pana acum insa eu am reparat cateva sute de bucati , diferite modele , deci stiu despre ce vorbesc
                                tu ai zis ce crezi iar eu doar am aratat ca nu e asa cum crezi tu
                                nu vreau insa sa ajung sa ma cert cu cineva de pe aici
                                Sarbatori Fericite!!!
                                Last edited by 77sky; 10 January 2012, 13:48.
                                0746127271

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google