Problema Directie, Mers Sacadat Intre 30 Si 60 Km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Directie, Mers Sacadat Intre 30 Si 60 Km/h

    Salutare!!

    De ceva timp am o problema la directie, problema la care pana acum nu am gasit nici o rezolvare desi am fost in doua unitati service Dacia.
    La o viteza cuprinsa intre 30 si 60 km/h daca ocolesc ceva, cand revin pe pozitia initiala volanul se misca sacadat, ca si cum ar opune rezistenta si apoi ar merge usor si asta se repeta.
    Acum 6000 de km. am facut o revizie mai ampla a masinii si atunci am schimbat printre altele rulmentii de sarcina si flansele din capul amortizoarelelor.
    Au verificat si nu am jocuri, nici in trenul de rulare nici in caseta de directie, am presiune in pompa, nu am pilitura de fier in lichidul hidraulic, am verificat caseta de directie vizual, este impecabila, masina care nu a lovit borduri, cu km. facuti mai mult pe autostrazi.
    Au verificat jantele cu tot cu cauciucuri si nu au observat nimic.
    Personalul din service a spus ca masina nu are nimic, dar au vazut si constatat si ei anomalia. Parerea lor ca este din anvelope (am Continental Eco Contact 3 si sustin ca sunt mai dure) si nu am de ce sa ma ingrijorez.
    Eu unul nu sunt asa de convins si cum merg cu ea mai mult pe autostrazi cu viteze destul de mari sunt destul de ingrijorat mai ales ca este cel mai important sistem al masini.
    Asa ca va rog sa-mi dati un sfat sau o parere ca sa remediez problema, mai ales ca vin cateva luni pline de deplasari.

  • #2
    Primul pas e sa iei 2 roti de la un prieten/amic si vezi cum face. Daca e la fel, treci la controlat partea mecanica. Cati km au cauciucurile? Nu stiu de ce am un vag sentiment ca problema e la partea de anexe amortizor ... ori arcul nu e pozitionat cum trebuie ori flansa a fost montata anapoda.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Anvelopele au 80.000 km reali si 5 ani vechime. Le-am pus si anul acesta intrucat nu au ajuns cu uzura la markeri.
      Am schimbat in acesta dupa amiaza cauciucurile pe fata cu rezerva mea si cea a unui prieten si surpriza nu a mai facut. O sa-mi comand diseara 4 anvelope noi.
      La orice ma gandeam, caseta, flanse amortizor, etc. numai la anvelope nu.
      O sa verific maine si jantele sa nu fie vreuna ovalizata.
      Multumesc pentru sugestie.

      Comment


      • #4
        Ce sa mai verifici. Anvelopele sunt de vina. Trebuiau schimbate demult.

        Comment


        • #5
          Sanse mari sa fie de la anvelope. Chiar daca ochiometric arata normal, structural, daca s-a rupt armatura, o sa ai voblaj la viteze mici.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google