Problema Filtru Ulei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu stiu Prometheus, in ziua de azi trebuie sa ai o doza de suspiciune. Regimul masinii este unul destul de daunator, merg cativa km pe zi, mai multe opriri, dar o data de 2x pe luna fac si cateva sute de kilometrii. Inca mi se mai intampla sa moara motorul, asta e, inca sunt incepator in ale condusului. Din ce spuneti voi, voi continua sa fac revizia in reprezentanta, ca sa nu ma leg apoi cu probleme la cap.

    Comment


    • #47
      Am evitat pana acum service-urile Brailene cat am putut , pentru ca nu-mi inspira incredere , am fost de cateva ori la Reprezentanta de pe dig Braila-Galati , domne o lehamite pe ei , si extremi de aroganti , nu raspundeau la intrebarile mele + celebra vorba cu "asa sunt astea nu avem ce face" pentru lacrimarea garniturii de la busonul de scurgere ulei motor!! o chestie care eu fara cunostinte mecanice , am reziolvat-o foarte rapid prin pozitionarea corecta a saibei din cupru si stransa la cuplul corect , rasfoind un manual de reparatie Renault !! nu stiu la ora actuala daca s-a schimbat ceva in acel service , posibil sa fi adus alti mecanici mai capabili.

      Schimburile de lichide le-am facut personal , sunt relativ usor de facut si scutesti manopera , mie sila sa ma duc la aia si sa-i vad cu aere de mari mecanici si ei sunt tufa !! in cele din urma voi fi nevoit sa apelez la vreun service pentru ca deja masina are 4 ani si trebuie sa fac schimbul de distributie/accesori in viitorul nu foarte indepartat.

      Voi incerca pe viitor poate un RedLine 5w30 sau 5w40 sa vad cum se comporta , daca si asta va crea spume pe la buson atunci e clar ceva in neregula pe la motor.
      Last edited by prometheus; 3 November 2016, 13:23.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #48
        Nu-ti da banutii pe RedLine ( asta ti-o spune unul care a imbatranit pe redline )) )

        Cauta un full sintetic si mai ales o sursa sigura.....intereseaza-te unde gasesti reprezentant official al firmei respective ( mobil Castrol etc etc etc), suna-l si vezi ce magazine iti recomanda.....

        Odata stabilit un full sintetic....mergi cu el macar 3 schimburi consecutive

        Exista si varianta rapida, la reprezentanta, te duci si iti cumperi uleiul.....si eventual il schimbi singur, daca nu ai incredere in aia.........


        De ce ziceam de redline? este un ulei exceptional, insa trebuie folosit constant.....si costa......daca e din ulei poti obtine rezultate si fara redline, cu un sintetic bun

        Comment


        • #49
          Revizia facuta la reprezentata, cu uleiul lor, Elf 5W40, identic cu al lui Prometheus si Aris. La mine face spuma, nu f multa, inca este destul de cald, o sa vad cum face la temp negative, la Aris nu face, cam ciudata situatia. Incep sa am banuieli cu sursa de aprovizionare, mai ales ca eu sunt "ala ciudat" care vrea Elf la revizie si nu DaciaOil, cum pun ei "la tot poporul de la munte".
          Am sa incerc sa fac un schimb pe rampa "institutiei", cheia e la mine....sa gasesc o sursa de incredere intai la un pret echivalent cu Elf-ul, nu vreau sa sar calul.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #50
            Pai nici la mine nu face spuma excesiva , dar indeajuns cat sa fie observata pe buson.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #51
              Am o rugaminte pt domnul Catalin.
              Daca se poate sa posteze niste poze cu ce a gasit in baia de ulei.Mie unul imi vine foarte greu sa cred ca ce s-a gasit in baia de ulei sunt cuzineti( de biela sau palier).
              Mai repede ma duce cu gandul la acele semiinele distantiere pentru jocul axial al arborelui cotit.Cuzinetii practic nu au cum sa iasa din palier sau maneton decat in cazul in care suruburile capacelor de palier sau biela au cedat( ceea ce nu cred).
              Am intalnit o asemenea situatie( surub capac biela rupt, rezultatul fiind biela iesita prin blocul motor) dar a fost din cauza ca pompa de injectie a ramas blocata pe acceleratie si pe deasupra era si iarna( lipsa ungere la turatie inalta).
              Multumesc anticipat

              Comment


              • #52
                Pentru Hirayama , pozele promise cu spumele de la buson .
                Attached Files
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #53
                  prometheus ceva nu este ok. Eu in 12 ani n-am avut problema asta (cu logan-ul vechi).

                  P.S. Cum fras reusesti sa-ti pastrezi motorul asa curat? La mine, dupa 4 luni arata ca o cocina.

                  Comment


                  • #54
                    Este in regula , repet vara n-am aceasta problema !!! si oricum acum am mers vreo 7-8 km , uleiul neincalzit corespunzator !!!o sa mai fac alte poze maine cand sunt liber si pot face mai multi km !!

                    Daca era o problema grava trebuia in permanenta sa am aceste spume inclusiv vara pe caldurile de foc , vasul de expansiune este impecabil , toba la fel zici ca e noua (aici si pe mine ma surpinde cat de curata este pe interior!!).

                    CUm tin motorul asa curat ? pai spal masina saptamanal , dar nu la motor + ca circul pe drumuri asfaltate mai tot timpul.(mtorul nu a fost spalat niciodata).
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #55
                      M-am uitat și eu ieri, busonul este curat, o sa fac câteva poze ca sa va convingeti.

                      Comment


                      • #56
                        Eu cred ca stiu care este problema la mine !
                        Problema este de la capacul culbutori care probabil nu a fost pus cum trebuie atunci cand mi-au schimbat garnitura aceea buclucasa unde se pierdea ulei pe la galeria de evacuare , nefiind pus cum trebuie (mastic pus doar pe partea de evacuare) cred ca de aici apare si fenomenul asta de spume pe la buson (joja este perfect curata - uleiul asemenea!) , porneste la sfert la orice temperatura , putere ca in prima zi! fum nu las de nici o culoare in spate , nici la pornire , nici la accelerari puternice.
                        Last edited by prometheus; 4 November 2016, 12:31.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #57
                          Cam multa spuma, chiar azi am verificat la mine, dupa un drum de 20km cu opriri dese, 4 opriri, cu pauze de cca 10min. Am spuma mai putina ca tine (@prometheus - azi am avut geamurile inghetate, mult mai rece afara), urme vagi, le-am sters, am sa verific si maine dupa un drum de 50km, fac si poze.
                          Cred ca uleiul este cauza principala, cum la Aris nu exista, la mine mai putina, sunt loturi cu propietati/caracteristici diferite de ulei, nu neutralizeaza condensul.
                          Nu se pune problema ca este contrafacut, cred ca producatorul, sau "omu de la blender", nu apasa pe butoane, doarme in tura sau este in pauza de tigara (mi-am adus aminte de blondele de la marketing cu taierea costurilor).
                          Eu stiu ce zic, ca am avut oarece legaturi cu fabricarea vopselelor, si tot la "blender" era cauza.
                          Last edited by Oti; 4 November 2016, 15:09.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #58
                            @ prometeus : titane nu-mi place ce ai acolo....e spuma destula, ala reactioneaza chimic cu ceva acolo destul de intens...

                            E posibil sa ai si condens dar tu acolo parca ai pune Fairy.....gandestete ca spuma aia nu sta numai in buson, se plimba prin rampa

                            Cand au umblat mesterii, or fi folosit ceva care interactioneaza cu uleiul? ( tot ziceai tu de mastic)

                            Incearca sa schimbi uleiul cu ceva full sintetic si mergi un timp asa...

                            Nu are voie sa faca spume, mama ei , poate sa fie si ultralowcost...

                            L.e : tu ai cumva modificat circuitul gazelor de carter? ...Acolo face spume?
                            Daca schimbi uleiul sa incerci ceva cu TBN cat mai mare
                            Last edited by Hirayama; 4 November 2016, 15:30.

                            Comment


                            • #59
                              Mi-am adus aminte.....am lasat un pic motorul sa mearga fara busonul umplere ulei, furtunul de recirculare gaze (ala care duce la admisie), s-a aburit imediat (furtune transparente). Condens "la greu", pe furtun, faptul ca nu s-a mai facut presiune in carter, si supapa PCV, in mod normal ar fi trebuit sa ramana inchisa, nu avea voie sa apara condens pe furtun, doar daca mai erau "ceva ramasite de vapori" pe furtune.
                              Unde voiam sa ajung....la garnitura busonului, sau sa traga aer fals, rece, pe undeva.
                              Last edited by Oti; 4 November 2016, 15:32.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • #60
                                Imi aduc aminte cand mi-au schimbat garnitura de la capac culbutori "mesteru" a pus peste acea garnitura pasta izolatoare ceva de genu` care se pune pe la frane cred ! dar a pus ca tzaranu mult nu jucarie !!! posibil ca uleiul sa faca reactie cu acea solutie insa eu tot nu pricep de ce vara nu mai sunt prezente acele spume pe capac ???

                                Cred ca este pur si simplu condens , oricum acum am mers extrem de putin doar 5-6 km si atat dupa care am facut poze.Repet vara nu am acest fenomen absolut deloc!!!

                                Motorul nu este modificat cu absolut nimic , totul este lasat cum a venit din fabrica ,n-am umblat la nici un furtun de pe nicaieri! N-am ulei/spume nici pe filtrul de aer sau in carcasa acestuia !
                                Last edited by prometheus; 4 November 2016, 15:40.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google