Problema Fum Si Pierdere Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Fum Si Pierdere Ulei

    Logan 1.5 dci 65cp .. de cand am luat masina (acum un an si acum are 58.ooo KM ) am vazut ca se mai duce din ulei .. am completat .. totul ok si pana acum cateva zile cand m-am uitat din curiozitate sa vad daca pierd ulei si da .. asa era pierdeam ulei pe la un furtunas care vine din turbo in baia de ulei si tot acum cateva zile a inceput sa dea cu fummm.. nu mult si doar la calcarea ferma a acceleratiei si de culoare negru , albastru si combinatie intre ele cateodata ..

    am fost la mecanic si a zis ca s-ar putea sa fie slab furtunu ala si sa dea ulei p acolo si din cauza asta sa dea si fumul ... oare asa sa fie???
    am curatat si egr azi .. acelasi fum consumul poate a crescut putin dar are vana in ea masina .. nu ma lasa deloc dar revin la marea problema ... De unde fumul??

  • #2
    e turbina dusa.fumul albastru e de la ulei.lagarele la turbina sunt duse.mare grija sa nu o ia pe ulei. e o problema frecventa la dieseluri.se reconditioneaza turbina la un mester(kit de reparatie)sau se cumpara una sh de la desmembrari sau una noua.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      acum ce sa zic am mai dat o spira la westgate sa bage presiune mai mare ca m-am gandit ca-i plina de funingine d-aia , fumul albastru l-a scos doar cand am pus egr inapoi si apoi numai fum negru , nu mult gen raba si doar cand dau spirt pe loc si la plecare mai in forta , in mers fumul nu il vad doar pe loc deci inseamna nu prea mult ... da am observat o chestie mi-a crescut consumul dar de merg cu ea turat la ideea multora , schimbat numai la 3000-3500 si trage FORTA

      Comment


      • #4
        trage forta ce merge pe ulei. uleiul amestecat cu motorina este un combustibil foarte bun

        Comment


        • #5
          poi si nu trebuia sa dea cu fum albastru??caracteristic consumului de ulei??
          mie imi da cu fum negru

          Comment


          • #6
            turbina este...exact asa am patit si eu. Solutie: am schimbat turbosuflanta. Acum merge ca unsa.tot asa picura ulei pe la furtunasul ala

            Comment


            • #7
              Sa presupunem ca o ia pe ulei cum se zice, o sa vezi ca dai cheia inapoi si motorul tot nu se opreste.Atunci bagi treapta 5 si il omori din ambreiaj, alta solutie nu este, pana nu se sparge tot prin el.

              A patit un prieten, si pe urma l-au intrebat mecanicii daca a incercat macar sa omoare motorul.
              Cumpar volan de Duster

              Comment


              • #8
                am vazut un volvo c 40 diesel care a patit asta.turometrul s-a dat peste cap si acolo a rasmas.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  Originally posted by soboBN View Post
                  Sa presupunem ca o ia pe ulei cum se zice, o sa vezi ca dai cheia inapoi si motorul tot nu se opreste.Atunci bagi treapta 5 si il omori din ambreiaj, alta solutie nu este, pana nu se sparge tot prin el.

                  A patit un prieten, si pe urma l-au intrebat mecanicii daca a incercat macar sa omoare motorul.
                  pai daca era busita turbina dc inca mai merge ?? :| trage , tot si se opreste normal fara nicio problema , problema naspha e fumul

                  si daca ii iau borna nu se opreste??

                  si prietenul tau a busit motoru?? :|
                  Last edited by sedativ18; 6 June 2011, 19:54.

                  Comment


                  • #10
                    Daca iei borna nu se opreste deoarece nu mai are treaba cu injectia de motorina. Acolo apare o autoaprindere provocata de uleiul care ajunge in admisie. Pana nu se termina uleiul, nu se opreste motorul.
                    In alta ordine de idei, orice diesel scoate fum negru la acceleratii puternice. Doar daca nu este genul de fum negru care iese ca pe furnal, ala nu mai e din functionarea motorului. Fumul negru nu inseamna neaparat turbo; poate sa fie si o lipsa de aer. Vreun furtun fisurat, ceva.

                    Comment


                    • #11
                      la asta cu aerul m-am gandit si eu da a pus un mecanic mana direct pe furtunul de la fitru , la astupat si se strange direct nu ar avea pierdere :| si fumul in nici-un caz nu e d-ala de furnal gen tractoare doar asa incat se vede cu ochiul liber si mai e ceva .. miroase dar nu-mi dau seama daca a motorina sau ulei

                      Comment


                      • #12
                        Tot turbina zic si eu ca e de vina sau in cel mai rau caz niste segmenti partial gripati pe piston din cauza calaminei depusa pe acolo. Asta cu segmentii se vede la un test de compresii . Turbina se poate verifica si ea , se desfac furtunele de intrare si de iesire si se verifica jocul axului direct pe masina , daca e anormal de mare atunci e clar ca scapa ulei pe la lagare si de acolo fumul in exces.
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google