Problema GRINDINA :(...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am 2 vecini care si-au indreptat tablele de pe Loganurile lor. In lumina naturala, se observa fine denivelari, amplificate de stralucirea lacului.

    Comment


    • #32
      La o reparatie corecta , imperfectiunile sunt insesizabile unui ochi neavizat ( fara sistemul optic de lucru ), daca se observa denivelari la ochiul liber inseamna ca operatiunea de finisare nu a fost efectuata ( reparatia a fost facuta rapid si cu un cost corespunzator , mai scazut).
      Dezavantaje sunt zone unde nu se poate efectua reparatia prin aceste metode ( tragere sau impingere )datorita accesibilitatii ingreunate de dubluri tripluri de material sau deformari care se regasesc in domeniul plastic ( s-au transformat in ambutisari ) , pliuri ale materialului, margini.

      Comment


      • #33
        Originally posted by IancuMIC View Post
        Costa enorm si una si alta; ori ori. Mie mi-au cerut ~2 000 lei in sistem PDR, daca o mai si revopsesc, mai bine cumpar alta masina.
        chiar pretul nu-l stiam. ma gandeam ca o fi ceva mai ieftin

        in cazul asta, e util un casco.
        internal combustionizer

        Comment


        • #34
          Oricum e mai ieftin decat in cazul metodei clasice cu chituire si revopsire; daca as fi gasit posibilitatea sa o repar pe Casco, m-as fi bagat, avand in vedere ca nu am deformatii mari la masina.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            ... sa includa fenomene naturale, actiuni mecanice, vandalisme. genul asta de casco. oricum, panourile afectate mai mult ar trebui reparate cat de cat, cu gandul ca pe viitor masina va trebui vanduta. prin iasi sunt vopsitori buni care iau cam 250 ron de element (fara acte). cu siguranta si prin galati sunt, iar preturile ar trebui sa fie cam pe-acolo.
            Last edited by zeegermans; 26 September 2012, 17:41.
            internal combustionizer

            Comment


            • #36
              Si eu am fost de fata la o operatiune PDR, iar la final nu s-a vazut nimic in locurile unde au fost indoiturile de la grindina. Operatiuni de fapt agreate de firmele de asigurari, care nu vroiau sa plateasca o vopsire a masinii respective, care din cate am inteles eu ar fi fost de 900 Ron + TVA pe element la reprezentanta. La final, dupa 3 zile de munca, eu unul nu am vazut deloc urmele de grindina, oricat si din orice unghi m-as fi uitat la ele.

              Comment


              • #37
                Originally posted by zeegermans View Post
                ... sa includa fenomene naturale, actiuni mecanice, vandalisme. genul asta de casco. oricum, panourile afectate mai mult ar trebui reparate cat de cat, cu gandul ca pe viitor masina va trebui vanduta. prin iasi sunt vopsitori buni care iau cam 250 ron de element (fara acte). cu siguranta si prin galati sunt, iar preturile ar trebui sa fie cam pe-acolo.
                Eu am Casco si actul de intrare in reparatie catre orice service agreat, numai ca baietii cu tehnica PDR, pe care i-am contactat, nu lucreaza cu acte, deci la negru; asta-i problema.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  E 600-700 lei inclusiv TVA de element revopsitul la reprezentanta in prezent.
                  Am o aripa spate atinsa un picut, acum vreo 4 ani. S-a indreptat, un pic de chit, revopsit. N-a crapat chitul, nu s-a exfoliat vopseaua.
                  Conteaza si cum se lucreaza, la reprezentante nu-ti revopseste elementul intr-o zi si a 2-a iti spun ca poti sa iei masina cum se practica la nea Dorel, ci dureaza 2-3 zile cu totalul operatiunilor si respectarea timpilor de uscare a straturilor de filler, vopsea si lac.

                  Comment


                  • #39
                    initiatorul topicului a aruncat pastila si a disparut. acum noi, astia fraieri, ne chinuim si dezbatem sa ii gasim rezolvare

                    ce imi plac astia care stau si se uita si posteaza doar cand au probleme

                    Comment


                    • #40
                      Ei, nu-i chiar inutil , poate cineva care e interesat gaseste informatia potrivita.

                      Comment


                      • #41
                        Buna seara, eu ma ocup de PDR si m-am decis sa postez poate informatiile mele ajuta pe cineva.Metoda PDR este agreata de producatorii de autoturisme, reprezentante, etc pentru ca reprezinta alternativa la revopsire.Metoda PDR este net superioara revopsirii deoarece unu la mana in Romania nu gasesti vopsitori buni decat daca esti foarte norocos si doi, chitul care umple acele adancituri lucreaza in timp si se "trage", conducand la aparitia adanciturilor.Acuma va trebui sa ma credeti pe cuvant ca metoda aceasta poate indeparta indoitura 100%, totul tine de tehnicianul care o repara si aici e posibil sa existe unii care sa nu-si dea silinta 100%.Pretul reparatiei, pentru cei care sunt interesati se stabileste in functie de nr indoiturilor pe fiecare element si si de dimensiunea lor.Unele reparatii pot fi ieftine incepand de la 150 euro iar altele pot fi foarte scumpe, totul e dat de timpul de lucru asupra lor.Daca aveti intrebari sau neclaritati nu ezitati sa postati aici sau pe privat iar in limita timpului disponibil am sa va raspund.Rog a nu se considera reclama, departe de mine gandul acesta, nu vreau sa conving pe nimeni nimic, doar sa va ajunt cu un sfat daca pot.Sunt si eu posesor de Logan si stiu cat e de moale tabla pe masina de aceea va inteleg supararea cand vine vorba de tabla de la Dacia.Succes tuturor!
                        Last edited by brautomobile; 29 October 2012, 21:44.

                        Comment


                        • #42
                          "Unele reparatii pot fi ieftine incepand de la 150 euro iar altele pot fi foarte scumpe"
                          nu crezi ca este putin cam scump?
                          I HAVE A !sigpic
                          fara linkuri externe in semnatura

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by X@by View Post
                            "Unele reparatii pot fi ieftine incepand de la 150 euro iar altele pot fi foarte scumpe"
                            nu crezi ca este putin cam scump?
                            Eu faceam comparatie cu revopsirea, daca ai 6 elemente afectate, capota, pavilion, porbagaj, arcade si o aripa spate, zic eu ca 150 euro e mai ieftin decat revopsirea lor, la asta ma refeream.E scump comparativ cu ignorarea lor.

                            Comment


                            • #44
                              @ x@by
                              Depinde cate elemente reparate intra in cei 150 E; prin metoda clasica 2 elemente reparate/revopsite, intr-un service te ajunge usor la 1200 lei.
                              Mie mi-au cerut, cu aceasta metoda cam 2000lei; reparatia dupa metoda cu revopsire va costa peste 3500lei. Asa ca nu e mai scump.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                intr-un service scump sau gen reprezentanta, da, revopsirea poate costa chiar mai mult. dar in cele mai multe service-uri, nu ajunge asa scump repararea si revopsirea unui panou. prin iasi cel putin sunt vopsitori buni care iau 250 ron de panou reparat/revopsit (am mai scris asta pe topic).
                                nici 150 euro nu-i scump pt. pdr, daca e vorba de mai multe panouri/indoituri.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google