-Problema Incalzire Logan 1.4 Dacia Logan : Probleme Tehnice Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord Problema Incalzire Logan 1.4 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Probleme Tehnice

Dacia Logan : Probleme Tehnice Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Problema Incalzire Logan 1.4

Dacia Logan : Probleme Tehnice


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 29th January 2012   #1
Yooooo
Incepator
 
Data inscrierii: 31-10-2011
Locatie: Teleorman
Motorizare : 1.4
Varsta: 39
Posturi: 6
Membru :
[Incepator]
Implicit Problema Incalzire Logan 1.4

De cand a venit frigul, cu caldura o duc mai greu, in sensul ca:
- lichidul de racire se incalzeste normal si circula chiar si prin caloriferul din habitaclu (e cald si furtunul de la intrare si cel de la iesirea din calorifer) insa in habitaclu baga doar 10% din cat ar trebui. Ca sa se mai schimbe putin situatia, dau la jumatate pe recirculare si rotesc brusc de pe rece pe cald butonul de pe consola centrala. Merge mai cald asa pentru ceva timp.
Eu banuiesc ca ar fi defecta clapeta care este actionata de butonul de pe consola. Problema mea e ca nu stiu cum sa ajung la acea clapeta.
Ma poate ajuta careva?
Yooooo e offline   Reply With Quote
Vechi 29th January 2012   #2
cosmindan
Loganist de 5 stele
 
cosmindan's Avatar
 
Data inscrierii: 20-04-2008
Locatie: IF - Ciolpani
Motorizare : 1.9 TDI 131 iepe turbate variabil
Varsta: 39
Posturi: 1,679
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Din cate stiu aeroterma se face accesibila doar daca dai bordul jos.Vezi pe net ca sunt niste tutoriale pentru Logan facute de un coleg Streulea.Acolo o sa vezi cum ajungi la aeroterma.
__________________
real power..... diesel power by
cosmindan e offline   Reply With Quote
Vechi 29th January 2012   #3
Teo21Din
Loganist de 5 stele
 
Teo21Din's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2011
Locatie: Caracal
Motorizare : 1.4 MPI < 6 cai / 1.4 TSI => 122 cp
Posturi: 1,089
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

n-are tutorial la aeroterma a zis la tutorialul cu bordu' http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html
__________________
I changed her oil , she changed my life
Teo21Din e offline   Reply With Quote
Vechi 29th January 2012   #4
mariusnicolae
Loganist de 5 stele
 
mariusnicolae's Avatar
 
Data inscrierii: 18-10-2009
Locatie: Campulung Moldovenesc
Motorizare : Golf V 1.6 MPI Sportline
Varsta: 35
Posturi: 1,139
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Poti da ceva detalii?: cati km ai cu masina, cat de veche este, cand ai schimbat antigelul ultima data si la ce concentratie este.......
Furtunele care intra in radiatorul de incalzire sunt doar calde sau fierbinti de nu poti tine mana pe ele?
E posibil sa fie radiatorul de incalzire blocat/infundat.
La logan clapeta de cald/rece nu inchide de tot caldura.....incearca sa dai pe pozitia de dezaburire parbriz si ventilatorul pe 0 si vezi daca baga ceva caldura.
mariusnicolae e offline   Reply With Quote
Vechi 29th January 2012   #5
Teo21Din
Loganist de 5 stele
 
Teo21Din's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2011
Locatie: Caracal
Motorizare : 1.4 MPI < 6 cai / 1.4 TSI => 122 cp
Posturi: 1,089
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

verifica si nivelul antigelului nu sari pe aroterma )
__________________
I changed her oil , she changed my life
Teo21Din e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #6
MARIVS
Loganist de 5 stele
 
MARIVS's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 320
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ma vad nevoit sa dezgrop acesta discutie, cu urmatoarele date:

Masina:
Logan 1, 2007, 1.4, 91.000 km

Ce s-a intamplat?
Am simtit de curand ca nu mai incalzea la fel cum o facea pe vremuri, plus faptul ca in vas de expansiune erau depuneri rosiatice (in 10 ani doar o singura data a fost schimbat antigelul).

Ce am facut?
Am spalat instalatia si vasul de expansiune, apoi am demontat caloriferul din bord precum am vazut in tutorialul lui Streulea. Da, am scos ceva mizerie din el, insa nimic de speriat.

Unde e problema?
Am montat totul la loc, am pus antigel tip D si apa distilata (3 si 3 litri), am aerisit instalatia si... am constatat ca in mers baga caldura (la fel ca inainte de demontare, adica acceptabil, dar nu fierbinte ca pe vremuri), insa la relanti incepe in scurt timp sa sufle aer rece, desi caldura este potrivita pe nivelul maxim.

Simptome:
- in mers baga cald acceptabil, dar nu fierbinte ca pe vremuri
- la relanti incepe sa sufle rece
- temperatura apei afisata in bord este de 90C (4 pavele, fara fluctuatii)
- daca stau la relanti si o turez putin pe loc, imediat incepe sa sufle fierbinte; nu o mai turez si in scurt timp sufla iarasi recel/abia caldut
- in mers, mai ales in primii 2-3-4 km, cand o accelerz subit se aude prin bord un sunet ca de apa ce e scursa dintr-o cana in alta sau, daca vreti, sunet ca de apa ce circula printr-un calorifer de casa

Ce am observat:
- conductele de aluminiu din bord ce intra in calorifer sunt fierbinti amandoua (nici nu se pune problema ca ar fi infundat caloriferul, ca doar ce l-am desfacut si curatat in interior, inclusiv curatat acele sarme-spirale)
- furtunele ce strapung peretele de foc sunt fierbinti amandoua
- termostatul deschide/inchide corect (furtunul care intra pe sus in radiatorul de apa se infierbanta cand apa ajunge la 4 pavele in bord, iar cel care iese pe jos din el e caldicel, semn ca radiatorul de apa functioneaza si el, racind apa si ca nu e infundat)
- nu imi scade nivelul antigelului si nici nu am pierderi (nici in bord, la caloriferul pe care l-am desfacut, curatat si montat la loc)
- nu imi bolboroseste antigelul in vas
- nu am pete de ulei in antigelul din vas
- nu am scurgeri la imbinarea chiulasei
- nu am scurgeri la pompa de apa
- clapeta de directionare a aerului cald/rece in bord functioneaza perfect
- nu am miros de antigel in habitaclu
- busonul vasului de expansiune lucreaza ok (am facut schimb cu un amic loganist de busoane si totul a fost ok pentru amandoi)

Eh, acum, ce sa fie oare? Unde e problema?

Nici-o idee/sugestie cu privire la cele de mai sus?
__________________
MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

Last edited by MARIVS; Acum 3 Saptamani at 14:59. Motiv: Automerged Doublepost
MARIVS e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #7
MIHAI C
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 29-06-2008
Locatie: bucuresti
Motorizare : benzina 1,4
Varsta: 52
Posturi: 192
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

cam aceasi problema o am si eu, am schimbat caloriferul din bord, acum imi baga si cald si rece pe undeva in acelasi timp, pe lateral si pe mijloc la schimbatorul de viteze imi vine rece, sus vine cald.
__________________
MIHAI C e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #8
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,316
Membru :
[sofer amator]
Implicit

n-a "iesit" aerisirea bine. daca totul e cald, ai 4 linii in bord, nu "pisa" apa pe niciunde, poate ar trebui sa repetati aerisirea. zic si eu...
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #9
MARIVS
Loganist de 5 stele
 
MARIVS's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 320
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am re-refacut aerisirea, iar acum... nu mai sufla aer fierbinte in mers, ci doar constant caldicel. Intr-adevar, la relanti nu se mai raceste, nu mai sufla treptat rece, ci la fel constant caldicel. Chiar daca o turez nu se simte nimic diferit.
Hmmm, un adevarat mister...
Cred ca nu-mi ramane decat sa ma apuc sa schimb la noroc unele piese (calorifer, termostat, mai stiu eu ce...)
__________________
MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
MARIVS e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #10
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 38
Posturi: 4,700
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cum "se repeta / reface" aerisirea asta, ca io stiu ca se face automat, daca supapa de la busonul borcanului de antigel functioneaza corect.

Sau si la logan se scoate borcanul si se tine ridicat gen perfuzie, ca la dacia 1310?
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #11
vitriol
Modelator
 
vitriol's Avatar
 
Data inscrierii: 24-11-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 35
Posturi: 9,144
Membru :
[Modelator]
Implicit

Aerisirea si-o face singura, dar trebuie sa o tii la relanti (sau sa o tii in 2000rpm stand pe loc, daca n-ai rabdare) pana pleaca GMV-ul de vreo 3-4 ori. Asadar, daca doar ai desfacut ventilul ala, nu ai facut nicio aerisire.
Avand in vedere temperaturile de afara, nu cred ca in mers a ajuns temperatura motorului la 94-95 de grade, adica atunci cand pleaca GMV-ul si cand termostatul este deschis complet.
__________________
I don't want you to think like me, i just want you to think.
vitriol e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #12
MARIVS
Loganist de 5 stele
 
MARIVS's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 320
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am pornit motorul si cand s-a mai incalzit, am desfacut usor-usor busonul, iar apoi "vintilul"si lasat astfel pana cand a inceput sa curga antigel fara bule de aer. Apoi am completat cam 50 ml de antigel (atata a fost nevoie). Ulterior m-am plimbat aproximativ 50 de km.
Ieri sufla fierbinte in mers si se racea la relanti, azi sufla constant caldicel atat in mers, cat si la relanti.
Ieri, daca turam la relanti, incepea sa sufle fierbinte, azi nu mai doreste
__________________
MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
MARIVS e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #13
VIORE_L
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 10-11-2009
Locatie: judetul olt
Motorizare : 1,6
Posturi: 392
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Dimineata verifici nivelul in borcan sa fie intre min-max..completezi daca este nevoie.
Pornesti motorul si dupa ce face 2 linii il turezi la 2500-2700 pana cand cupleaza ventilatorul de 2-3 ori..
Sa nu fi montat furtunele gresit tur cu retur...radiatorul este de uzina cu 24 de tevi...
VIORE_L e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #14
MARIVS
Loganist de 5 stele
 
MARIVS's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 320
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Vitriol si VIORE_L

De fapt acum imi dau seama de ceva. Dupa ce am spalat instalatia, desfacut si curatat caloriferul, iar apoi montat totul la loc exact asa cum a fost (!), nu am observat sa porneasca GMV-ul (!).
S-a incalzit apa la 4 pavele, toate furtunele ce ar trebui sa fie fierbinti, sunt fierbinti, dar GMV-ul nu porneste. Cred ca atunci cand am mesterit la prima aerisire de dupa remontaj, 20 de minute am stat cu apa la 4 pavele si motorul pornit fara ca acel ventilator sa porneasca.
Am coborat acum pana la masina si am pornit-o. Am turat-o sa ajunga la 4 pavele, dar nu a pornit GMV-ul.
Totusi, el functioneaza deoarece daca scot mufa din el, imediat porneste si la fel face daca pornesc aerul conditionat.
Ce sa fie? Are treaba asta legatura cu faptul ca nu sufla aer fierbinte?
__________________
MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

Last edited by MARIVS; Acum 3 Saptamani at 22:48.
MARIVS e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #15
t0rquemada
Loganist de 5 stele
 
t0rquemada's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0,9TCe
Posturi: 5,606
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Confuzii... treapta II cu treapta I, treapta I pornește cānd trebuie nu la 4 pavele(adică orice temperatură din intervalul 80-105), treapta II e activată cānd pornești ACul sau la peste 110C
__________________

Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cānd nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
t0rquemada e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #16
MARIVS
Loganist de 5 stele
 
MARIVS's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 320
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Totusi, revenind, desi am turat-o la relanti pana au iesit vecinii pe la balcoane, nu a pornit acel ventilator. Mai sus mi s-a zis sa o turez pana porneste GMV-ul, dar nu vrea neam sa porneasca pana nu pornesc aerul conditionat.
Intrebarea este de ce? Si daca are treaba asta vreo legatura cu faptul ca nu mai da caldura ca pe vremuri?
Nu stiu daca in mers a pornit azi in cei 50 km, dar stiu ca asta vara il mai auzeam pornind dupa ce opream motorul in parcare.
__________________
MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
MARIVS e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 3 Saptamani   #17
t0rquemada
Loganist de 5 stele
 
t0rquemada's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0,9TCe
Posturi: 5,606
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

o turez pana porneste GMV-ul, dar nu vrea neam sa porneasca pana nu pornesc aerul conditionat.
Adică treapta II.

Pus diagnoza pe mașină și urmărit:
1- temperatura afișată pe TdB
2- temperatura citită de injecție - e necesar laptop+diagnoză
3- temperatura furtunului ce iei din termostat - e necesar un termometru IR tip pistol
4- temperatura turului ce intră īn calorifer - e necesar un termometru IR tip pistol

Primele 1,2 și 4 trebuie să crească simultan, al 3lea se va īncălzi după atingerea punctului de deschidere al termostatului - asta doar dacă termostatul e ok

Dacă verificările de mai sus sunt ok:
-lichidul de răcire e suspectul - altă concentrație - trebuie densimetru
-aerisire defectuoasă
-calorifer īnfundat

Tot din diagnoză se poate testa funcționarea GMV pe treapta I sau II:
-dacă nu merge treapta I - releu sau rezistență defectă
__________________

Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cānd nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
t0rquemada e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #18
MARIVS
Loganist de 5 stele
 
MARIVS's Avatar
 
Data inscrierii: 15-08-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.4
Varsta: 32
Posturi: 320
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Salutare!

Pentru ca nu ma impacam deloc cu faptul ca nu mai am caldura in masina ca pe vremuri si cum nu vreau sa fac precum altii (adica cei care pun intrebari, dar nu mai revin sa spuna ce si cum au rezolvat), revin pentru a spune cum am rezolvat.
Am cumparat un calorifer de Logan, marca ITN (fabricat in Bulgaria), cu 12 tevi, la pretul de 80 de Lei. Am scurs antigelul din instalatie (am desfacut un furtun de sub carcasa termostatului) si cu o punga am recuperat cea mai mare parte a lichidului. Apoi am scos caloriferul din bord. Atentie sa nu strangeti prea tare, deoarece are o carcasa de plastic si nu cred ca v-ar placea sa va treziti cu apa oparita pe picioare atunci cand conduceti.
Initial nici cu cel nou nu aveam caldura, insa dupa aerisire si vreo 20 km de test, acum am in sfarsit caldura in masina atat in mers, cat si la relanti. In mers baga chiar si mai fierbinte.

Nu stiu sa explic de ce, dar cu noul calorifer imediat a pornit GMV-ul cand "apa" a ajuns la 4 pavele. Cu cel vechi nu vroia sa porneasca decat daca porneam aerul conditionat.

Caloriferul original, cel vechi de 10 ani, a fost desfacut si curatat de mine (am detaliat mai sus), dar nu sufla decat caldicel (desi l-am curatat ca-n tutorialul lui Streulea). Acum l-am clatit putin si a curs rugina din el. Daca cel nou o sa functioneze 10 ani si el, ar fi super!

Inainte de a va apuca de treaba, recomand aceste tutoriale.
http://www.tutorialelogan.ro/2016/01...taclu.html?m=1
https://nnn-autoblog.com/schimbare-r...-logan-14-mpi/
__________________
MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

Last edited by MARIVS; 6 Zile in Urma at 00:22.
MARIVS e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #19
sorin1983
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 13-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v 1.4
Posturi: 1,029
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

am vazut chiar ieri aceeasi problema... verificati si caloriferul desi furtunele sunt calde, el nu se incalzeste pentru ca e infundat...
nu se poate curata decat partial pentru ca e ciudatel construit in interior....de asemenea e bine venit un filtru de polen(si schimbat periodic) pentru a imbunatati si fluxul de aer...
atentie la cele de srl mai ales la oring-uri sa nu curga.
sorin1983 e online acum   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
incalzire, logan, problema

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 18:59.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google