Problema Instalatie Electrica Logan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    gogoasha - o intrebare : inainte sa se arda vreun bec ai mai umblat cumva la faruri ? (ex alte becuri, ia sa vad ce bec are ....)
    EU din 2005 (61000km) - n-am schimbat niciun bec si nicio siguranta (am paienjeni in tablou)
    E legea lui Murphy - daca merge, lasa-l asa nu umbla...

    Comment


    • #17
      Mie mi sa ars doar un bec de la butonu de la geamurile electrice de pe spate (si nu e ceva anormal) din moment ce alea sunt aprinse non stop ca sunt legate pe contact. In rest toate becurile originale (masina are 4 ani). Becul are o durata de viata limitata si cine stie poate la cei care sau ars cat de mult merg cu becurile aprinse ... sau poate ca becurile ce se pun pe logan nu sunt de calitate. Eu sunt de parere ca instalatia electrica de pe logan este foarte ok

      Comment


      • #18
        am philips x-treame power pe pozitii si in far... de 1 an pe putin... totul e in regula..nici un bec ars
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #19
          n-am ulblat la faruri decat cand trebuiau schimbate becurile cand se ardeau... becurile au murit asa unu cate unu pe rand...
          sigpic

          Comment


          • #20
            Valeo - cu cablajele lor - daca au defecte, pai au - dar ei fabrica exact ce le cere Renault - in + un cablaj defect se vede imediat (la control electric)
            Cat despre bec - degeaba avem peste 100 de ani de becuri ca tot nu se stapaneste perfect tehnologia de fabricatie (cand face pac sunt o multime de cauze posibile de ardere - cei ce fac becuri stiu mai bine) - noi le acceptam ca si consumabile - ideea e sa respectam cerintele lor - ex: nu pune craca pe becul halogen ca se arde rpd din cauza de grasime pe maini etc....
            si mai sunt (mufele - contactele care sunt sensibile) nu cred sa existe marca de masina fara astfel de probleme (poate formula 1 cu o singura lampa de stop)

            GOGO - Ai GPL? = ai modificari de cablaj fata de original Dacia Uzina
            In Uzina GPL moteaza cei de de la Landi Renzo = isi asuma toata responsabilitatea pentru modificarile facute fatza de original (inclusiv partea electrica) - poate fi o cauza a caderii premature a cablajului fata la masina respectiv becuri
            Last edited by tutupiciu; 16 June 2009, 00:08. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Si la mine se vede in bord,becul de la ceatza inclusiv ziua cand pun stop pe frana,sau cand este masina pe avarii,de asemenea daca sunt pozitiile pe spate aprinse si avariile,palpaie si becurile de la pozitii 1 data cu ele.

              Comment


              • #22
                Originally posted by tutupiciu View Post
                Valeo - cu cablajele lor - daca au defecte, pai au - dar ei fabrica exact ce le cere Renault - in + un cablaj defect se vede imediat (la control electric)
                Cat despre bec - degeaba avem peste 100 de ani de becuri ca tot nu se stapaneste perfect tehnologia de fabricatie (cand face pac sunt o multime de cauze posibile de ardere - cei ce fac becuri stiu mai bine) - noi le acceptam ca si consumabile - ideea e sa respectam cerintele lor - ex: nu pune craca pe becul halogen ca se arde rpd din cauza de grasime pe maini etc....
                si mai sunt (mufele - contactele care sunt sensibile) nu cred sa existe marca de masina fara astfel de probleme (poate formula 1 cu o singura lampa de stop)

                GOGO - Ai GPL? = ai modificari de cablaj fata de original Dacia Uzina
                In Uzina GPL moteaza cei de de la Landi Renzo = isi asuma toata responsabilitatea pentru modificarile facute fatza de original (inclusiv partea electrica) - poate fi o cauza a caderii premature a cablajului fata la masina respectiv becuri
                da am gpl din fabrica...
                sigpic

                Comment


                • #23
                  GOGO - pai landi renzo monteaza GPL intr-un atelier separat din uzina Dacia
                  Ce or face ei acolo numai ei stiu ....

                  Comment


                  • #24
                    sincer sa fiu ,am doar doua chestii care nu imi dau pace ,becul de ceata, pauza si mersul inapoi ,am schimbat bulbul de pe cutie ,o tacanit cam doua saptamani si s-ointepenit ,dau in spate cu avarile puse ca n-am incotro,iar cel de ceata ,nu stiu ,in iarna la verificarea tehnica mergea dar de-atunci l-am mai schimbat odata ,o mers dar de vre-o saptamana imi indica doar in bord in rest pace si liniste ,s-o blocat robinetul cu stroom .in rest ok.deocamdata .......
                    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by alin2009 View Post
                      Si la mine se vede in bord,becul de la ceatza inclusiv ziua cand pun stop pe frana,sau cand este masina pe avarii,de asemenea daca sunt pozitiile pe spate aprinse si avariile,palpaie si becurile de la pozitii 1 data cu ele.
                      Sa mai discutat problema si ca sa iti raspund ai cam 2 chestii de facut 1. in spate la stopuri acolo ai masa pentru fiecare stop in parte alea le dai jos si le cureti cu smirglu, wd 40. 2. Dai jos stopurile si le cureti contactele in care se baga mufa (le cureti tot cu smirglu si cu wd 40)

                      Comment


                      • #26
                        unde gasesc schema electrica de L

                        unde gasesc schema electrica Logan ?
                        Last edited by copaceanu; 26 June 2009, 14:28. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          aceasi problema am avut-o si eu cu stopurile loganului meu foarte simplu de rezolvat si sfatul asta l-am dat la toti cei care i-am intalnit in trafic(taxiuri) desfaceti stopul cu totul scoateti mufa din stop piciorusele care se afla pe partea stopului indoitile usor spre partea opusa peretelui de plastic apoi bagati mufa la loc si nu o sa vi se mai aprinda la franare semnalele marsarierul sau ceata,revin cu poze
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            eu am masina de peste un an, 18000 km, toate becurile si sigurantele intacte... nici o problema...
                            dar am vazut si eu la multe loganuri probleme la stopuri.
                            Toate cele bune...
                            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                            Comment


                            • #29

                              astea sunt 2 poze care poate va va ajuta sa intelegi unde este bubitza,o seara buna all si DRIVE SAFE
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment


                              • #30
                                si mie de vreo luna,o luna jumate, nu se aprind becurile la comanda de climatizare de pe consola centrala,decat cand vor ele(cu pozitiile aprinse).alta problema este cea ca la avarii mai face figuri uneori,si anume daca apas butonul de avarii uita sa si dea comanda spre releu.dar in scurt timp isi revine(scurt timp insemnand aprox. 30 sec. - 1 min.).vreo idee??
                                :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google