Problema la franare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    rocri, n-are a face...frana servo se bazeaza pe depresiunea creeata de motor in cilindrul amplificator de frana. daca ala e inchis la un capat (logic, altfel n-ar face vacuum), motorul isi restul aerului din atmosfera, deci nu e o sarcina in plus pt el.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #47
      Si daca nu-i inchis? Daca e vre-o gaura pe tot traseul nu trage motorul aer fals si se duce pedala mai jos si frana e mai slaba?
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #48
        tot nu se creeaza sarcina suplimentara pt motor, ca sa "cada" ralanitul...logic, nu? cu scazutul eficientei franei, cam ai dreptate. daca trage aer fals, nu mai ai forta, dar pedala nu se va duce mai jos, va fi mai "tare", pt ca piciorul tau nu mai e "ajutat" de motor. tre' sa apesi mai tare ca sa obtii aceeasi franare.suma fortelor (vacuum+picior) tre sa fie egala in ambele cazuri, pt franari identice. una tre' compensata de cealalata...sper ca m-am facut inteles nu prea stiu sa dau explicatii...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Rocri View Post
          @nsa cumva cand calci frana (acum cand e moale) "moare" putin motorul (adica scade turatia sub 600 rpm)?
          Nu scade turatia. Masina se comporta absolut normal, doar ca e frana mai slaba si a crescut usor distanta de franare. O sa intreb la service cat mai repede si va comunic.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Sp!ke View Post
            Andrei, csebalyn mai sunt si altele?
            Uleiul din compresorul de AC.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              mersi, andrei... sa nu uitam uleiul din cutia de viteza, uleiul anticoroziune din usi/praguri/lonjeroane/stalpi si vaselina din rulmenti... a, si uleiul scuipat pe evacuare daca bagi ca tembelul in motor, peste limita maxima...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                cam multe domnilor, cam multe :P
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #53
                  Uleiul din amortizoare.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #54
                    Da, dar ala n-are un nivel anume, nu se poate masura nivelul uleiului din amortizoare.
                    Noi ziceam de ulei care se poate masura nivelul si eventual completa.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      )) na ca n-ai nimerit-o Rocri P:P
                      Don't touch! Never ever steal
                      Unless you're in for the kill

                      Comment


                      • #56
                        bah, io am zis la duma toate alea din praguri, rulmenti, etc, dar ala din amortizoare chiar mi-a scapat bine ca va ceratti acu pe prostia mea
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          Si eu tot in gluma dar numai pe mine m-au vazut.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #58
                            Am reusit sa ajung la service cu problema franei. Am explicat ce si cum, s-a urcat omul in masina, a facut vreo doua ture si a tot pus frana. Concluzia: nu are nimic, mergeti linistit. Poate mi se pare mie, dar ceva tot este. Si am mai sesizat ceva: daca sunt in viteza franeaza normal, daca o las pe liber si franez se duce pedala pana la fund si masina se opreste cam greu. Si nici nu se manifesta mereu, parca cateodata simt o presiune mai mare in pedala, cateodata nu. Pareri ?

                            Comment


                            • #59
                              Parerea mea e sa mai pierzi putin timp si sa mai incerci maine intr-un service.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Pai nu prea am unde, ca in Bacau e un singur dealer si un singur service autorizat. Ma gandeam sa rog un coleg sa fac un test cu masina lui, sa ma conving ca nu sunt eu paranoic. Dar daca ma duc inapoi la service si le zic ca eu vreau sa o testeze pe banc, presupun ca sunt obligati atat timp cat este in garantie, nu ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google