problema-la indicatorul de ulei...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pana la urma a ta e curbata rau sau putin curbata? Ca nu mi-ai raspuns la intrebare.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      la dci confirm ca e a naibii de curbata ... prima data cand am tras de ea a trosnit de am crezut ca am rupt-o ... si cand am vazut ce forma are m-am crucit )

      Comment


      • #33
        Da, deci avea omul ala de la magazin dreptate, inseamna ca la dCi si 16v sunt la fel, curbate.
        Mie imi arata altceva, chiar si la motorul de 70 CP, dar ma rog, or fi gresit aia programul.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          Originally posted by gino View Post
          Nu nu am scos joja inca...o sa incerc sambata...ca sunt liber...in timpul saptamanii nu am cum ca ma duc pe noapte la serv si vin tot pe noapte :*
          Stiu ca exista pe la mecanicii astia mai batrani ceva ca un fel de gheara pe care o foloseste pt piesele dupa care nu poti baga mana,poate reusesti cu asa ceva
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #35
            joja si la mine la dci 85 arata ca un sarpe

            Comment


            • #36
              Salutare inca o data...
              Am revenit cu noi informatii...
              M-am interesat mai bine despre capitolul: JOJE la Logan si pot sa va zic ca toate sunt diferite intre ele...
              La 1.6 16V joja e mai lunga decat la MPI si la DCI...
              Am fost la reprezentanta ..am facut comanda si inca astept de vreo 2 sapt si cica numai saptamana viitoare vine numai...
              Cat despre demontarea baii de ulei nu sunt pb...pt ca joja a ramas blocata in tija..am incercat si varianta cu "HOLsurubul"(daca am scris gresit sa ma iertati) dar nu a mers .. s-a adancit si mai rau..partea buna insa e ca joja mai e inca in tija...iar tija se poate demonta ...Cam asta e...pana ce imi soseste joja ...Astept

              Comment


              • #37
                Si, cat a costat joja?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  incearca cu o penseta dinaia mai mare
                  Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                  Comment


                  • #39
                    Joja pt 16V costa 67RON +manopera presupunem max o ora 40 RON
                    Total 107 RON

                    Comment


                    • #40
                      foarte scump daca te gandesti ca ii o nimica toata , da daca sa intamplat asta e
                      Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                      Comment


                      • #41
                        JOJA rezolvata....
                        A venit piesa de origine la dealer...am facut o rezervare ...si intr-o ora gata...operatiune indeplinita....pagube de 100RON cu tot cu manopera...

                        Ce am observat...m-am inselat cand am zis ca joja de 16V e curbata luandu-ma si eu dupa altii...de fapt e dreapta ca aia de 1.4 nu stiu daca e si identica ...masor maine si va zic...
                        Pt a preveni acest incident neplacut...daca nu reusiti sa scoateti joja din prima inceracare incercati sa o scoateti prin rasucire..daca si asa nu iese mergeti la un service...E un facuta dintr-un plastic ordinar...
                        Chiar daca s-a intamplat evenimentul asta neplacut cu joja ...am scapat totusi ieftin...am avut noroc ca joja a ramas in tija si a fo usor de scos...daca insa joja cadea in baia de ulei ...in urma operatiunilor efectuate pt a extrage joja pretul ar fi fost 420RON (4 mil si... ) Mare grija...

                        Comment


                        • #42
                          Din cate am observat eu, (am 1.4 MPI) joja este elastica. forma curbata o ia in urma introducerii in motor pt ca asa e tubul, curbat. daca la DCI sau la 1.6 16V tubul e mai curbat decat la 1.4, asta e alta problema...

                          Ca sa evitati astfel de probleme cu joja, sfatul meu este sa controlati lunar nivelul uleiului.
                          Last edited by andrei; 23 April 2008, 15:10.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google