-Problema Motor Dacia Logan I De la proiectul Dacia X90 la noul automobil Dacia Logan Problema Motor - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan I

Dacia Logan I De la proiectul Dacia X90 la noul automobil Dacia Logan

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Problema Motor

Dacia Logan I


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 7th May 2017   #1
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit Problema Motor

Este vorba despre un 1.6 8v
La prima cheie, la rece porneste bine merge 1, 2 minute la relanti dupa care incepe sa intrerupa din ce in ce mai mult pana moare...si nici nu merge accelerat de cand incepe sa intrerupa.
Daca o repornesc imediat porneste normal si nu mai face deloc...se comporta normal...desi, totusi motorul parca nu merge chiar rotund...are o foarte mica ezitare...sau mi se pare mie.
La cald nu face nici un fel de problema...
Verificat pompa de benzina....are presiunea buna.
Verificat pornirea cu mufa scoasa de la senzorul MAP...tot asa face.
Scos mufa de la canistra de carbon tot asa face...
Motorasul pas cu pas nu cred ca are cum sa fie ca el e cu relantiul..
Din ce am mai auzit la logan am inteles ca ar influenta mersul si canistra de carbon...
Mecanic din motor nu are ce sa fie ca dupa motorul merge bine...trage bine...e totul in regula.
Bobina de inductie...daca era nu facea si la cald? sau nu facea si imediat dupa repornire?
Senzorul pozitie clapeta inca nu am umblat...dar am inca o clapeta de la motorul vechi si am sa incerc si cu ea...si zic sa mai incerc si cu alte fise si bobina desi nu cred sa fie de aici.
Astept pareri...multumesc.

Last edited by CatalinRobert; 7th May 2017 at 23:32.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #2
dexter2111
Incepator
 
Data inscrierii: 29-08-2010
Locatie: bucharest
Motorizare : 1.4
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Verifica bobina sa nu fie crapata.

Desfaci cele trei suruburi si te uiti cu atentie pe spatele ei.

E prost costruit ,dai e si prinsa doar in 3 suruburi sa nu crape ,dar tot crapa. Varainta noua de bobina nu mai are acesta problema .
dexter2111 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #3
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Bobina e luata acum un an sau 2, cei drept e una ieftina breckner, are doar 2 mici fisuri...
Si eu tot in 3 suruburi am pus o ca sa nu mai crape...
Dar daca era din bobina de ce sa faca doar la prima cheie, la rece?e totusi aiurea.
Cu motorul vechi nu facea probleme din cate imi aduc aminte.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #4
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Catalin, ia-o pe rand si sistematic ca sa nu arunci cu banii pe piese degeaba

Daca face numai la rece si nu face la cald poate fi o problema de aprindere

Bujiile in ce conditie sunt?

Cand merge neregulat, verifica fisele : scoti pe rand cate una, daca sunt bune motorul se opreste sau merge si mai prost....cand o gasesti pe cea cu probleme, o sa vezi ca nu se schimba nimic in mersul motorului

Daca gasesti ca problema e la o fisa, schimba fisele intre ele si vezi cum face....daca se muta la cilindru unde ai pus-o atunci bobina e in regula.....daca face pe acelasi cilindru atunci e posibil sa fie bobina de vina


Daca ai un multimetru poti verifica rezistentele si continuitatea fiselor, cat si bobina

Vezi ca bobina ta e o petarda...ai in vedere si asta

Deasemenea incearca si curata si bornele de la baterie cu cleme cu tot, sa faca contact acolo
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #5
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,195
Membru :
[sofer amator]
Implicit

cred ca de la alea doua fisuri din bobina face, cand e rece din cauza condensului nu merge, dupa ce se incalzeste si scapa de condens, e ok.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #6
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Da, e posibil - ca sa verifici asta poti incerca cu un spray pulverizator cu apa pus pe mist (foarte fin) , pulverizand usor pe bobina si sub....se observa usor ca "da" la masa, noaptea poti chiar sa vezi acele scapari

Totusi depinde de crapatura....sunt bobine crapate care nu strapung......el are insa, dupa cum am zis, o petarda bobina
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #7
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Stiu ca bobina este o petarda...am stiut ce cumpar, dar la vremea respectiva nu aveam bani...Totusi are niste fisuri mult prea mici ca sa dea pe acolo...si cu motorul vechi nu avea nimic.
Fisele le am scos pe rand si se cunoaste cand merge in 3...deci ele lucreaza
Daca scoteam atunci vreo fisa cand incepea sa dea in nas murea instant cred, pentru ca nu putea sa il tina...
Cei drept un mers neregulat l am avut de prima data cand am pus motorul si mergea cu injectoarele de supernova si calculatorul tot de supernova 1.4.
Dupa ce am pus calculatorul lui cel de 1.6 impreuna cu injectoarele nu mai facea nimic...apoi am mers vreo 2 zile cu masina, dupa a stat vreo 2 zile si dupa asta am observat ca a inceput sa faca.
E ciudat ca imediat daca o repornesc la rece dupa ce a inceput sa faca nu mai face nimic.
Urmeaza cand ajung acasa sa incerc cu o bobina si fisele de pe un logan...si daca nu face la prima cheie cred ca de acolo este...
Bujiile sunt bune niste ngk bkr6ez...

Last edited by CatalinRobert; 8th May 2017 at 18:24.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #8
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Incearca cu bobina/fisele de pe Logan

De dragul tau, sper sa fie de acolo

Culbutorii sunt reglati? Ceva aer fals pe undeva?

Insa cum ziceam, pe rand deocamdata.....testeaza cu bobina/fisele logan si vedem dupa
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #9
dexter2111
Incepator
 
Data inscrierii: 29-08-2010
Locatie: bucharest
Motorizare : 1.4
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Daca are 2 fisuri e pa !

Pune o poza sa vedem.
dexter2111 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #10
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Zilele astea nu sunt acasa...dar fisurile sunt prea putin vizibile...abia le distingi.
Sper sa gasesc cumva rezolvare...
Un mecanic mi a spus ca sa incerc cu alt senzor de temperatura apa, voi incerca si asta.
Aveti aici un mic clip: https://ufile.io/dn2nk
A mers aproape 2 minute bine si dupa a inceput ca in clip...si a murit pentru ca am incercat sa accelerez...alta data l am lasat asa si il tinea asa acolo aproape sa moara...
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #11
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Catalin, ala e mers in 3 cilindri toata ziua - verifica tu mai atent aprinderea ( vezi tu distanta electrozi bujii, bobina, fise), mai ales daca zici ca pompa de benzina e corespunzatoare

Poate fi senzorul de apa, daca e stricat pe partea de injectie ( sau mai bine zis, transmite info eronate la UCE iar UCE imbogateste inutil amestecul, consuma mult etc) - asta se verifica rapid cu un tester, nu e nevoie sa schimbi senzorul de apa inainte sa verifici

Ca fapt divers, incearca sa scoti mufa de la senzorul de pozitie clapeta.....si scrie ce se intampla ;)

Idei pot fi multe, dar daca nu o iei systematic incercand, ti se scriu la infinit degeaba


P.S : incearca sa pui mai accesibil clipul, pt afoni in internet cum sunt eu a durat ceva pana sa il descarce, sa il deschid etc ))))
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 8th May 2017   #12
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Ok, am sa incerc toate astea si o sa revin zilele urmatoare.
Multumesc mult.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 9th May 2017   #13
dexter2111
Incepator
 
Data inscrierii: 29-08-2010
Locatie: bucharest
Motorizare : 1.4
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Icon4

Incearca cu alta bobina.

Problema e din aprindere.( poate ca bobina sa fie strapunsa undeva si sa nu se vada cu ochiul liber)
Pana sa incerci cu alti senzori ,etc incearca cu alta bobina !


Eu un motor de 1.6 montat pe SuperNova ?
Mai are acea bila antirasturnare ,care taie alimentarea cu benzina sau e anulata ?

Eu la logan am avut o problema asemanatoare.
Prima pornire o lua mai greu nu conta cu era afara ,tremura un pic la relati si se accelera singur pe la 1250 rpm dupa care revenea la turatia de relati dar tot tremura .
Daca incercam sa o accelerez dadea in nas daca insistam chiar murea motorul.
In sarcina nu avea nimic,tragea ok.

Facea doar la prima pornire in acea zi .

Am curatat corp clapeta,senzor turatie si nimic.

Am mers 2 zile cu diagnoza pe ea,in prima zi am urmarit senzorul de temeratura si era ok, in a 2 zi a mers cu ochii pe prima sonda lambda ,(daca e defecta motorul funcționează īn regim de avarie crește consumul de combustibil, turația de ralanti este instabilă ) totul ok.

Pana cand am desfacut bobina din cele 3 suruburi si era crapat dedesupt, am inlocuit-o cu una de origine 200 ron ( are alt desing mai bine gandita) si problema a disparut.
dexter2111 e offline   Reply With Quote
Vechi 10th May 2017   #14
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Da...este un 1.6 montat pe supernova.
Am si aia cu bila antirasturnare.
La mine porneste bine oricand...
Multumesc pentru pareri....am sa incerc si revin.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2017   #15
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Acu m am uitat mai bine la bobina si are o crapatura si parca lipseste o bucatica de acolo ) chinezarie
Attached Images
File Type: jpg 20170512_163412~2.jpg (113.0 KB, 150 views)
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2017   #16
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Treaba e ca la loganul ala nu am reusit sa dau jos bobina pentru ca s au stricat suruburile alea )
Ce am observat cand scot cate o fisa tot nu are mers regulat...chiar daca merge in 3 se simte din cand in cand ca intrerupe...
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2017   #17
bogdan_cr
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 31-03-2014
Locatie: romania
Motorizare : 4 cilindri
Posturi: 988
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Tu mai speri că va merge corect cu bobina aia ?
Caută, daca tot o schimbi, una rotunjită pe la muchii, pe margini, nu mai ţin minte ce firmă ( Valeo sau Beru ), fără muchii la unghi drept, gāndită special aşa să nu se mai īntāmple ce ai paţit tu. Şi poţi pune 4 şuruburi dar mai bine 2, e destul ! N-are unde cădea !
Am schimbat pānă acum cāteva ca a ta
bogdan_cr e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2017   #18
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Pai cu motorul vechi nu a avut nici o problema...
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2017   #19
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,536
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Esti sadomasochist de insisti cu bobina aia?
Ai numarat cate raspunsuri legate de bobina ti s-au dat?
Iar tu batman, batman....
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi 12th May 2017   #20
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Am inteles...dar deocamdata dau de prieteni la care daca le zic sa imi dea si mie imprumut imi spun ca nu fac ei asa ceva ca le este frica ca le stric masina...si alte chestii de genul asta...)
Deci, inca nu am gasit de unde sa incerc cu alta bobina...
CatalinRobert e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
motor, problema

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 21:51.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google