-Problema Motor Dacia Logan I De la proiectul Dacia X90 la noul automobil Dacia Logan Problema Motor - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan I

Dacia Logan I De la proiectul Dacia X90 la noul automobil Dacia Logan

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Problema Motor

Dacia Logan I


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 13th May 2017   #21
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Am incercat acum cu o bobina si fise de pe un sandero....si tot asa face....deci ies din discutie bobina si fisele.

Incercat acum cu alta clapeta si cu alt senzor temperatura apa si tot asa face...desi la prima cheie nu a facut. A inceput sa faca chiar dupa ce s a ridicat temperatura la apa nitel gen 40 50 de grade.
Mi a mai zis cineva ca ar fi garnitura de chiuloasa ciupita.

Last edited by CatalinRobert; 14th May 2017 at 12:01. Motiv: Automerged Doublepost
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #22
ibuzescu
Loganist de 5 stele
 
ibuzescu's Avatar
 
Data inscrierii: 09-03-2009
Locatie: Bucureşti
Motorizare : 1,4 MPi
Varsta: 51
Posturi: 738
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Repet și eu īntrebarea lui Hirayama la care nu ai răspuns deși e foarte important:
Cānd au fost reglați ultima oară culbutorii, acum cāți km ?
__________________
Reglaj Culbutori motoare Dacia-Renault benzină (īn Bucureşti)
ibuzescu e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #23
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Cataline.....tu treci pe langa ceva, din ce scrii ai verificat multe si tot nu ai descoperit - macar ceva


Inca o chestie, pe care am obs in videoclipul tau :



1- aia e sonda Lambda a masinii? pt ca nu prea arata a lambda amonte, seamana a lambda aval in cel mai bun caz.....si firul se cam duce aiurea, trebuia sa fie prins pe clema de cutie - acolo pare o "lipitura" a firelor lambda acoperita sau ma insel eu? trebuia sa aiba protectia verde/portocalie pe ea.....s-a umblat la lambda amonte? ( in poza incercuit cu 1)


2 - la saxofon s-a umblat cumva? sa rasufle pe sus? prezoanele incercuite in 2 sunt stranse inegal, nu exista asa ceva din fabrica....si prezonul de jos nu prea adduce a prezon normal de saxofon ci a surub obisnuit pus acolo

Deci s-a mai umblat pe la masina pe undeva?

In plus nu cred ca ai garnitura chiulasa ciupita, s-ar fi observat in videoclip.....asta doar daca nu ai ghinionul sa fie ciupita strict intre cilindri si isi fura unul de la celalalt ( am mai scris )
Attached Images
File Type: jpg motor.jpg (83.3 KB, 186 views)
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #24
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Culbutorii nu am de unde sa stiu cand au fost reglati pentru ca am cumparat de la cineva motorul...si e pus pe o supernova.
Supernova are o singura sonda...probabil amonte daca asa ii spune...deci am doar o sonda si acolo asa este ea...nu am nici o lipitura.
La prezoanele alea nu le am mai putut recupera pe ale mele si am pus eu alte suruburi...tot ce este pus pe masina acum este pus doar de mana mea.
Garnitura de chiuloasa am inteles ca ar putea fi foarte putin ciupita...dar eu credeam ca se vede in antigel sau in ulei....nu prea stiu exact.
Incerc cumva sa o duc la cineva pe tester poate, poate apare acolo ceva...
Nici nu mai stiu daca loganul ala avea 2 sonde...dar cred ca nu trebuia sa aiba asa mare impact asupra motorului o sonda lambda.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #25
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Hmmm.....deci nu prea e nimic cum pare la tine Cataline

De asta e bine sa vezi....

Pot fi cateva probleme de compatibilitate :

- tu ai motor de DSN cu UCE de DSN sau logan?

- daca ai UCE de logan, ai anulat a doua sonda lambda? Loganul are 2 sonde lambda, DSN are 1.....merge cu a doua anulata ( am eu) dar trebuie facuta profesional altfel ai erori


- ai umblat la evacuare evident din ce am vazut eu si din ce zici tu.....vezi sa etanseze perfect saxofonul pe inelul de foc altfel lambda iti sesizeaza oxigen in plus acolo si imbogateste, stricand relanti...


Da, garnitura de chiulasa bulita se vede si in vas de expansiune dar si in ulei....vasul tau arata bine


Vezi ca tu nu prea stii ce ai montat pe masina....care e cam hibrid

In fine....daca poti, verifica candva si culbutorii - sar putea sa ai surprize!

Maine daca o pornesti si face probleme, incearca sa scoti mufa de la lambda.....apoi scrie-mi aici ce se intampla ;)

Sa stii ca sonda lambda este un factor ff important pt motor, nu exista piese in plus
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 14th May 2017   #26
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Are uce de logan....dar parca nu toate loganele aveau 2 sonde lambda...
De etansat etanseaza destul de bine.
Am un prieten pe o solenza care mergea fara sonda si nu avea probleme doar ca ii consuma un pic mai mult...
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 15th May 2017   #27
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Nu exista logan fara 2 sonde lambda- benzina; unul dintre ale mele e euro 3 din 2004 si tot are 2 sonde

Lambda 2 (aval- dupa catalizator) este pusa doar pt a corecta si mai mult amestecul, "sa iasa noxele" si pt protectia catalizatorului.....nu e ff importanta

Lambda 1 e primordiala, ea realizeaza amestecul optim si duce greul


Apropo.....tu mai ai catalizator? asa ca fapt divers )))



Tocmai de asta ti-am zis sa scoti mufa de la lambda, vreau sa vad cum se comporta.....fara lambda merge de sparge, racheta - dar consuma cat o vaca
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 15th May 2017   #28
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Da, mai am catalizator...
Am sa incerc si cu mufa scoasa dar am impresia ca tot asa o sa faca
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 15th May 2017   #29
dexter2111
Incepator
 
Data inscrierii: 29-08-2010
Locatie: bucharest
Motorizare : 1.4
Posturi: 19
Membru :
[Incepator]
Implicit

Daca ai catalizator sa nu merge fara sonda ca in termini.
Poti face teste fara sonda ,dar doar atat.

Ai pus diagnoza pe masina ?

Last edited by dexter2111; 15th May 2017 at 21:45.
dexter2111 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th May 2017   #30
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Depinde de sonda.....daca e sonda de dupa cataliz si e euro 3, poate da....desi nu prea

Daca e sonda dinaintea catalizatorului si e euro 3 atunci da...

Daca nu e euro 3, atunci mai greu strica catalizatorul....


Si.....masina nu e euro 3 pt ca masina nu e Logan.....este asa cum zic Catalin?

Masina este o Dacia Supernova ( se obs anumite chestii in clip)


Dar.....incearca ce tiam zis fiecare si scrie-ne rezultatele
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 16th May 2017   #31
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,198
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Curata si rampa de injectoare, pe banc in reprezentanta, nu costa mult (parca 60 lei daca imi aduc bine aminte)

Poate n-am citit atent, la bujii te-ai uitat ? Daca nu stii cand au fost schimbate, e bine un set nou.

Sunt lucruri care chiar daca nu elimini cauza, faci bine la motor, barem mai elimini din cauzele posibile.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 16th May 2017   #32
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Da....este o supernova.
Bujiile le am pus pe cele de pe motorul meu niste ngk bkr6ez care nu au nici 10 mii km si arata bine...stiu sigur ca sunt bune.
Nu prea as vrea sa ma bag la costuri in plus...din injectoare sigur nu e pentru ca si cu injectoarele mele tot asa face...
Inca nu am pus diagnoza pe ea...dar zic ca asta urmeaza cand ajung acasa.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 18th May 2017   #33
ibuzescu
Loganist de 5 stele
 
ibuzescu's Avatar
 
Data inscrierii: 09-03-2009
Locatie: Bucureşti
Motorizare : 1,4 MPi
Varsta: 51
Posturi: 738
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cānd ai cumpărat motorul, ți-a spus și ce rulaj are ? (km)
ibuzescu e offline   Reply With Quote
Vechi 19th May 2017   #34
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Da...are 105 mii km.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 20th May 2017   #35
ibuzescu
Loganist de 5 stele
 
ibuzescu's Avatar
 
Data inscrierii: 09-03-2009
Locatie: Bucureşti
Motorizare : 1,4 MPi
Varsta: 51
Posturi: 738
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Așadar, trebuie reglați culbutorii. Fă asta īnainte de toate.
ibuzescu e offline   Reply With Quote
Vechi 27th May 2017   #36
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Mi am luat o jucarie din aia prin bluetooth si mi a dat:
O2 senzor heater circuit(bank 1 senzor 2) care cred ca e faptul ca nu am sonda 2 si
Cylinder 3 Missfire Detected
Le am sters,...tot asa face masina dar erorile nu mai apar/inca nu au aparut.
Mai cercetam.
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 27th May 2017   #37
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Pai la lambda nu merge pe "crezut"

Daca ai zis ca ai UCE de Logan, atunci iti arata clar care sonda Lambda este - 1 sau 2

Deocamdata eroarea aia zice ca circuitul de incalzire e bulit - posibil sa ai sonda bulita

Daca poti, posteaza aici capturi cu parametrii din DDT

Daca iti face la fel, e doar o chestiune de timp pana iti va da eroare

Ce inteleg sigur din videoclipul tau este ca merge ne-regulat in 3 cilindri.....restul nu prea ne-ai zis daca ai incercat sau ce ai facut

Vezi ca la fel poate face daca culbutorii sunt prea stransi....se poate inclusiv opri brusc si roaga-te sa nu fii in curba daca se intampla
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 27th May 2017   #38
CatalinRobert
Junior
 
Data inscrierii: 21-01-2016
Locatie: TR
Motorizare : 1.6 mpi
Posturi: 72
Membru :
[Junior]
Implicit

Nu am mai incercat altceva pentru ca sunt cu facultatea si nu imi permite timpul.
Am sa incerc si un reglaj culbutori...
CatalinRobert e offline   Reply With Quote
Vechi 28th May 2017   #39
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Asta e foarte bine, tine-te de invatat ca sunt destui prosti in tara asta

Ii dai tu de cap masinutei, daca ai chef in timpul liber

Sa ne tii la curent
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 28th May 2017   #40
burtosu
Loganist de 5 stele
 
burtosu's Avatar
 
Data inscrierii: 16-12-2007
Locatie: buzau
Motorizare : 1,6MPI
Varsta: 42
Posturi: 775
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Scuze de off topic.@hirayama,problema nu este ca sunt multi prosti,belaua este ca mai si conduc,guverne,ministere,institutii,scoli,spitale, birouri etc.Prostia si incompetenta in Ro,sunt o virtute.
__________________
KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
burtosu e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
motor, problema

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 11:42.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google