Problema Parte Electrica!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Desfa triplele si curata contactii, deobicei de acolo apar probleme in bord, la martorii de ceata.
    Liniile la apa fluctueaza de la o masa incompleta, va arat la masina mea fluctuatii cu motorul oprit. Rezolvarea e dublarea masei, dar nu numai pe caroserie ci si pe motor si in bord (eu inca nu am rezolvat-o, o sa fac poze cand oi face-o). Am mers cu testerul si temperatura apei era ok, GMV-ul deschidea ambele trepte cand trebuie iar pe bordul meu era o veselie, intre 2 si 8 linii in functie de consumatori.
    sigpic

    Comment


    • #17
      cand in masina si pe dinafara se pun tot felul de beculete acestea se leaga direct de instalatia masinii fara a lua la cunostinta ca omoara instalatia aferenta alternator baterie,dar sa fie frumoasa cand iese pe sosea si sa se auda maneaua pina la Dumnezeu,pe nimeni nu am vazut si eu sa scrie ca si-a pus nu stiu ce si si-a tras instalatie separat cu relee si sigurante papuci mama tata la legaturi si tot necesarul,fire izolatii si dupa se mira ca li se aprind martorii in bord liniutele la apa si numai ai baterie intr-o saptamina de cand si-au montat te miri ce prin masina,nu va suparati pe mine dar cam astae adevarul
      apropo si la subwofer cand iti pui instalatia puneti-va si un condensator de tensiune sa nu faca infart bateria
      DRIVE SAFE
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #18
        Presupun ca ai facut acele afirmatii in conditiile in care imi cunosti masina si ma cunosti si pe mine personal.Daca nu, te invit sa studiezi si sa ramai uimit de instalatia electrica a loganului.
        sigpic

        Comment


        • #19
          nu ma refer la nimeni anume aici se vb in general de probleme eu am zis care sunt cauzele,daca te simti jignit cu toate ca nu am facut referire la persoane anume ci la cauze,scuzele de rigoare
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #20
            mi-a iesit fum din casetofon; nu stiu dc ... acum nu se mai aprind pozitiile in bord decat cu contactul pus?!?! e normal? acul la turometru sta maproape de 1000 de ture cu motorul oprit... bricheta merge, siguranta este .... sper sa ma luminati si pe mine

            Comment


            • #21
              conform motto-ului tau (las'o mah ca merge si-asa) si improvitatiilor facute, mi se pare ca ai o belea mare de tot... sper sa ti se rezolve, poate schimbi motto-ul.
              Off-topic: mai uita-te si tu la filmulete in care se aprind din senin masini. Zic din senin, caci de fapt sunt pline de improvizatii (la smecherasii electronisti amatori important e doar curentul sa circule, restul pe cheltuiala clientului), si poate iti schimbi mentalitatea :P
              Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

              Comment


              • #22
                SI se mai si reseteaza cesul ori decate ori opresc motorul... pls HELP!!!
                p.s - de unde si pana unde improvizatii? nu imi amintesc sa am vreuna /
                Last edited by dj 21 rac; 2 July 2009, 19:05. Reason: am adaugat ceva

                Comment


                • #23
                  Este posibil sa ai probleme cu releul de incarcare, adica in loc de 14,5 V sa ai 17, 18 V, de aici se poate sa iasa fum din radiocd, probleme in circuitul electric al masinii. Am vazut asa ceva la un ford, indicatoarele au luat-o rasna, inchiderea centralizata la fel, etc. Toata problema a plecat de la o baterie defecta.

                  Comment


                  • #24
                    Pentru resetare ceas ar mai fi si siguranta UCH, este cam atipic dar in fine, este posibil.

                    Comment


                    • #25
                      io unul sunt placut surprins de cat poate sa duca instalatia loganului la mine cu 2 instalatii xenon + cateva beculete de ambient + sistem de sunet foarte nesimtit in afara de 2 liniute in plus cand e foarte cald afara sau foarte rar o resetare a CB alte probleme nu am avut ce-i drept l-am rugat pe un meserias de la dacoserv sa-mi puna si cel mai gros cablu de masa care l-a avut

                      Comment


                      • #26
                        nu ma poate ajuta nimini cu schemele electrice de la calculator, abs si mufa de diagnoza?

                        Comment


                        • #27
                          Am o problema similara cu initiatorul topicului.
                          Radiocd-ul nu mai porneste la punerea contactului si nu se mai opreste la luarea contactului, ca inainte...
                          Functioneaza doar de la butonul lui on-off

                          Am rezolvat problema...siguranta arsa pe radio. Inlocuit siguranta si totul este ok.
                          Last edited by ionut_dragut; 26 April 2012, 13:04. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            am o problema; cu motorul oprit, maneta in marsarier aprind avariile si imi clipesc toate beculetele din bord plus afisajul cu ora ,km.,benzina ,apa. e normal ? ASTA NUMAI CU MANETA IN MARSARIER. nu am nici o improvizatie .

                            Comment


                            • #29
                              ai o masa falsa undeva in cablaj, sau in spate la mufa de la stopuri si se intoarce catre cb. in prima faza, verifica conexiunile stopurilor spate, curata, vezi sa fie contacte ferme, dar fara scurturi.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by antonicamrs View Post
                                am o problema; cu motorul oprit, maneta in marsarier aprind avariile si imi clipesc toate beculetele din bord plus afisajul cu ora ,km.,benzina ,apa. e normal ? ASTA NUMAI CU MANETA IN MARSARIER. nu am nici o improvizatie .
                                In situatia prezentata,coboara din masina si priveste lampile din spatele masinii.Problema este in lampa ce functioneaza anormal,constind in masa imperfecta la cupla lampii(fir negru).Posibil sa fie cu problema ambele lampi...dar mai rar!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google