Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Black line August 2010, 6000 km, motorina petrom+rompetrol, motorul inca e strans nu trage ca unul 30-40 000 km.
    Am multe cunostine cu opel cdti care nu au apuca 100 000 cu injectoarele originale, chiar si mers numai in strainatate.

    Comment


    • #47
      Va salut cu respect !
      Am un logan dci 85 cp di 2008 cu 62000km , iar la revizia de 60000 am cerut si un test de injectoare (la dacia tulcea) si rezultatul a fost urmatorul :
      injector 1=7,5
      injector 2= 8
      injector 3=8
      injector 4=8,5
      debit de motorina pe retur. cei de la service mi-au spus ca nu este nici o problema , ca este in limitele admise, adica maxim 10 ml pe retur de injector, dar eu consider ca este totusi un semnal de alarma; pe o sacala de la 0 la 10 eu consider ca o medie de 8 ml este foarte mult.
      Astept raspunsuri si sugestii de la persoane care stiu mai bine depre ce este vorba. Mentinez faptul ca mai am garantie (extinsa pana la 3 ani) pana in 09.01.2011.

      Comment


      • #48
        pai mai trag oamenii de timp pana iesi din garantie , apoi la revedere .

        mergi inapoi , le spui ca nu porneste , ca porneste greu ,ca moare motoru etc .Inventeaza ceva , fa un cadou ceva ,ca sa iti repare inainte sa iasa din garantie . Altfel o sa plangi dup-aia daca e vreun bai .
        Last edited by Cristi_Xp; 22 December 2010, 00:47. Reason: Automerged Doublepost
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #49
          Degeaba ca e prea tarziu.O sa te mai plimbe plimbe doua saptamani sau cat mai ai pana la iesirea din garantie iar pe urma o sa-ti spuna ca "da ,e o problema ,o rezolvam si costa ....".E ceva normal.

          Comment


          • #50
            200.000 km(taxi),forjat,subturat tot ce vrei, din 2008 incoace si nu am schimbat deocamdata nici injectoare nici turbo,motorina de la mol,dar de un timp incoace la urcare cu greutate in masina motorul are o intarziere in accelerare,parca il trage ceva inapoi dupa care isi da drumul,sper sa mai tina fara sa bag bani in ea numai ca majoritatea colegilor in jur de 200.000 km maxim au schimbat macar o data injectoare si turbo dar nu stiu ce combustibil au bagat

            Comment


            • #51
              Sper ca va convins lenard ca totusi nu sunt probleme asa de mari cu dci-urile.

              Comment


              • #52
                Originally posted by lenard View Post
                200.000 km(taxi),forjat,subturat tot ce vrei, din 2008 incoace si nu am schimbat deocamdata nici injectoare nici turbo,motorina de la mol,dar de un timp incoace la urcare cu greutate in masina motorul are o intarziere in accelerare,parca il trage ceva inapoi dupa care isi da drumul,sper sa mai tina fara sa bag bani in ea numai ca majoritatea colegilor in jur de 200.000 km maxim au schimbat macar o data injectoare si turbo dar nu stiu ce combustibil au bagat
                De cati caluti e motorul.

                Comment


                • #53
                  Salut baieti de la inceput vreau sa va spun ca nu ma prea stiu cum sa postez pe forum desi urmaresc destul de des ce discutati voi...si sper sa nu deranjez pe nimeni...deci am un logan dci 85 cp cu 51000 km de vreo 2 zile a inceput sa pornesca la in ceput mai greu apoi foarte greu si la rece si la cald. Cum era de asteptat ma gindeam ca este bateria pt ca la 3 ani vechime .... dar am verificat si bateria este ok si alternatorul la fel. Asa ca m-am dus la service si mi-au facut un test de injectie unde stupoare....injectoarele 1, 2, 3, nu mai sunt functionale si ca trimite motorina pe retur si din cauza asta nu porneste pt ca este turatie mica si nu poare sa porneasca. Dupa ce mi-a cazut fata la spusele lor imi mai si spun ca 1 injector costa vreo 12 mil. dar ca daca vreau stiu ei pe cineva care ma poate ajuta in problema mea in sensul ca sa ma trimita ei la un service particular sa imi repare toate injectoarele la ceva in jur de 14 mil. asta daca (zic ei ) nu am probleme si la pompa de motorina. Va intreb voi ce ziceti de problema asta a mea sincer vorbind sunt putin bulversat si nu stiu ce sa fac mai departe ca mashinuta mea sa porneasca iar ca inainte de avea aceste probleme. Eu va multumesc anticipat si sper sa reusesc sa citesc si eventualele raspunsuri ale voastre.

                  Comment


                  • #54
                    Salut Florin ,parere mea este sa iti reconditionezi tu injectoarele te costa undeva intre 600-700 lei.Gasesti si aici pe forum si pe youtube cum este relativ simplu.Daca nu te descurci eu te pot ajuta.salut
                    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by florin_upe View Post
                      Salut baieti de la inceput vreau sa va spun ca nu ma prea stiu cum sa postez pe forum desi urmaresc destul de des ce discutati voi...si sper sa nu deranjez pe nimeni...deci am un logan dci 85 cp cu 51000 km de vreo 2 zile a inceput sa pornesca la in ceput mai greu apoi foarte greu si la rece si la cald. Cum era de asteptat ma gindeam ca este bateria pt ca la 3 ani vechime .... dar am verificat si bateria este ok si alternatorul la fel. Asa ca m-am dus la service si mi-au facut un test de injectie unde stupoare....injectoarele 1, 2, 3, nu mai sunt functionale si ca trimite motorina pe retur si din cauza asta nu porneste pt ca este turatie mica si nu poare sa porneasca. Dupa ce mi-a cazut fata la spusele lor imi mai si spun ca 1 injector costa vreo 12 mil. dar ca daca vreau stiu ei pe cineva care ma poate ajuta in problema mea in sensul ca sa ma trimita ei la un service particular sa imi repare toate injectoarele la ceva in jur de 14 mil. asta daca (zic ei ) nu am probleme si la pompa de motorina. Va intreb voi ce ziceti de problema asta a mea sincer vorbind sunt putin bulversat si nu stiu ce sa fac mai departe ca mashinuta mea sa porneasca iar ca inainte de avea aceste probleme. Eu va multumesc anticipat si sper sa reusesc sa citesc si eventualele raspunsuri ale voastre.

                      Nu are rost sa cumperi injector nou dai o gramada de bani si nu prea s e merita,cu banii pe care ii dai pe un injector nou le faci pe toate patru. Daca doresti te pot ajuta eu, sunt din Bucuresti si am un service specializat pe injectoare common rail. Vezi oferta mea in Anunturi/Bursa/Publicitate > Anunturi strict legate de masini.

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc celor care mi-au raspuns dar referitor la ce a scris Tvstar cred ca se poate se poate repara dar chiar nu ma pricep de loc sa unblu la mashina si imi este foarte frica sa nu o zapacesc de tot. In plus asa...ce m-am informat tot de pe forum trebuiesc cumparate niste doze de retur care nu stiu de unde sa le iau.

                        Multumesc Ady24 interesanta propunerea ta dar sa stii ca nu reusesc sa gasesc anuntul tau acolo unde ai zis sau poate nu ma pricep eu.... ti-asi fi recunoscator daca m-ai ajuta cu un Link sau site ceva ca vad ca nu prea le am cu cautatul pe aici prin forum. Multumesc
                        Last edited by florin_upe; 12 February 2011, 09:50. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #57
                          Florin acele duze cum le zici tu defapt sunt Supape de retur.Pai daca i cunostinta pe un mecanic mai departe va invat eu si de unde sa cumperi si cum se procedeaza daca nu este varianta lui Ady 24, tu alegi salut.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #58
                            Pai cum sa zic normal ca vreau sa ies cit mai ieftin din incurcatura asta...sigur ma intereseaza si un mecanic bun asi gasi eu...pt ca oricum vreau sa curat tot sistemul asta de alimentare rezervor, conducte schimbat filtru de motorina etc. Dar mai este o problema...cica injectoarele astea trebuiesc rescrise in softul masinii sau ceva de genu asta si asta nu o mai poate face un mecanic nu?

                            Comment


                            • #59
                              Florine hai sa iti spun ceva supapele costa undeva 200 si 250 lei/buc parca tu ai la 3 injectoare probleme ,acuma parerea mea este daca schimbi la 3 in curand al patrulea o sa cedeze ca sunt injectoare comon rail cu rampa comuna,adica presiunea este egala in acelasi timp pe toate patru si cel mai slab o sa cedeze adica da pe retur din cauza acelei supape de retur.Infine revenim la oile noastre iti cumperi 4 supape un filtru orignal eu sincer am avut 3 dci pe firma si am dat rezervorul la toate jos si nu am gasit nici urma de pilitura dar daca poti dal jos si spalal si pe ala.Dar mai este o problema daca pompa ta de inalta (pompa de motorina) produce span mult timp nu va rezista nici supapele schimbate (acele noi) .Dci renault motor 1,5 dci probleme i cele de 65 si 70 si 85 nu cunosc pe asta nou de 110 daca are tot injectia de la delphi.Eu am reusit si le-am vandut.
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • #60
                                Pick-up iunie 2008, remapat la 3500 km, actual 69000 km, nici o problema...
                                Motorina Rompetrol la inceput pana au bagat aditivii noi, apoi MOL, de un an Petrom, ca aia de la MOL au preturi nesimtite...
                                Ulei sintetic 0W40 Mobil1 de la prima revizie incoace...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google