-Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp Dacia Logan : Motorizari diesel Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp - Pagina 5 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari diesel

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Problema Pompa Sau Injectoare Logan 85 Cp

Dacia Logan : Motorizari diesel


Vezi Rezultatele Sondajului: Ai avut probleme cu pompa sau injectoarele la logan 85cp?
DA 51 29.14%
NU 114 65.14%
Da,dar ma asteptam pentru ca bag motorina proasta . 10 5.71%
Alegatori: 175. Nu poti vota in acest sondaj

Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 9th May 2011   #81
lenard
Avansat
 
Data inscrierii: 07-09-2010
Locatie: targu mures
Motorizare : dci 85 CP
Posturi: 138
Membru :
[Avansat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de lau Vezi Post
Si ce motorina ai pus ? Filtrul de motorina la ce interval a fost schimbat?
Absolut toate reviziile au fost facute de mecanici recomandati de colegi(masina asta nu a mai vazut reprezentanta de cand am primit-o),reviziile au fost facute la interval de 15000km,puna la 210.000km,dupa care mi s-a recomandat de catre mecanici sa schimb mai repede uleiul (la 10.000km).Toate consumabilele au fost pe cat posibil de calitate,si le-am schimbat la intervalele de revizie de la reprezentanta,parca filtrul de motorina la 30.000km daca nu ma insel.Motorina de la mol-numai de la ei am pus(numai de la pompa,fara canistre si alte recipiente),din anumite motive(dar sunt convins ca asta nu e cea mai buna motorina de pe piata).

....si inca ceva pompa de apa inca nu a fost inlocuita si toti colegii strigau dupa mine ca trebuie schimbata,nu va luati dupa tot ce spun unii,sunt piese pe masina care trebuie schimbate doar cand se defecteaza,si altele care trebuie schimbate obligatoriu la un anumit interval de timp sau km.

Ce nu mai inteleg eu,este cum reusesc unii sa puna in cap motoare care cu usurinta pot functiona peste 300.000km sau poate si peste 400.000km fara interventii majore la partea mecanica.La mai putin de 100.000km sa schimbi injectoare si turbo mie mi se pare inexplicabil,ori defectiuni majore din fabrica ori soferul trebuie sa nu se mai urce niciodata la volan la un diesel.Unii isi bat joc de banii lor si baga motorina din galeata,filtrele le schimba cu cele mai ieftine,alte piese consumabile cele mai ieftine(set distributie cu 150 ron),apai asa nu va suparati, asa o sa va si tina si daca aveti norocul sa se rupa distributia,puteti sa palngeti ca o sa fie tarziu si o sa va coste....
lenard e offline   Reply With Quote
Vechi 10th May 2011   #82
vadim_braia
Fidel ;)
 
vadim_braia's Avatar
 
Data inscrierii: 15-12-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 187
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Am fost acum ceva timp la un parc de dezmembrari de Logan , cand a auzit ala ca am 130 000 cu 1.5 dCi .... face vindeeeeoooo , fac eu : de ce frate ca nu mi-a picat injectia si nici turbina ( ce-i drept am avut o mica problema pe la injectoare , dar le-am desfacut , le-am curatat si acum este OK ) , la care repsectivul : SA INTELEG CA II DAI TURATIE DACA TE-A TINUT ATAT .... exaaact , nu stau sa schimb la 1500 de rpm tot timpul ma apropii de 3000 rpm si la fel ca @lenard uleiul schimbat la 15000 si filtrul de motorina la 30 000 .
__________________
MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I
vadim_braia e offline   Reply With Quote
Vechi 13th October 2011   #83
bv06rmn
Loganist de 5 stele
 
bv06rmn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-04-2008
Locatie: Brasov
Motorizare : 1,5 dci
Varsta: 32
Posturi: 1,952
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Brasov ]
Implicit

loganu de firma mcv 85 de cp din 2008, schimbat injectoare, pompa de injetcie la 65 de mii de km mentionez ca masina a fost luata second hand
__________________


Broker de asigurari DESTINE
bv06rmn e offline   Reply With Quote
Vechi 30th May 2012   #84
meggeo82
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 29-04-2011
Locatie: dimbovita
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 538
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

85hp, fabricatie 2008, si cumparata in Martie 2008, euro 4, pina la 120 000 nici o problema, dupa, cu un filtru TRIM, au picat si pompa si injectoarele. pilitura in 6000km facuti cu acel filtru. motorina numai Petrom si galeata, dar filtrata bine. de la galeata a vazut de noua, de la citeva sute de km, si a mers multe zeci de mii de la galeata, inclusiv a facut turul tarii fara probleme. dar o tineam pe filtru original cumparat numai de la reprezentanta Dacia-Renault. cum am trecut pe alta firma, s-a ales praful. dar am revenit la orginal, iar acum are 157000km, si de 8mii si ceva merge pe electric. adio pilitura!!!! adio probleme!!!! merge ca noua, mai ales la raspuns in acceleratie, porneste la sfert tot timpul, toarce perfect, etc numai de bine. curatat EGR de doua ori pina acum, o bujie incandescenta schimbata, valvele de retur inlocuite la 126000km la toate injectoarele, in rest revizii la 10mii si ulei numai Catrol Magnatech 10w40. plus un rind de cauciucuri schimbate.
forja cit cuprinde, si m-am ales cu maximum de troncaneli posibile pe fata. nu-i problema, se schimba. motorasul indiferent in ce moment, toarce perfect.
foarte multumit! bine...cind mi-a picat prima oara, mi-a scos peri albi si m-a uscat de tot vocabularul meu la capitolul injuraturi. in timp insa, mi-a aratat ca poate fi un motor care merita respect. omul cit traieste invata, deh.
meggeo82 e offline   Reply With Quote
Vechi 9th August 2012   #85
petronel
Fidel ;)
 
petronel's Avatar
 
Data inscrierii: 06-11-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,5,Ir-85cp
Varsta: 47
Posturi: 163
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Salut meggeo82.Adica cum electric?
petronel e offline   Reply With Quote
Vechi 9th August 2012   #86
vily pisica
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 30-06-2009
Locatie: galati
Motorizare : 1.5 dci 70 cp
Posturi: 454
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de meggeo82 Vezi Post
85hp, fabricatie 2008, si cumparata in Martie 2008, euro 4, pina la 120 000 nici o problema, dupa, cu un filtru TRIM, au picat si pompa si injectoarele. pilitura in 6000km facuti cu acel filtru. motorina numai Petrom si galeata, dar filtrata bine. de la galeata a vazut de noua, de la citeva sute de km, si a mers multe zeci de mii de la galeata, inclusiv a facut turul tarii fara probleme. dar o tineam pe filtru original cumparat numai de la reprezentanta Dacia-Renault. cum am trecut pe alta firma, s-a ales praful. dar am revenit la orginal, iar acum are 157000km, si de 8mii si ceva merge pe electric. adio pilitura!!!! adio probleme!!!! merge ca noua, mai ales la raspuns in acceleratie, porneste la sfert tot timpul, toarce perfect, etc numai de bine. curatat EGR de doua ori pina acum, o bujie incandescenta schimbata, valvele de retur inlocuite la 126000km la toate injectoarele, in rest revizii la 10mii si ulei numai Catrol Magnatech 10w40. plus un rind de cauciucuri schimbate.
forja cit cuprinde, si m-am ales cu maximum de troncaneli posibile pe fata. nu-i problema, se schimba. motorasul indiferent in ce moment, toarce perfect.
foarte multumit! bine...cind mi-a picat prima oara, mi-a scos peri albi si m-a uscat de tot vocabularul meu la capitolul injuraturi. in timp insa, mi-a aratat ca poate fi un motor care merita respect. omul cit traieste invata, deh.
Filtrul nu-i inaintea pompei?Eu cred ca aveai pilitura si inainte.
vily pisica e offline   Reply With Quote
Vechi 20th August 2012   #87
meggeo82
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 29-04-2011
Locatie: dimbovita
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 538
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

asa est, filtrul e inaintea pompei, dar probabil nu am mentionat ca dupa ce am puss acel filtru, eram pe autostrada, 180 la ora constant si...am calcat-o. INJECTION FAULT!!! echivalentul becului de bujii. deci cind a inceput sa bage pilitura???
in fine, mergeam de 6000 km cu acel filtru Trim, dupa care am lovit masina. si in timp ce o aveam pe butuci in curte, am desfacut, aiurea in tramvai, pompa, doar asa,pt mine sa stiu cum stau, doar eram la capitolul revizie capitala. si atunci, surprise!!! pompa baga pilitura, si era abia la inceput. ce era sa fac? logic, reparata. si uite asa au inceput testele si munca. acum pot sa spun ca rezultatul final e minunat!
inainte as fi dat-o la prima strigare si mi-as fi bagat toate cele in el de motor. acum nici sa ma rogi cu nemtesti sau japoneze, nu as mai da-o. sau poate ma-as mai gindi doar daca masina respectiva ar avea sistem de injectie comon rail Delphi. acum ca stiu ce poate iesi din acest sistem de injectie, pot spune ca mi se pare mai fiabil si mai ok decit Bosch-urile, sau siemens-uri sau alte sisteme.
iar ca un argument, poftim: de cita forta e nevoie sa invirti axul la o pompa Delphi ca sa scoata o presiune de 1500 bari, fata de celelalte tipuri de pompe? deci energie minima consumata de la motor, in raport cu celelalte tipuri de pompe. in urma modificarii...adio probleme. costuri de intretinere...foarte ieftin doar comparativ cu celelalte tipuri, nu ca ar fi chiar asa de ieftin...dar totusi. durata de viata: la 100 000km sa bagi in pompa citeva milioane, eu zic ca merita, la ce consum iti ofera sistemul...
numai bine!

Last edited by meggeo82; 20th August 2012 at 23:50.
meggeo82 e offline   Reply With Quote
Vechi 21st August 2012   #88
me_catalin
Loganist de 5 stele
 
me_catalin's Avatar
 
Data inscrierii: 10-05-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 925
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

zi ma ce pompa ai pus odata ca asta vrea lumea sa stie.
me_catalin e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd August 2012   #89
meggeo82
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 29-04-2011
Locatie: dimbovita
Motorizare : 1,5dci
Posturi: 538
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

mă, daca tu esti lumea, atunci uite mă : pompa electrica de motorina, marca B O S C H !!! o gasesti la Megane 1,9dci, Scenic, si la mai multe. sau pe net
ti-era lene sa dai citeva click-uri sa vezi ca la topicul cu pompa de injectie, parca pe la motorizarea de 70hp, am detaliat cu lux de amanunte inclusiv si cu ce pompa?
lume multa, oameni putini! si exprimari frumoase si mai putine, mă!

Last edited by meggeo82; 22nd August 2012 at 21:16.
meggeo82 e offline   Reply With Quote
Vechi 24th August 2012   #90
me_catalin
Loganist de 5 stele
 
me_catalin's Avatar
 
Data inscrierii: 10-05-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 925
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

foarte frumos, era greu sa spui si aici ?
Crezi ca toata lumea stie toate threadurile pe dinafara...

pentru cei care nu stiu unde este povestea completa:

http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=445

Multumim si felicitari !

PS:sper sa nu am nevoie

Last edited by me_catalin; 24th August 2012 at 20:29.
me_catalin e offline   Reply With Quote
Vechi 15th December 2013   #91
lucian74
Incepator
 
Data inscrierii: 12-12-2013
Locatie: TURDA
Motorizare : DIESEL
Varsta: 43
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am un MCV de 85 cai ,cumparat nou in 2008. Are 250000 km si n am schimbat nimic. Acu se pare ca mi face figuri pompa de injectie. Mi se aprinde martorul luminos de la apa cand am turatii peste 3000. Injectoarele s inca bune. Le-am verificat. Asa ca nu am motive sa ma plang de masina
lucian74 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th March 2014   #92
pyngi
Initiat
 
Data inscrierii: 21-05-2008
Locatie: Tg-Mures
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 39
Membru :
[Initiat]
Implicit

Kiss FM 85 cp 2008: 185.000 km fara nici o problema. Motorina numai de la benzinarii, in afara de Luk si Rompetrol cam peste tot am alimentat. Ulei Elf 10w40 schimbat la 10.000 km, filtru de motorina schimbat destul de des ba la 10.000 ba la 20.000.
__________________
1.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014
pyngi e offline   Reply With Quote
Vechi 16th March 2014   #93
B997NDL
Loganist de 5 stele
 
B997NDL's Avatar
 
Data inscrierii: 19-05-2011
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 51
Posturi: 7,620
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

ulei 10w40 si schimbat filtru motorina "destul de des" la 10 mii-20 de mii km ?!
si tu zici ca e bine ?! cand filtrul se schimba la max 10 mii km... si ai mai si ocolit cea mai buna motorina, care e cea de la rompetrol. am bagat si eu petrom si omv si sunt slabe pe langa rompetrol. se aude motorul de zici ca e rece.
B997NDL e offline   Reply With Quote
Vechi 16th March 2014   #94
Leo0608
Loganist de 5 stele
 
Leo0608's Avatar
 
Data inscrierii: 23-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,6 MPI
Posturi: 519
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

cum ma sa zici 10w40 fie el si dci
pune elf 5w40 si aia e. Filtrul de motorina la 7-8 mii cu uleiul de schimbat si e mult mai bine!
Luk, Rompetrol, Agip si Mol chiar sunt bune ptr motorina
__________________
If it ain't broken don't fix it !

Last edited by Leo0608; 16th March 2014 at 18:03.
Leo0608 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
injectoare, logan, pompa, problema, sau

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 23:49.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google