Problema Pornire Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pornire Logan 1.6 16v

    Buna Ziua , sunt nou aici si imi cer mii de scuze ca intru direct in subiect ...


    Ma numesc Alexandru , sunt din Constanta si am un Logan 1.6 16v . Pana azi a fost totul ok la el . Am fost la un mecanic de mi-am schimbat radiatorul acum 2 luni + . Acolo am fost asigurat ca am si antigel in ea si nu ar trebui sa am probleme. Azi spre uimirea mea am constatat ca antigelul din borcan era semi inghetat si ea numai pornea. I-am dat ceva chei pana am ramas si fara curent in baterie. De aici intervine problema : Am chemat un prieten sa imi dea curent la masina :

    - cand a pus bornele la el le-a pus invers ( cand a pus a doua borna doar a atins fier pe fier de 1 - 2 ori si a scos scanteie nu a lasat sa bage curent ) .Dupa am montat bornele ok am stat vreo 20 de minute pana mi-a incarcat bateria .
    - cand am incercat sa ii dau cheie se aude doar clanc clanc in ea nu a mai pornit nimic . Am lasat-o 5 minute asa ( in acest timp m-am apucat sa ii verific sigurantele ) dupa ce am umblat atins pe acolo a pornit totul ok vreo 5 chei consecutive pornit oprit a mers masina lasata pornita cate 5 minute cu pauze . . Dupa a inceput sa faca la fel . Ce ar putea sa aiba pentru ca nu a mai vrut sa porneasca deloc ... cand pun contactul se aude doar clanc in contact si dupa ce iau contactul la cateva secunde se aude un clanc si la relee. Ma puteti ajuta va rog cu un sfat ceva ? Multumesc . Mentionez ca , cat am avut masina pornita dupa clanc clanc nu mi-a ramas nici un bec pornit adica totul era ok ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic . Am tot auzit ba electromotor inghetat ba papucul de la electromotor eu am desfacut un papuc l-am curatat l-am bagat si tot la fel . etc.
    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

  • #2
    De cand ai bateria si de cat este ? borcan semi-inghetat nu e bine, du-te intr-un service urgent si schima lichidul de racire in concentratia care trebuie.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      bateria are 2 -3 ani ... dar nu cred ca e problema cu ea. ...
      Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

      Comment


      • #4
        Completeaza cu antigel pur peste pana ajungi la un service.

        Comment


        • #5
          ok dar nu imi mai porneste ...
          Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

          Comment


          • #6
            Trebuie același topic pe 2 forumuri, mașina se repară doar citind.

            Ai instalația fără antigel, a înghețat vasul de expansiune, probabil și restul instalației (pompa de apă).

            Te chinui să o pornești, faci bateria praf și ai impresia că încărcând bateria la cabluri, puse invers, o recuperezi?!

            Baterie descărcată + frig(sub 0C) = baterie nouă
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              In primul rand iti trebuie o baterie, in parametri; abia dupa aceia poti suspecta demarorul.
              In cazul lichidului de racire, in momentul cand este posibil, as scoate cca 1,5l si as completa cu antigel concentrat.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                torquemada vad ca pe tine te deranjeaza ca am cerut ajutor pe mai multe forumuri . daca nu se putea puteai spune cu frumos .

                Am desghetat toata instalatia de pe masina la fel face + alta baterie buna
                Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                Comment


                • #9
                  Idea e că mașina nu se repara pe forumuri, cu puțină grijă evitai problema.

                  Dacă îți place să meșterești, e ok - cu un densimetru vedeai ce ai în instalație și cu o vizită la un service de baterii puteai face un test de baterie cu tester dedicat.

                  Dacă nu îți place să meșterești, iar e ok - plătești la un service(că tot ai schimbat radiatorul) și verifici mașina înainte de intrarea în iarnă.

                  Repararea pe fugă, fără cunoștințe și o dotare minimă(un banal multimetru) e mai costisitoare(cablurile puse invers).
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    eu nu inteleg un lucru la ea ... mi-a pornit perfect dupa ... cam jumatate de ora stata cu ea pornita ... dupa am oprit`o si iara face la fel ... pornit fara cabluri de curent pe baterie pusa etc.
                    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu ce sa zic, ma doare sufletu dupa ce am citit. As lasa balta problema bateriei si a pornirii, pe frigul asta antigelul este beleaua mare. Pompa este cu palete care se invart intr-un lichid care la tine a ajuns sa fie gel din cauza frigului. Demarorul ala invarte si pompa cand vrei sa pornesti masina. Este infranat de "gel", trage curent mai mult din bateria aia nenorocita. Bafta!
                      Fa urgent ceva ca ramai fara motor!
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #12
                        Da am discutat si cu SoNyKeL si el mi-a recomandat la fel : ori o las pana se incalzeste si sigur o ia ca am pompa de apa blocata si s-ar putea sa fie si electromotorul la fel de nu o ia ... ori sa o bag intr-un garaj cu paturi si aeroterma pe ea sa o las o zi asa ... pana se deszgheata cum trebuie ... na ce sa zic Oti si restul lumii daca ma incred in anumite service-uri ...
                        Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                        Comment


                        • #13
                          Lichid de racire inghetat in anumite parti ale instalatiei inseamna belea mare! Gheata are prostul obicei sa strice furtune, conducte si...ce crezi... piese mai sensibile, din aluminiu.

                          Din ce e facuta chiulasa? R : din aluminiuuuuuu
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            ..........
                            In cazul lichidului de racire, in momentul cand este posibil, as scoate cca 1,5l si as completa cu antigel concentrat.
                            Eu cand am completat, am observat ca lichidul din vasul de expansiune nu s-a amestecat cu cel din instalatie, mi-am dat seama dupa diferenta de culoare a lichidului din vas, (un strat de doua degete mai colorat), exista riscul ca in instalatie sa ai lichid de racire cu antigel in alta concentratie si sa inghete. Nu degeaba spun colegii pe forum sa folosim produse de origine controlata, recomandate de fabrica.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • #15
                              nu are rost sa ma mai chinui la ea acum ... o las asa pana da caldura ... mentionez ca i-am pus paturi peste paturi pe motor radiator sub motor etc si dupa ce da caldura o sa vad ce iifac . bateria e la caldura in casa etc.
                              Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google