Problema Pornire Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fii fara grija, nu crapa nimic pana nu dai cheie, are ceva antigel in instalatie, e bine, problema este ca nu curge, este prea vascos la temp de afara. Asa mi-a povestit un mecanic, prieten, am pus botul, al a uitat sa specifice ca masina era pe caramizi si a dat cheie cand era cald afara. Pe mine m-a costat pompa de apa la Dacia 1300. De atunci verific calitatea lichidului de racire.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • #17
      Și radiatoarele la fel, inclusiv ală din habitaclu!
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Beleaua View Post
        torquemada vad ca pe tine te deranjeaza ca am cerut ajutor pe mai multe forumuri . daca nu se putea puteai spune cu frumos .

        Am desghetat toata instalatia de pe masina la fel face + alta baterie buna
        Nu il baga in seama. E genul care le stie pe toate. Restul "e" prosti.

        Incearca sa gasesti o locatie in care temperatura e peste 5-10 grade. Un atelier, garaj etc. Lasata o perioada acolo. Antigelul diluat probabil ti-a inghetat in instalatie.
        Problema la tine era de cand ti-a pornit prima oara sa dai fuga la service. Sa nu pierzi timpul cu ea prin ger. Nu trebuia sa o mai opresti. Sa fi mers cu ea sa se mai incalzeasca motorul si apoi la service.

        Comment


        • #19
          deci acum va intreb pe voi .. ma gandesc ca e posibil sa fie doar bateria si eu sa ma chinui ca tantalaul cu altele ... si de ce :

          1) instalatia complet dezghetata
          2) sigurante + relee verificate
          3) singura problema e bateria pe care maine o sa ii fac proba sa vad ma gandesc ca bateria s-a dus ( ochiul e negru la ea ) ... am facut eu o legatura asa .. adica cat mi-a dat ala curent la inceput clanc clanc la un moment dat a pornit am lasat`o pornita dupa am oprit`o si dupa ceva timp am incercat sa o pornesc ... clanc clanc ... sa vad maine ce fac cu bateria ... curios e ca am claxon faruri tot pe ea ... acum ce am mai auzit si eu e ca pot avea claxon faruri etc dar sa nu am destul curent pentru pornire in baterie
          Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

          Comment


          • #20
            O baterie descărcată, poate aprinde niște becuri și eventual un claxon, dar atât.

            Ochiul magic e un densimetru banal, verde=ok, negru=descărcat, alb=fără electrolit, principala problemă e că indică doar starea unui element din cele 6, adică poate fi verde dar alt element e terminat.

            Baterie pe redresor și poate treci iarna cu ea sau baterie nouă.

            Lectură suplimentară aici și aici
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              am vorbit cu un prieten acum vine in 40 de minute sa imi dea curent ... acum va intreb pe voi teoretic daca ea imi porneste cand imi da curent dupa aceea sa o las pornita un timp sa vad daca isi revine bateria ? exista probabilitatea asta sa isi faca incarcarea pe masina ?
              Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

              Comment


              • #22
                Daca o lasi pornita mai mult timp eventual faci si un drum de vreo 30-40 km minim , da se va incarca(daca e descarcata pana la un anumit punct) , dar eu te sfatuiesc ca o data pornita sa te duci in service sa-ti schimbe antigelul , nu costa o avere operatiunea.
                Last edited by prometheus; 5 January 2016, 13:34.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #23
                  O baterie descarcata se va reincarca pe un redresor cu asistenta incarcarii si lucru foarte important, cu incarcare lenta. Pe masina nu exista conditiile unei astfel de reincarcari.
                  Nu e nevoie de inlocuirea lichidului de racire ci doar de corectarea punctului de inghet, prin adaugare de antigel concentrat.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    deci am luat alta bateria si la fel face ... pana la urma tind sa cred ca e electromotorul .. sau se poate sa am vreun releu ars la ea ? ( un mecanic mi-a spus ca, chiar daca aveam releu ars ea tot invartea dar nu pornea ) . si daca e un electromotor ce ar putea fi ? recomandat sa dau comanda de altul sau sa il fac pe astA ? nu de alta da mi-e ca daca ma duc la mecanic cu ea ... imi ia odata mana de lucru pe asta dupa iara pe asta si tot asa .

                    Edit : Poate sa ma ajute cineva va rog cu o schita ceva ... ca sa pot da electromotorul jos ? am inteles ca trebuie masina suspendata sau ridicata bagat sub ea .. si sunt 3 suruburi ... eu am desfacut la un ww polo ... acum nu stiu daca este asemanator . nu de alta dar am un prieten daca il duc maine mi`l si repara ) moka ) daca ma intelegeti ...
                    Last edited by Beleaua; 5 January 2016, 22:25. Reason: Automerged Doublepost
                    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                    Comment


                    • #25
                      Întreabă-l mecanicul ăla dacă demarorul se învârte când ai contactul (de cheie) praf.

                      Ai spus că ai verificat siguranțele de la motor și releele. Cu cele le-ai verificat? Multimetru sau "ochiometru"?

                      Dacă ai un multimetru poți verifica prezența celor 12v în diverse puncte(baterie- cutie sig motor -cutie sig habitaclu - contact - demaror) fără a demonta toata mașina.

                      Poate te ajută prietenul cu verificările.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #26
                        Completări
                        163 e demarorul
                        104 contactul
                        597 sigurantele de la motor
                        1016 cutie sig habitaclu
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #27
                          t0rquemada vad ca te pricepi imi retrag cuvintele si imi cer scuze . acum daca tot " te-am agatat " crezi ca ma poti ajuta mai departe ?

                          1) am reusit sa scot mufa 149 din schita si am curatat`o acum nu stiu daca este vorba de mufa de la electromotor ... am vazut schita si mai apare o mufa 163 .

                          2) din prima schita sa inteleg ca ar trebui sa ridic masina pe butuci sa ma bag sub masina ca sa pot desface electromotorul ? e prins in 3 suruburi sau necesita alte operatiuni ?

                          3) urmatoarele 2 schite nu le inteleg si referitor la sigurante am verificat tot din stanga din bord si din fata de la motor si e ok ..
                          Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                          Comment


                          • #28
                            1) 149 nu e de la demaror, demaror-ul e 163 și conform pozei 2, e sub galeria de evacuare, e accesibil pe sub mașină. Conform schemei, ai 2 fire spre demaror unul gros roșu și unul subțire violet, de comandă, ce vine din contact și accesibil în mufa R212 pinul A1, e cel mai gros fir din mufă( 4mm2)

                            2)cam da.

                            3)Tu zici că le-ai verificat, dar cu ce? O siguranță poate părea vizual ok dar măsurată e întreruptă.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              mersi mult pentru ajutor .

                              1) ok 163 e demaror-ul mersi mult . o sa incerc maine pana sa ma apuc sa il desfac sa ii scot mufa sa o curat bine si sa incerc sa vad daca porneste iar. pana sa scot electromotorul ar fi ok sa incerc cumva sa schimb acele fire care vin din demaror pana in contact si cel rosu ? ma gandesc ca , cum a atins baiatul care mi-a dat curent borna la bateria lui si a facut scanteie sa nu imi fi impuscat unu dintre fire ... de face ea asa ..

                              2) mersi mult acum imi va fi mult mai usor sa o desfac singur ... na nu imi convenea intr-un service ca sa mi`l demonteze / monteze imi luau 150 ron

                              3) sigurantele din habitaclu sunt cele din stanga de langa portiera soferului nu ? au fost verificate cu surubelnita cu bec pentru sigurante pus contactul atinsa fiecare siguranta in parte si se aprindea becul . totusi in stanga acolo exista vreo siguranta care sa aiba legatura cu demarorul ? ce am vazut ceva referitor la cheie prima siguranta mica stanga sus .randul celor mici nu alea lungi .
                              Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                              Comment


                              • #30
                                Salut! Loganul meu porneste balbait dimineata,ca si cum ar merge in 3 pistoane.Dupa ce o tin turata cam 1 minut nu mai am probleme toata ziua. Am schimbat garniturile corp clapeta si admisie,bujii noi,curatat motoras pas cu pas ptr relanti,curatat senzor turatie si tot asa face ,ba mai mult cand sta la relanti se simte cum intrerupe putin,pusa de 2 ori pe tester totul perfect.

                                Deci vreo sugestie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google