Problema Prestige 1.6 16 V !se Tureaza Singura! :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bine ca ti-ai rezolvat problema, sa ai parte de cati mai multi km fara incidente

    Originally posted by bgd_prestige View Post
    si am mai observat ceva la ea....la aerul conditionat...scoate un zgomot ft ciudat...un huruit.....din cand in cand....vi se intampla si voua asta?
    imi place masina....e prima mea masina...dar sincer chiar nu ma asteptam sa am astfel de probleme cu ea...avand in vedere faptul ca e o masina noua si ca am dat ceva bani pe ea
    aici stai linistit, n-ai nici o problema. Pun pariu ca ti se intampla asta numai cand stai in coloana la semafor! Cand pleci din loc si treci de 30km/h sa zicem, nu mai huruie, asa e?
    Daca e cald afara si stai in soare "parcat" intre alte masini, trebuie si ea sa se racoreasca cumva, nu? Intra ventilatorul ala de la AC intr-o treapta superioara si d-aia simti trepidatia... dar indata ce ai plecat din loc si sufla vantul in radiator, o lasa mai moale si ventilatorul ala.
    Am patit-o si eu si am intrebat tot la Meridian Vest si asta e explicatia cu care au sarit, pare plauzibila nu?

    Eu am patit si altceva. Dupa ce m-am dat pe caldura cu AC-ul pornit, cand am parcat masina in fata blocului si am coborat din ea, auzeam cum sfaraie cate o picatura de "ceva" pe galeriile incinse.
    Asta chiar m-a speriat. Am ridicat capota si m-am uitat pe acolo dar nu am vazut nimic. Nici nu mirosea a ulei sau antigel...
    Tot baietii de la M.V. mi-au spus ca AC-ul asta ar avea si functia de dezumificare si ca picaturile alea care le auzem sfaraind la motor ar fi condensul...

    Comment


    • #17
      Cu prima parte ai dreptate, cand incepe sa vibreze mai tare (impreuna cu un huruit) atunci porneste GMV-ul pe tr. 2. Dar in principiu se intampla vara, pe calduri mari, in stationare.
      Cu a doua parte - nu prea. AC-ul are si functie de dezumidificare, dar condensul care se strange pe vaporizator se scurge din aeroterma direct sub masina, in nici un caz pe la motor.
      Cand mai auzi asemenea zgomote, ridica putin capota si uite-te sa vezi. Verifica sa nu fie crapat / spart furtunul de la lichid de parbiz. Uite-te dupa urme de umezeala nespecifice.
      GL-22-TOF

      Comment


      • #18
        da....aceiasi explicatie mi-au dat-o si mie legat de AC...au spus ca toate motorizarile pe benzina fac asa...m-am impacat deja cu ideea si cu zgomotul :P

        Comment


        • #19
          sal...lasa masina dupa ce o pornesti ...5 min sa se incalzeasca cat de cat...daca tu o duce in 3000 de ture cand e motorul rece.....problema ta.....dar nu e bine...!si dupa ce se incalzeste..sa ii dau 3000 de ture ...nu cand e rece..!

          Comment


          • #20
            Cred ca din august si pana acum a rezolvat omul problema...
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #21
              azaburi tu ia ramas cu sechele urate de la dacia 1310 ? ... nu e recomandat sa mergi +4500 cand e rece....3000-3500 cand e rece ..si nu are nici pe dracu

              Comment


              • #22
                Eu o am de cand s-a lansat din octombrie 2006 si nu am avut probleme de genul acesta.
                Am avut probleme cu presiunea prea mare a freonului din instalatia de AC ,fapt ce producea o usoara accelerare a motorului si un zgomot deranjant lucru care s-a rezolvat la service prin reglarea presiunii freonului in limitele normale.
                In noaptea de 21.01.2010 am avut neplacuta surpriza cand plecam la servici sa constat
                ca-mi lipseste roata din dreapta spate. Am alarma dar activa numai pt.interior deci va recomand sa va puneti antifurturi la roti sau alarme mai performante .
                Va multumesc

                Comment


                • #23
                  Daca se tureaza singura se poate verifica si curata motorasul de relantiu.Trebuie cheie imbus stelata si curaj.

                  Comment


                  • #24
                    salut

                    dupa cum spunea si AleXpeed....am rezolvat pana la urma problema...dar ca sa mai fac o precizare....au trebuit sa imi schimbe CORP CLAPETA DE ACCELERATIE.
                    s-a dovedit ca nu era de la acea vana care mi-au schimbat-o prima oara...pentru ca masina a inceput sa faca din nou dupa doar o saptamana dupa ce imi schimbase piesa.
                    m-au tinut o gramada cu masina asa....iar eu mergand cu masina turata...acum mi se aude un zgomot atunci cand calc ambreajul....ei mi-au spus ca "e uzura placii"....niste nenorociti astia de la meridian!!! asta e....noi sa fim sanatosi!!!

                    Comment


                    • #25
                      Fa o reclamatie la Vocea Clientului sau la Opc!
                      Cum sa se uzeze placa la o masina noua asa de repede?
                      Ia-te cu iei in gura si fa scandal monstru ca altfel nu rezolvi nimic cu iei in stilul asta de ""las-o asa ca merge""!

                      Ca sa dau 400 de milioane pe o masina si sa zica astia sau eu ca ""Asta e nu ai ce-i face"" si sa tac din gura cred ca turbam cu ei acolo de gat si nu plecam pana nu rezolva treaba.
                      Cateodata mai este bun si scandalul ca altfel nu rezolvi treaba si tot tu o sa dai banii mai tarziu pe reparatia masinii cand o iesi din garantie.
                      Last edited by Ivan Marian; 24 January 2010, 17:50.

                      Comment


                      • #26
                        da ai dreptate...o sa fac o reclamatie...dar nu am mari sperante ca se va rezolva ceva....pun pariu ca o sa-mi zica ca nu am exploatat ambreajul cum trebuie...o sa ma duc acum sa-i fac schimbul de ulei...si o sa le zic si de asta....dar in niciun caz nu ma mai duc la meridian!!! mai sunt si alte service-uri!

                        Comment


                        • #27
                          la mine relantiul sta la 1500 pentru aproximativ 10 - 20 secunde dupa care sta normal cand este rece, acum nu stiu poate o conta si benzina pe care o folositi, eu unul de la Rompetrol, Lukoil am avut numai probleme cu ea
                          Logan by Renault Pure Blood
                          Nothing beats Low Cost

                          Comment


                          • #28
                            asa face si la mine ,se joaca cu aceleratia putin.mentionez ca numai dimineata cand a fost frig rauuu si am accelerato eu putin imediat dupa ce am pornit-o,apoi coboara la 1500 si sta cateva secunde si gata...nu cred ca are probleme

                            Comment


                            • #29
                              ati umblat pe la filtre de aer ?
                              soft etc?
                              16v are tendinta sa faca asa ceva,cand e resoftat ,sau cand trage aer cald ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                :d soft....are vreo prob?mentionez ca nu se intampla mereu doar cand a fost frig rau....in rest,, no problems,, doar un consum cam mare dupa resoftare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google