Problema Radiator Caldura Logan Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Radiator Caldura Logan Benzina

    Am o problema cu radiatorul de caldura ..este umed sub cutia aerotermei chiar sub radiator.
    Se poate da jos radiatorul fara a demonta bordul.se poate schimba decat radiatorul fara acele tevi de aluminiu?

  • #2
    da la ambele

    Comment


    • #3
      cum se face schimbare radiatorului?se goleste instalatia de antigel,se slabesc colierele de pe furtunele de caldura...pana aici ma descurc..mai departe e greul..
      ce fac?desfac placa aceea de fier si suruburile de fixare radiator?imi permite sa-l scot afara sau trebuie taiate conductele de aluminiu?

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema am avut-o si eu, si acum cred ca mi s-a infundat si as vrea sa-l dau iar jos, insa prima data cand l-am schimbat am dat bordul jos. Am auzit ca s-ar putea rezolva si fara bord dat jos. Insa un lucru stiu sigur, nu se taie nimic, daca reusesti sa desfaci suruburile acelei table o sa vezi ca cele 2 tevi sunt prinse cu cv de plastic de la calorifer printr-un surub sau 2 daca nu ma insel, dar totusi cred ca unu, antigel o sa-ti curga maxim 200ml . daca o sa ridici mocheta , dai scaunu la maxim in spate sau il dai afara sa fie mai usor de lucru ca are 4 suruburi, ridici mocheta si scoti polistirenul ala afara si dai drumu la antigel acolo in masina si stergi ca nu curge mult. Insa sunt foarte curios daca o sa reusesti fara sa dai bordul jos, eu n-am reusit, insa acum as vrea sa dau iar calorifer afara, dar nu vreau sa mai aud de bord dat jos, este prea multa munca , o gramada de componente de demontat, volan, airbag, etc...!

        Comment


        • #5
          Maine incerc sa desfac tabla aceea care acopeta tevile si sa vad daca pot sa il desfac.e posibil sa curga pe la acel capac care este din plastic.ai spus ca nu curge mult antigel.nu trebuie golita toata instalatia??

          Comment


          • #6
            Furtunele de la motor spre habitaclu, le strângi cu niște menghine (așa se lucrează în service).

            Sfat: caută prin tutorialele lui Cristi, caută și un manual de service, abia apoi te apuci de lucrare.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              nushu sincer nu am dc sa exagerez, dar cat antigel crezi ca sunte pe alea 2 tevi, ca atat curge daca motorul e oprit, decat ala din conducte, oricum daca dai tabla jos care e cea mai dificila treaba , radoatorul e fixat in 2 suruburi torx, si inductele intr-unul. eu l-am avut spart la capatul celalalt spre sofer, insa eu am optam pentru unul aftermarket la 100de lei din vitan , pe atunci cel original valeo era vreo 370, si imi pare rau
              este o diferenta intre ele, cel original are 2 randuri de elementiprin care trece apa, cel aftermarket are un un singur rand, la mine l-am schimbat vara nu mi-am dat aseama insa si iarna trecuta si asta, cu caldura mia subtire, am probleme! si am schimbat termostatul, pompa de apa ca am schimbat distributia, nimic. singurul ramas e radiatorul care vreau sa-l dau jos, si ma gandesc sa ma duc la dezmebrari sa iau unu sh dar original. Sincer te sfatuiesc sa faci la fel, sau daca te tine buzunarul sa iei original, eu pana nu-l dau jos nu pot sa ma pronunt care o problema, insa merg pe ideea ca e dintr-un material foarte prost si s-au depus chestii, sau merg pe ideea ca avand un singur rand de elementi nu face treaba cat trebuie !

              Comment


              • #8
                ma gandesc ca cel mai greu este sa scot tevile din radiator,dupa ce desfac surubul care strange garniturile pe tevi trebuie impins inspre compartimentul motorului si nu stiu daca imi permite fiind tevile indoite mai este si acel burduf de cauciuc.

                Comment


                • #9
                  iti permite, este circa 3cm in radiator bagat, si sus unde este trecut prin caroserie este flexibil cat de cat, Crede-ma cel mia greu va fi sa dai jos tabla aia, cel putin mie nu-mi intra mainile pe langa bord cum sustin uni mecanici ca cica se poate! Mie mi-a luat 3 ore sa dau bordul jos si 2 ore jum sa-l pun. si maxim10 min fara nici o exagerare sa inlocuiesc radiatorul, acum nu stiau, daca cu bord pus este la fel de usor sa inlocuit, dar imposibil zic baietii ca nu ar, cand i-am zis unui mecanic ce am facut, a zis ca sunt nebun. Oricum grija care o aia asupra tevilor iti zic sigur ca nu e problema va fi foarte usor sa le scoti din radiator! Nu trebuie sa desfaci colierele de la motor de acolo, nu ai nici o treaba! Dar la tine cand dai pe caldura intra un miros urat in masina? ai gasit umezeala sub mocheta? La mine asa s-a manifestat,dintr-o data un miros super urat cand dadeam pe caldura si cand am deschis capot nivelul aproape de minim, am umplut, si dupa 60de km mai jos de minim l-am gasit! Si dupa mici cautari pe google amgasit un baiat care mi-a zis sa ridic mocheta sa vad ce-i acolo! M-a luat capul cand ma vazut ca era o balta de poveste. am fost la service m-a lovit subit 250lei manopera si 360lei piesa! am zis lasa cu un mil l-am schimbat eu si putina pricepere!

                  Comment


                  • #10
                    Da a scazut nivelul ca 2cm in vas si este umed, sub aeroterma este antigel,miroase urat cand incepe sa bage caldura,posibil sa fie un por mic la partea de jos a radiatorului.unii colegi spuneau ca se poate deface acea margine cu cleme si pus gasket.de la dezmembrari cumpar numai daca este masina mai noua .
                    Tu zici sa nu desfac colierele din compartimentul motorului,dar are un surub acolo pe aeroterma sus unde ies tevile si mai sunt si garniturile alea groase de burete sau cauciuc.daca nu pot sa-l dau jos am sa pun o carpa mai mare sub iel pana la vara cand se incalzeste sa dau bordul jos.
                    multumesc.
                    Last edited by VIORE_L; 14 February 2015, 07:49.

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai vrun mecanic care pricepe ti-l da jos si fără bord dat la o parte, însă astia lucrează ca spartanii si nici nu ma gândesc cum o sa traga de plasticele alea pe acolo. Dar la tine daca scade asa Putin cred ca o luna mai poti astepta, la mine curgea urat nu pica). Ideea e daca plasticul ala la o parte unde sunt butoanele de la geamuri si restu o sa vezi suruburile si pe acolo poate te ghidezi mai usor. Oricum recomand daca ai garaj sau un prieten cu garaj Putin încălzit ca pe frigul asta cu plasticele astea ... Eu am efectuat operatiunea prin aprilie era cald bine. Intra pe tutorialelogan.ro si te mai documentezi ca omul ala a demontat cred ca aproape tot ce se poate demonta

                      Comment


                      • #12
                        l-am dat jos astazi fiind putin mai cald vreo 7 grade cu soare nu am garaj..
                        cel mai greu a fost cu tabla ai de tot rahatul are 2 suruburi jos si doua piulite sus.. una cred ca nici nu o mai pun, e greu.Dupa ce am dat jos acea tabla groasa de fier am desfacut surubul care strange tevile pe radiator cu un torx nu mai stiu de cat este...,era slabit deja poate s-a mai umblat vreodata nu stiu,nu sunt primul propietar..
                        apoi am desfacut si cele 2 suruburi de fixare radiator si la tevi in spate la iesirea spre motor,apoi am taiat o sticla sa nu pierd antigelul...a curs vreo 200 grame atat.
                        tevile ies foarte usor din radiator iti permite spatiul sa le scoti,apoi am tras de radiator si a iesit putin mai greu ca tine in pereti putin..
                        mustea in partea de jos la intrare unde este garnitura de la capacul radiatorului.
                        am incercat sa-l desfac dar...surpriza garnitura este pe toata suprafata radiatorului si tine si cele 24 de tevi sa nu curga in spatele lor nu sunt cositorite sau lipite tevile de baza radiatorului,odata putrezita garnitura curge pe la toate tevile.an legat furtunele intre ele cu un stut si am suntat radiatorul pana caut altul la dezmembrari.ce am observat este ca nu mai face presiune in vas daca dupa ce opresc motorul desfac busonul.de care sa cumpar sh nou de srl sau de origine?

                        Comment


                        • #13
                          Sal o problema cu caloriferul din int nu mai baga caldura a avut si un vecin si am razolvat problema in felul urmator .Am desfacut furtunele alea 2 de la mouor am pus alte 2 furtune de vreo 50 cm fiecare si am turnat 2 sticle de otet pe unul din ele si am lasat otetu cam 30 min si apoi am spalat cu un furtun racordat la apa si gata s-a desfundat caloriferu merge ok

                          Comment


                          • #14
                            La mine este fisurata garnitura nu este infundat

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca postul venea in ajutorul meu. E bine ca ai reusit sa-l dai jos. Sfatul meu este sa te îndrept spre unul de la dezmembrari, adica cel de origine, eu nu sunt multumit de cel aftermarket , pentru ca in mai putin de un an nu-si mai face treaba. Eu iti spun de proprie experienta, tu alegi ce vrei sa faci.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google