Problema Scapare Ulei Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Scapare Ulei Turbo

    am o problema care nu prea am bagat-o in seama la inceput dar acum ...

    Situatia e in felul urmator : am ulei pe turbina , foarte mult ulei inclusiv pe tabla aia de la Egr si pe peretele de langa turbo .... problema grava e ca raman fara ulei foarte repede si daca o calc un pic iese ulei pe acolo, arde si scoate fum pe sub capota

    Fum albastru am dar forte putin si azi la verificare aveam egr si conductele pline de ulei ....mecanicul a zis ca e turbo dar daca era turbo nu trebuia sa merg cu dara de fum albastru dupa mine?? Masina trage , merge in regula atat ca trebuie sa completez cu ulei saptamanal

    Eu m-am gandit la epurator de ulei exect ca in cazut lui Cristi Streulea
    Voi ce parere aveti??

    Logan 1.5 dci E3 65cp

  • #2
    E un furtun spart. Turbina n-are nimic. Fa curat pe acolo si identifica pe unde sare ulei! Asa am avut si eu, tot un furtun, l-am schimbat si bucurie maxima, ca n-a mai avut nici pe naiba.

    Comment


    • #3
      daca ar fi fost membrana de la epurator, nu cred ca vedeai ulei pe exteriorul turbinei. la tine e posibil sa fie problema la conducta metalica ce duce ulei in turbo (ori la conducta de retur). o fi vreo fisura pe undeva, ori s-a desfacut surubul care o tine in loc (ceva cu cap torx parca). pe de alta parte, daca zici si de furtunuri ca-s pline de ulei, verifica si turbina sa nu fie kaput si sa-ti scape ulei in admisie (fum ar trebui sa ai ceva, dar daca nu scapa prea mult in admisie, atunci nu neaparat - la tine probabil il da pe afara mai mult decat in admisie).
      internal combustionizer

      Comment


      • #4
        In primul rand curata cumva pe acolo,spala toata partea aia sau chiar tot motorul si atunci se va cam vedea de unde iti vine uleiul acela.Din cele descrise tind sa cred ca vine de undeva de sus daca zici ca si langa EGR si prin zona aia e uns tot cu ulei.Daca ar fi turbo pe duca atunci ar scoate mai mult fum pt ca mult ulei s-ar scurge prin turbo.Daca sunt scapari pe la conducta care intra in turbina atunci nu cred ca ar fi fost uns tot pe acolo,mai ales si partile de sus ale motorului.

        Comment


        • #5
          Schimba capacul de la tacheti...are niste orificii prin care se scurg vaporii de ulei inapoi in baie...daca un orificiu este infundat iti baga vaporii de ulei in turbina si de aici rezulta atat ulei pe la egr si turbina.Eu am schimbat o turbina degeaba..pana nu am schimbat capacul nu sa remediat problema.Unul second hand e cca 70 lei.Ca sa iti dai seama scoate furtulul care iese din capac si vezi daca iti arunca ulei pe acolo.Cunosc cazuri in care s au facut motoare de la a la z pana sa isi dea seama ca este de la acel capac.
          Last edited by L3on; 25 June 2013, 18:02.

          Comment


          • #6
            salut

            Multe dci de 65 cp au problema asta poate si modelele ulterioare scapa putin ulei la teava de retur ulei turbo, pana nu am schimbat prostia aia de garniture de aluminiu cu o garniture facuta de mine din klincherit nu am scapat de scurgere, bafta

            Comment


            • #7
              La mine problema a fos ca furtunul care face legatura dintre turbo si admisie(cred) era spart. Cand acceleram sufla aer si ulei si era murdar peretele dinspre aeroterma si nu trecea de 120 Km/h. Am schimbat furtunul care-i destul de scump si am rezolvat problema.
              Toata lumea se plinge ca nu are memorie, dar nimeni nu se vaita ca nu are logica.

              Comment


              • #8
                Salut La multi anii

                In primul rand curate pe acolo bine cu motorina daca vrei si apoi iti recomand o spuna activa dupa care limpezesti cu apa, apoi indentifici de unde se scurge poate sa se fi destrans si ,,surubul,, cu cap de torx de la conducta de tur ulei la turbo strange acel surub si verifica si mie imi scapa pe acolo cand am schimbat turbo si plus ca, garniture de ulei retur cea de aluminiu mia halit cateva zile nervii pana am schimbato cu una confectionata de mine din klincherit

                Comment


                • #9
                  E Normala Chesta Asta? 1.5 Dci

                  am niste probleme cu uleiul , mai exact raman fara 1l ulei la fiecare 200km parcursi . Fum albastru este doar dimineata la rece pana se elimina dupa traseu , adica plec si daca am ajuns la 3000rpm mai forta asa se duce fumul

                  Am avut curiozitatea de a cauta problema . Ce am gasit : tot traseul (furtun admisie , turbo , egr cu ulei) , cel de admisie exact de la epuratorul acela garla de ulei....bunnn . Am fost curios sa strangulez furtunul acela mic care duce de la culbutori la epuratorul de ulei si surpriza mea , imediat a sarit joja de ulei din cauza presiunii

                  Acum si intrebarea : e normal sa se elimine presiunea uleului si inclusiv ulei pe la acel epurator si automat in admisie si turbo? Stiam ca se acolo ies gaze nu ulei in toata firea

                  Comment


                  • #10
                    Ti-am mutat topicul aici, unde sper sa gasesti raspunsul potrivit problemei tale.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      normal nu ar fi sa iasa ulei in toata regula (asta poate insemna ca ai probleme la segmenti , sau simeringurile de la supape ) , nu mai stangula furtunul ala :| daca vrei poti face motorul sa respire mai bine scotand furtunul din epurator , acopera gaura epuratorului cu un dop si lungesti furtunul ca sa ajunga sub masina sa nu iti dea cu ulei prin compartimentul motor .... apoi vezi daca iti mai consuma ulei asa mult , poate sa fie ciuperca (epuraorul) defect , sa nu mai inchida bine si atunci iti trage ulei , sau poti avea probleme la turbina / compresia proasta ... , verifica si tu daca te pricepi jocul turbinei , fa un test de compresie ...

                      Comment


                      • #12
                        Eu merg pe turbina; e gata.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          ok ok turbina ... dar asa multa presiune si ulei pe la epuratorul ala?

                          mai zisese cineva de un orificiu de scurgere a uleului pe la capacul culbutorilor ca ar fi infundat ... se poate?

                          tot intreb ca eu schimb turbina da imi este sa nu faca la fel

                          Comment


                          • #14
                            Da cati kilometri ai?Poate segmentii is gata.Fa si tu un tet de compreie, asa de flori.Daca zici ca nu e turbina...Mergi la un mester serios.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #15
                              vesti noi ... am schimbat turbo cu unul nou ... same problem

                              inca trebuie sa completez vreo juma de litru la 200-300 km

                              deci ce mai e de facut ?? segmentii ? (am cam 200.000 km)



                              si alta chestie ... mai sus a spus un coleg caci capacul de la tacheti are niste orificii care se infunda... chiar exista? am intrebat niste mecanici si nici unul nu stia de asa ceva... si daca exista se pot desfunda?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google