Ai rezolvat pe unde curgea sau se ducea uleiu?
Problema Scapare Ulei Turbo
Collapse
X
-
Originally posted by sedativ18 View Post
si alta chestie ... mai sus a spus un coleg caci capacul de la tacheti are niste orificii care se infunda... chiar exista? am intrebat niste mecanici si nici unul nu stia de asa ceva... si daca exista se pot desfunda?
Comment
-
W T F ! serios ? nu are tacheti ? de unde ai venit cu ideea asta ? bai tu vorbesti sa nu adormi ? la fel ai facut si intr-un topic despre injectoare (ca o tineai una si buna ca nu are parte electronica) , loganul are tacheti hidraulici , in caz ca te intrebi cum arata unul ... http://www.piesenet.ro/Tacheti-Hidra...1.5-dCi-Diesel
Comment
-
Nu,bobina respectiva,nu este o componenta electronica,ci este componenta unui solenoid cu miez mobil.Sunt situatii cind direct pe placi electronice avem montate relee(cu bobina),ce au o functionare oarecum asemanatorare cu solenoidul injectorului,si nici acele relee,nu sunt considerate componente electronice.Componenta electronica ce are acelasi rol ca si releul(comanda curenti mari,cu curenti mici),este tranzistorul de putere...Releu=solenoid+contact... Daca nu esti multumit de raspuns,pot veni cu eventuale completari...!
Comment
-
Originally posted by lenush64 View PostNu,bobina respectiva,nu este o componenta electronica,ci este componenta unui solenoid cu miez mobil.Sunt situatii cind direct pe placi electronice avem montate relee(cu bobina),ce au o functionare oarecum asemanatorare cu solenoidul injectorului,si nici acele relee,nu sunt considerate componente electronice.Componenta electronica ce are acelasi rol ca si releul(comanda curenti mari,cu curenti mici),este tranzistorul de putere...Releu=solenoid+contact... Daca nu esti multumit de raspuns,pot veni cu eventuale completari...!
Comment
-
Multumesc,pentru tonul elegant,dar pentru a nu mai fi sanctionata de,domnul moderator,IancuMic,ai mesaj privat...! Cred ca a fost inventata o noua regula pe forum,ca scuzele si multumirile sa fie spuse doar...in privat...! Sa fie scrisa in regulament!!!
Comment
-
@valentin2005
@lenush64
Va rog sa folositi cu incredere mesageria privata pentru genul acesta de ...confidente; cred ca va dati seama ca sunteti total in afara subiectului. Cat despre Regulament, el este foarte clar; trebuie doar citit.
In modul cel mai serios, reveniti la subiect, va rog.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by lenush64 View PostImi cer scuze pentru confuzie,acum am vazut ca are motor de 1,5 diesel. Te rog sa precizezi componentele partii electronice,dintr-un injector,poate am ocazia sa mai invat cite ceva...
am o MARE rugaminte la tine: baga-te in seama pe acest forum doar cind ai solutii clare , inteligente si fondate (fondante e cu bomboane , chestii...)nu filozofii.
totusi sa nu mai bat si eu cimpii cu prostii(s , nu sh),sedativ18, ai descoperit pierdera de ulei?Last edited by meggeo82; 9 December 2014, 23:48.
Comment
-
nu nu am descoperit problema ... din contra am inceput sa bag 1l la 100km ... dar in continuare si cu turbina schimbata aceeasi problema , pornire buna si mers fara gram de fum ....
acum toata lumea a inceput cu segmentii ... inclusiv un service autorizat
Comment
-
Salut,sunt nou pe forum si vin cu o intrebare despre subiect.Cum e mai bine repararea unei turbine,cu kit simplu(garnituri si bucse),sau cu kit CHRA?
Am constatat astazi ca am ulei in partea de admisie aer a turbinei.Epuratorul l-am anulat acum o luna si totusi imi consuma ulei.O treaba interesanta ce a facut-o mecanicul e ca a scos furtunul ce intra si iese din turbina(cel de aer ma refer) si am pornit motorul.Masina NU mai scotea fum iar uleiul ce baltea in zona elicei a inceput sa urce in sus,mai mult sau mai putin in functie de cum acceleram.Nu am facut alte teste ci doar asa vizual si constatarea a fost ca de la turbina mi se consuma uleiul.Acum astept niste pareri, cum e bine?
Comment
Comment