Problema Scapare Ulei Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai rezolvat pe unde curgea sau se ducea uleiu?

    Comment


    • #17
      Originally posted by sedativ18 View Post


      si alta chestie ... mai sus a spus un coleg caci capacul de la tacheti are niste orificii care se infunda... chiar exista? am intrebat niste mecanici si nici unul nu stia de asa ceva... si daca exista se pot desfunda?
      Daca tot a stat de vorba cu mecanici,nu l-a lamurit nici unul ca motorul lui,nu are tacheti...?!!!

      Comment


      • #18
        W T F ! serios ? nu are tacheti ? de unde ai venit cu ideea asta ? bai tu vorbesti sa nu adormi ? la fel ai facut si intr-un topic despre injectoare (ca o tineai una si buna ca nu are parte electronica) , loganul are tacheti hidraulici , in caz ca te intrebi cum arata unul ... http://www.piesenet.ro/Tacheti-Hidra...1.5-dCi-Diesel

        Comment


        • #19
          Imi cer scuze pentru confuzie,acum am vazut ca are motor de 1,5 diesel. Te rog sa precizezi componentele partii electronice,dintr-un injector,poate am ocazia sa mai invat cite ceva...

          Comment


          • #20
            offf ... sa sti ca asta e primul si ultimul reply pe care ti-l dau , ca deja deviem de la subiectul topicului , asa ca te citez "In inteior injectorul are o bobina(solenoid)" acum spune-mi si mie bobina aia nu este o componenta electronica ?

            Comment


            • #21
              Nu,bobina respectiva,nu este o componenta electronica,ci este componenta unui solenoid cu miez mobil.Sunt situatii cind direct pe placi electronice avem montate relee(cu bobina),ce au o functionare oarecum asemanatorare cu solenoidul injectorului,si nici acele relee,nu sunt considerate componente electronice.Componenta electronica ce are acelasi rol ca si releul(comanda curenti mari,cu curenti mici),este tranzistorul de putere...Releu=solenoid+contact... Daca nu esti multumit de raspuns,pot veni cu eventuale completari...!

              Comment


              • #22
                Originally posted by lenush64 View Post
                Nu,bobina respectiva,nu este o componenta electronica,ci este componenta unui solenoid cu miez mobil.Sunt situatii cind direct pe placi electronice avem montate relee(cu bobina),ce au o functionare oarecum asemanatorare cu solenoidul injectorului,si nici acele relee,nu sunt considerate componente electronice.Componenta electronica ce are acelasi rol ca si releul(comanda curenti mari,cu curenti mici),este tranzistorul de putere...Releu=solenoid+contact... Daca nu esti multumit de raspuns,pot veni cu eventuale completari...!
                Mai @lenush64 ,doamna ,domnisoara sau ce doamne iarta-ma esti ca,cu internetul asta nici nu sti cu cine stai de vorba ,eu te-am urmarit si recunosc ca la teorie ma bati dar nu prea stiu daca sa te cred sau sa nu te iau in seama ,acum fa si tu un gest pt. noi colegii astia la care tu ai cerut ajutor sa faca comparatie intre comentariile tale si ale mele cu drept si pregatire tehnica sau eu mai stiu cum sa ii spun, vi tu aici pe forum si ne dai lectii,spune te rog ce pregatire ai ,unde lucrezi si eu promit ca numai am treaba cu tine si o sa te cred pe cuvant (scris ) ca o sa iau de bun ce spui tu si o sa merg pe mana ta in orice problema .Multumesc frumos ,Valentin !

                Comment


                • #23
                  Multumesc,pentru tonul elegant,dar pentru a nu mai fi sanctionata de,domnul moderator,IancuMic,ai mesaj privat...! Cred ca a fost inventata o noua regula pe forum,ca scuzele si multumirile sa fie spuse doar...in privat...! Sa fie scrisa in regulament!!!

                  Comment


                  • #24
                    @valentin2005
                    @lenush64
                    Va rog sa folositi cu incredere mesageria privata pentru genul acesta de ...confidente; cred ca va dati seama ca sunteti total in afara subiectului. Cat despre Regulament, el este foarte clar; trebuie doar citit.

                    In modul cel mai serios, reveniti la subiect, va rog.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by lenush64 View Post
                      Imi cer scuze pentru confuzie,acum am vazut ca are motor de 1,5 diesel. Te rog sa precizezi componentele partii electronice,dintr-un injector,poate am ocazia sa mai invat cite ceva...
                      daca tot bati cimpii, nu mai bine ii bati vis-a-vis de provocarea mea pt. tine? cea cu motorul sh to new no diag? intelegi, nu-i asa?
                      am o MARE rugaminte la tine: baga-te in seama pe acest forum doar cind ai solutii clare , inteligente si fondate (fondante e cu bomboane , chestii...)nu filozofii.
                      totusi sa nu mai bat si eu cimpii cu prostii(s , nu sh),sedativ18, ai descoperit pierdera de ulei?
                      Last edited by meggeo82; 9 December 2014, 23:48.

                      Comment


                      • #26
                        nu nu am descoperit problema ... din contra am inceput sa bag 1l la 100km ... dar in continuare si cu turbina schimbata aceeasi problema , pornire buna si mers fara gram de fum ....

                        acum toata lumea a inceput cu segmentii ... inclusiv un service autorizat

                        Comment


                        • #27
                          Salut,sunt nou pe forum si vin cu o intrebare despre subiect.Cum e mai bine repararea unei turbine,cu kit simplu(garnituri si bucse),sau cu kit CHRA?
                          Am constatat astazi ca am ulei in partea de admisie aer a turbinei.Epuratorul l-am anulat acum o luna si totusi imi consuma ulei.O treaba interesanta ce a facut-o mecanicul e ca a scos furtunul ce intra si iese din turbina(cel de aer ma refer) si am pornit motorul.Masina NU mai scotea fum iar uleiul ce baltea in zona elicei a inceput sa urce in sus,mai mult sau mai putin in functie de cum acceleram.Nu am facut alte teste ci doar asa vizual si constatarea a fost ca de la turbina mi se consuma uleiul.Acum astept niste pareri, cum e bine?

                          Comment


                          • #28
                            Revin si cu ultimele impresii

                            Masina s-a segmentat + schimbat cuzineti (erau zgariati) ..... merge fara probleme , nu mai pisca gram de ulei dar e puturoasaaa .... probabil ca inainte mergea bine rau din cauza uleilui

                            Comment


                            • #29
                              Ai segmentat-o iar acum e puturoasa ? nu prea se leaga eu cred ca ai probleme pe la turbina , injectoare.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #30
                                Aceeasi turbina ca si inainte de segmentare , aceasta fiind luata de noua originala ... acum ce sa zic .. nu am decat vreo 500 km facuti ... da impresia ca se mai lasa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google